eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławnoPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Zachorzów Kolonia wraz z siecią kanalizacji sanitarnej i przyłączami - ETAP I A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-01

Sławno: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. : Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Zachorzów Kolonia wraz z siecią kanalizacji sanitarnej i przyłączami - ETAP I A
Numer ogłoszenia: 44965 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30440 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, woj. łódzkie, tel. 044 755-18-50, faks 044 755-18-51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. : Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Zachorzów Kolonia wraz z siecią kanalizacji sanitarnej i przyłączami - ETAP I A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Oczyszczalnia ścieków w miejscowości Zachorzów Kolonia wraz z siecią kanalizacji sanitarnej i przyłączami - ETAP I A realizowanego w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Przedmiot nadzoru obejmuje wybudowanie kanalizacji sanitarnej obejmującej swoim zasięgiem: 5 miejscowości Zachorzów, Zachorzów Kolonia, Psary, Owadów, Kozenin 1. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 250 - 941,1 mb 2. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 200 - 3.878,7 mb 3. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 160 (przyłącza ) - 3.489,5 mb 4. Rurociągi tłoczne kanalizacji sanitarnej PE fi 125 - 3.764,3 mb 5. Kompletne zestawy przepompowni - - kpl. 5 6. Sieć wodociągowa PCVfi 110 - 411,5 mb, 7. Przyłącza wodociągowe PE fi40 - 30,0 mb 8. Oczyszczalnia ścieków ze stacją zlewną do przyjmowania ścieków dowożonych przepustowości 2× 250 m3/d = 500 m3nad. - w tym zakres I Etapu 250m3nadobę ( w miejscowości Zachorzów Kolonia ) Elementy składowe oczyszczalni: -Pompownia ścieków surowych; -Budynek techniczny; -Reaktor biologiczny; -Punkt zlewny ścieków dowożonych; -Zbiornik uśredniający; -Zbiornik osadu; -Pomieszczenie na kontener na osad odwodniony; -Agregat; Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w dokumentacji projektowej załączniku do siwz . Wykaz obowiązków i zakresu czynności związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego Zadania i obowiązki dotyczą kompleksowej obsługi realizacji inwestycji, w tym organizowania, realizacji i koordynacji robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i z przypisanymi im czytelnymi zakresami obowiązków i odpowiedzialności. Pełniący w/w funkcję działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację Inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót. Realizacja zadania inwestycyjnego: 1. Koordynacja wykonania robót, 2. Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, 3.Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonanych prac na budowie oraz sporządzanie i przekazywanie wykonawcom list wad i usterek. 4.Koordynacja działań nadzoru inwestorskiego z odpowiednimi pracownikami ze strony Zamawiającego. 5.Ustalanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonania tych robót wraz z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego. 6. Kontrola harmonogramów wykonawców robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i ostatecznego zakończenia budowy. 7. Przeprowadzanie odbiorów robót zanikających ulegających zakryciu i odbiorów częściowych etapowych, 8. Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów wykonawców robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa miejscowego, uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizacje inwestycji, 9. Obecność przy przeprowadzaniu rozruchów technologiczno - instalacyjnych, dostarczenie kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbioru uzyskanych od wykonawcy 10.Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowywanie dokumentacji odbioru oraz list wad i usterek z terminami ich usunięcia, 11. Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot, 12.Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzoną inwestycją. Kontrola kosztów 1. Analiza harmonogramów płatności wykonawców robót i przedstawienie jej wyników Zamawiającemu, 2. Udział w przygotowywaniu wniosków o płatność ze środków Unii Europejskiej, 3. Regularne organizowanie spotkań dotyczących kosztów inwestycji. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do zapoznania się z terenem, gdzie ma być wykonywana usługa oraz uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.53.20.00 - 71.53.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo- - Wykonawcze BIOPROJEKT Grzegorz Jaśki, ul. Fabryczna 26, 97-310 Moszczenica, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69020,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 286578,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.