Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Rybnik: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie
Zadanie 1: Zakup podręczników szkolnych, płyt CD/DVD z programami i filmami edukacyjnymi.
Zadanie 2: Zakup narzędzi do nauki zawodu: elektronarzędzia, narzędzia budowlane, narzędzia ogrodowe.
Zadanie 3: Zakup akcesoriów fryzjerskich i kosmetycznych.
Zadanie 4: Zakup materiałów tekstylnych.
Zadanie 5: Zakup materiałów biurowych i produktów chemicznych.
Zadanie 6: Zakup artykułów kuchennych, gastronomicznych.
Zadanie 7: Zakup przyrządów geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 449862 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie Zadanie 1: Zakup podręczników szkolnych, płyt CD/DVD z programami i filmami edukacyjnymi. Zadanie 2: Zakup narzędzi do nauki zawodu: elektronarzędzia, narzędzia budowlane, narzędzia ogrodowe. Zadanie 3: Zakup akcesoriów fryzjerskich i kosmetycznych. Zadanie 4: Zakup materiałów tekstylnych. Zadanie 5: Zakup materiałów biurowych i produktów chemicznych. Zadanie 6: Zakup artykułów kuchennych, gastronomicznych. Zadanie 7: Zakup przyrządów geodezyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i pomocy dydaktycznych do zajęć w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie. Zadanie 1: Zakup podręczników szkolnych, płyt CD/DVD z programami i filmami edukacyjnymi. Zadanie 2: Zakup narzędzi do nauki zawodu: elektronarzędzia, narzędzia budowlane, narzędzia ogrodowe. Zadanie 3: Zakup akcesoriów fryzjerskich i kosmetycznych. Zadanie 4: Zakup materiałów tekstylnych. Zadanie 5: Zakup materiałów biurowych i produktów chemicznych. Zadanie 6: Zakup artykułów kuchennych, gastronomicznych. Zadanie 7: Zakup przyrządów geodezyjnych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1, 22.12.10.00-4, 22.11.41.00-3, 22.11.43.00-5, 22.11.42.00-4, 22.11.00.00-4, 48.32.20.00-1, 48.31.70.00-3, 48.19.00.00-6, 22.46.10.00-9, 16.16.00.00-4, 44.51.14.00-9, 44.51.13.40-0, 31.60.00.00-2, 42.65.20.00-1, 31.60.00.00-2, 42.11.10.00-0, 38.55.20.00-9, 38.55.30.00-6, 43.13.31.00-5, 44.42.32.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie podlega dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup podręczników szkolnych, płyt CD/DVD z programami i filmami edukacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup podręczników szkolnych, płyt CD/DVD z programami i filmami edukacyjnymi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1, 22.12.10.00-4, 22.11.41.00-3, 22.11.43.00-5, 22.11.42.00-4, 22.11.00.00-4, 48.32.20.00-1, 48.31.70.00-3, 48.19.00.00-6, 22.46.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup narzędzi do nauki zawodu: elektronarzędzia, narzędzia budowlane, narzędzia ogrodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup narzędzi do nauki zawodu: elektronarzędzia, narzędzia budowlane, narzędzia ogrodowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4, 44.51.14.00-9, 44.51.13.40-0, 31.60.00.00-2, 42.65.20.00-1, 31.60.00.00-2, 42.11.10.00-0, 38.55.20.00-9, 38.55.30.00-6, 43.13.31.00-5, 44.42.32.00-3, 44.51.22.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup akcesoriów fryzjerskich i kosmetycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów fryzjerskich i kosmetycznych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.22.00-8, 39.71.22.10-1, 33.71.16.20-9, 33.72.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup materiałów tekstylnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów tekstylnych. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0, 39.51.21.00-5, 39.51.23.00-7, 39.51.20.00-4, 03.12.12.10-0, 39.29.83.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup materiałów biurowych i produktów chemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych i produktów chemicznych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.12.00-1, 39.16.21.00-6, 38.65.10.00-3, 30.19.59.20-7, 30.19.59.11-1, 30.19.54.00-6, 38.51.00.00-3, 24.00.00.00-4, 39.83.00.00-9, 30.19.23.50-9, 30.21.61.30-6, 30.17.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup artykułów kuchennych, gastronomicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów kuchennych, gastronomicznych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.11.20-0, 39.24.00.00-6, 39.71.12.00-1, 39.71.12.11-1, 44.17.40.00-0, 37.82.33.00-6, 39.22.10.00-7, 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup przyrządów geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup przyrządów geodezyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 14.62.20.00-7, 32.23.60.00-6, 38.41.00.00-2, 38.33.10.00-4, 38.33.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Wykonanie opinii sprawności technicznej przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez AZB 2
- Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez AZB 2
- Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg
- Zapewnienie opieki zwierzętom na terenie Miasta Rybnika z podziałem na zadania
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań i ocen zagrożenia radiacyjnego w Kopalniach PGG S.A.
- Comiesięczny wydruk 134 plakatów o rozmiarach 120 cm x 180 cm oraz ich wywieszenie w 67 dwustronnych gablotach informacyjnych usytuowanych na terenie Rybnika
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości, piorących i myjących
- Dostawa pościeli, poduszek, koców na potrzeby oddziałów Szpitala Wolskiego
- 40/ŚRCZ/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy
- Dostawa środków czystości w 2025 roku
- Dostawa środków czystości, papierów toaletowych i ręczników papierowych, worków i artykułów foliowych oraz kosmetyków do pielęgnacji niemowląt w podziale na 8 części.
- Dostawa artykułów biurowych
więcej: Kompozycje kwiatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.