eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów oraz materiałów biurowych dla potrzeb Kuratorium Oświaty w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Katowice: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów oraz materiałów biurowych dla potrzeb Kuratorium Oświaty w Katowicach
Numer ogłoszenia: 44982 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2571370, 2077439, faks 032 2555825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów oraz materiałów biurowych dla potrzeb Kuratorium Oświaty w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów oraz materiałów biurowych dla Kuratorium Oświaty w Katowicach z podziałem na 3 części. Część I - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów - załącznik Nr 1 do SIWZ. Część II - dostawa papieru - załącznik Nr 2 do SIWZ. Część III - różny sprzęt i materiały biurowe - załącznik Nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 tejże ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz (Zgłoszenie oferty) stanowiący Załącznik Nr 4 do Specyfikacji. 2.Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy (np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony lub uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert). W przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna należy załączyć odpowiednio umowę spółki a w przypadku wykonawców występujących wspólnie dokumenty pełnomocnika. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1-2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 do Specyfikacji. 4.Oświadczenie o niekaralności - Załącznik Nr 6 do Specyfikacji. 5.Oświadczenie o niezaleganiu z należnościami podatkowymi - Załącznik Nr 7 do Specyfikacji. 6.Oświadczenie o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - Załącznik Nr 8 do Specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuratorium.katowice.pl - Dział Zamówień Publicznych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kuratorium Oświaty w Katowicach ul. Jagiellońska 25 40-302 Katowice pok. 439.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Kuratorium Oświaty w Katowicach ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, pok. 439.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wyszczególnionych w załączniku Nr 1 do SIWZ, opisanym na stronie internetowej www.kuratorium.katowice.pl - Dział Zamówień Publicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papieru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru wyszczególnionego w załączniku Nr 2 do SIWZ, opisanym na stronie internetowej www.kuratorium.katowice.pl - Dział Zamówień Publicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych wyszczególnionych w załączniku Nr 3 do SIWZ, opisanym na stronie internetowej www.kuratorium.Katowice.pl - Dział Zamówień Publicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.