Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Wieluń: Dostawa pozostałego sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu - etap II
Numer ogłoszenia: 449684 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu , ul. Sieradzka 56a, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 43 8434733, faks 43 8434620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-pup.powiat.wielun.pl/index.jsp?bipkod=/013
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pozostałego sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pozostałego sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu - II etap. 2.Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz pozostałym wyposażeniem, został zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza jedynie sprzęt komputerowy fabrycznie nowy i sprawny technicznie oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 4.Wykonawca gwarantuje, że dostarczony sprzęt komputerowy będzie wysokiej jakości oraz będzie zapewniał należyte bezpieczeństwo przy jego użytkowaniu oraz posiadał właściwe opakowanie i oznakowanie. 5.O ile inaczej nie zaznaczono wszelkie zapisy dotyczące konfiguracji sprzętu komputerowego, zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, należy traktować jako parametry minimalne. 6.Użyte w treści konfiguracji sprzętu komputerowego określenie lub równoważne oznaczają, że w tych przypadkach zamawiający dopuszcza rozwiązania posiadające cechy lub funkcjonalności takie same lub lepsze w stosunku do określonych. Zamawiający żąda wskazania w ofercie produktów równoważnych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych należy do oferty załączyć dokumenty wskazujące pełną równoważność zaoferowanego sprzętu komputerowego. 7.Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia produktów równoważnych w stosunku do następujących pozycji wykazu sprzętu komputerowego. Pozycja 5 - program antywirusowy Kaspersky Business Space Security dla 30 stanowisk na 2 lata,Pozycja 6 - system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional pl OEM wersja 64 bitowa Pozycja 7 - system operacyjny Microsoft Windows 7 Ultimate pl OEM wersja 64 bitowa, Pozycja 9 - program bazodanowy Microsoft SQL Server 2012 Standard. W tych przypadkach dostarczenie programu, systemu operacyjnego innego, niż wymagany spowodowałoby niekompatybilność z obsługiwanymi systemami, które posiada zamawiający. 8.W przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu komputerowego określonego w ofercie wykonawcy, będzie on zobowiązany przedstawić zamawiającemu oświadczenie producenta o zaprzestaniu produkcji lub wycofaniu z rynku danego sprzętu wraz z propozycją następcy tego modelu. Parametry techniczne następcy nie mogą być gorsze od określonych dla modelu, którego produkcja została zakończona, lub który został wycofany z rynku, a jego cena wyższa od zawartej w ofercie wykonawcy. Zamawiający dokona weryfikacji parametrów następcy sprzętu w celu potwierdzenia, że nie są one gorsze od określonych dla modelu, którego produkcja została zakończona, lub który został wycofany z rynku. W przypadku pozytywnego wyniku przeprowadzonej weryfikacji zamawiający poinformuje o tym fakcie wykonawcę. Na tej podstawie wykonawca będzie mógł dostarczyć następcę sprzętu. 9.Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia gwarancji odpowiednio: a)przez minimum 36 miesięcy dla zestawów komputerowych, b)przez minimum 24 miesiące dla drukarek, c)przez minimum 24 miesięcy dla skanera, d)przez minimum 24 miesiące dla zasilacza awaryjnego, e)przez minimum 36 miesięcy dla monitorów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wydane przez producentów sprzętu karty gwarancyjne potwierdzające udzielenie gwarancji. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji na sprzęt licząc od dnia podpisania przez strony bezusterkowego protokołu odbioru ilościowo - jakościowego przedmiotu umowy oraz dostarczeniu licencji do zakupionego wraz ze sprzętem oprogramowania. 10.Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą PUP, wykonawca zapewni odbiór na własny koszt wadliwego sprzętu komputerowego w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych oraz dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych od dnia usunięcia awarii, a w uzasadnionych przypadkach - w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku udostępniania dysków twardych, które zostały zainstalowane w uszkodzonym sprzęcie komputerowym. Powyższe ograniczenie nie może skutkować odmową wykonania usług gwarancyjnych odnośnie pozostałych elementów uszkodzonego sprzętu. W przypadku uszkodzenia dysku twardego i stwierdzenia potrzeby jego wymiany na nowy uszkodzony dysk nie podlega zwrotowi wykonawcy. Pracownicy obsługi informatycznej zamawiającego mają prawo do otwierania obudów i rozbudowy konfiguracji podstawowych sprzętu komputerowego bez utraty uprawnień z tytułu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. 11.W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do: 1)dostarczenia sprzętu komputerowego na własny koszt i ryzyko do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Wieluniu, przy ul. Sieradzkiej 56a, 2)w ramach sprzedaży i dostawy stacji roboczych zapewnienia wsparcia technicznego w postaci możliwości telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela oraz dostępu do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu, 3)w ramach sprzedaży i dostawy stacji roboczych wykonania instalacji i konfiguracji systemu operacyjnego komputera z aktualnymi sterownikami urządzeń oraz Service Packami aktualnymi w momencie dostawy a także aktywowania systemu operacyjnego, 4)przekazania zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego. 12.Odbiór sprzętu komputerowego wraz z kartami gwarancyjnymi zostanie udokumentowany protokołem odbioru podpisanym przez przedstawiciela wykonawcy i przedstawiciela zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie strony protokołu odbioru ilościowo - jakościowego stanowi potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia i jednocześnie podstawę do wystawienia faktury. 13.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem zamawiającego za wady prawne i fizyczne sprzętu i oprogramowania, a w szczególności za to, aby funkcjonowały one zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz charakteryzowały się tymi samymi parametrami i możliwościami technicznymi oraz miały te same funkcje i wymagania, co określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. 14.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania oraz za to, że zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku z wszelkiego dostarczonego oprogramowania. 15.Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (stacji roboczych).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: a) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy w sytuacji, o której mowa w § 3 ust. 1, tj. w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu określonego w ofercie Wykonawcy, b) zmiany dotyczącej terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, warunkami organizacyjnymi lub gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) zmiany dotyczącej terminu realizacji przedmiotu umowy, gdzie zaistniała inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą każda ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pup.powiat.wielun.pl/index.jsp?bipkod=/013
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu, ul. Sieradzka 56a, 98-300 Wieluń, I piętro, pokój nr 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 13:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu, ul. Sieradzka 56a, 98-300 Wieluń, I piętro, pokój nr 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Zapewnienie dodatkowych licencji Microsoft Windows Server lub równoważnego (CUI-ZZ.3200.39.2024)
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.