Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Mrągowo: Kurs - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG
Numer ogłoszenia: 449928 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie , ul. Kopernika 1, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7433500, faks 089 7433501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupmragowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: organizacja i przeprowadzenie szkolenia p.n.: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG wraz z egzaminem kwalifikacyjnym. 2. Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. 3. Cel Kursu : teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminu kwalifikacyjnego. 4. Program i warunki realizacji szkolenia: 4.1. Program i warunki szkolenia i egzaminowania spawaczy powinny być zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach: 4.1.1. Wytyczne Nr W-07/IS-02 - Programy szkolenia spawaczy metodą MAG (135) blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych; 4.1.2. Wytyczne Nr W-07/IS-03 - Programy szkolenia spawaczy metodą TIG (141) blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych 4.1.3. Egzamin spawaczy po kursie spawania powinien odbywać się według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa Nr W-07/IS-17. 4.2. Dokumentem potwierdzającym objęcie ośrodka szkoleniowego lub kursu spawania merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach jest atest lub jednorazowa zgoda na przeprowadzenie kursu spawania. 5. Ilość osób objętych zamówieniem - 12 osób bezrobotnych, uczestników projektu, skierowanych na szkolenie przez Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie. 6. Termin i warunki realizacji zamówienia: 6.1. Termin realizacji zamówienia: 6.1.1. Rozpoczęcie kursu: 13 - 21.01.2014 r.. 6.1.2. Zakończenie realizacji kursu: do 30.04.2014 r.. 6.2. Miejsce realizacji szkolenia: Mrągowo i teren powiatu mrągowskiego. 6.3. Szkolenie odbywać się powinno w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 6.3.1. jeżeli przepisy odrębne stanowią inaczej kurs należy przeprowadzić zgodnie z przepisami regulującymi zasady prowadzenia szkolenia spawaczy. 6.4. Zajęcia szkoleniowe realizowane powinny być w formie wykładu, seminarium, pokazu, ćwiczeń lub w innych formach zajęć stosowanych w kształceniu osób dorosłych. 6.5. Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się w godzinach od 7.00 do 16.00. 6.6. Liczba godzin szkolenia na osobę nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie. 6.7. Zajęcia szkoleniowe powinny być realizowane w układzie dni tygodnia: poniedziałek - piątek. 6.8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przygotowania i przedłożenia do zatwierdzenia harmonogramu zajęć szkolenia, który powinien zawierać daty, godziny, miejsce, tematykę i prowadzących zajęcia, zgodnie ze wzorem Załącznika Nr 1 do Umowy. 6.9. Zajęcia praktyczne powinny być zrealizowane na jednoosobowych stanowiskach spawalniczych. 6.10. Liczba godzin szkoleniowych na osobę: 230 godz., w tym: 6.10.1. Aktywne poszukiwanie pracy - 8 h /2x4 h na rozpoczęcie i zakończenie kursu/ 6.10.2. Zajęcia teoretyczne spawania - 42 h 6.10.3. Zajęcia praktyczne metodą MAG - 100 h 6.10.4. Zajęcia praktyczne metodą TIG - 80 h. 6.11. Pomieszczenia/miejsca do odbywania szkolenia muszą: 6.11.1. być przystosowane do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia i spełniać wymogi bhp i ppoż, 6.11.2. posiadać zaplecze socjalne i sanitarne zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 6.11.3. być wyposażone w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, 6.11.4. sala wykładowa powinna być wyposażona w pomoce dydaktyczne zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz minimum 12 stanowisk szkoleniowych dla kursantów (biurko z blatem do pisania, krzesło). 6.11.5. baza do zajęć praktycznych powinna być certyfikowana przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. 6.11.6. Warsztat szkoleniowy powinien być wyposażony w niezbędne urządzenia spawalnicze o stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia. 6.12. Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do: 6.12.1. Umieszczenia widocznego logo Unii Europejskiej, logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności i informacji o projekcie współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego na lokalu szkolenia, w miejscu (sali) prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, na dokumentacji i materiałach dydaktycznych związanych z realizacją szkolenia oraz korespondencji dotyczącej w/w szkolenia. 6.12.2. Zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl, wpisania niezwłocznie po podpisaniu umowy ogłoszenia o realizowanym na podstawie niniejszej umowy szkoleniu i aktualizowania w w/w bazie informacji o tym szkoleniu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 6.13. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma niezwłocznie po rozpoczęciu kursu: 6.13.1. program szkolenia i harmonogram zajęć 6.13.2. podręczniki zawodu spawacza (minimum jeden obejmujący cały program szkolenia), 6.13.3. zeszyt min. 1x 60 kart., długopisy (min.2), teczki sztywne na materiały szkoleniowe, . 6.13.4. ubranie ochronne (bluza z logiem projektu, spodnie, buty spawalnicze ocieplane) 6.13.5. materiały wymienione w pkt 7.13, po przekazaniu za pokwitowaniem, przejdą na własność uczestników szkolenia. 6.14. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu w trakcie dwóch (2) przerw w zajęciach każdego dnia poczęstunek (kącik kawowy) proporcjonalnie do ilości osób (ciastka min. 150 g/dzień na osobę, kawa, herbata,). 6.15. Wykonawca w terminie zamówienia powinien doprowadzić do organizacji egzaminu kwalifikacyjnego zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 6.16. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w ostatnim dniu szkolenia ankiet oceniających szkolenie oraz przekazanie ich wraz z analizą Zamawiającemu. 6.17. Wykonawca dokona zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie uczestników kursu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia na warunkach zgodnych z Zasadami zwrotu kosztów przejazdu w ramach projektu Młodzi nasza przyszłość!, będącymi Załącznikiem Nr 2 do Umowy szkoleniowej, a Zamawiający zrefunduje je na podstawie przedłożonych dokumentów. 6.18. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy (Załącznik Nr 9 do SIWZ). 7. Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem co najmniej następujących dokumentów i certyfikatów : 7.1. Zaświadczeniem o ukończeniu kursu zgodnym z § 75 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 177 z 2010 r., poz. 1193 z późn.zm.). 7.2. Certyfikat/zaświadczenie ukończenia kursu z logo i nazwą projektu EFS, w ramach którego jest realizowane szkolenie, zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki będącymi załącznikiem do Planu Komunikacji POKL 7.3. Książeczka spawacza wydana przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach (przy pozytywnym wyniku z egzaminu). 7.4. Europejski certyfikat (świadectwo) egzaminu kwalifikacyjnego spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach (przy pozytywnym wyniku z egzaminu)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.1. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania szkoleń objętych niniejszym zamówieniem Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że: 1.1.1. jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zm.), tj. posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, co Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia załączonego przez Wykonawcę. 1.1.2. posiada potwierdzenie objęcia ośrodka szkoleniowego lub kursu spawania merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach tj. posiada aktualny atest lub jednorazową zgodę na przeprowadzenie kursu spawania - wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach - co Zamawiający oceni na podstawie kopii właściwego dokumentu załączonego przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga od wykonawcy posiadania doświadczenia w realizacji usług szkolenia dorosłych w zakresie objętym zamówieniem. 2.1.1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedno takie zamówienie, składając wykaz wykonanych zamówień zgodnie ze wzorem załącznika Nr 8 do SIWZ wraz z załączonymi dowodami, że co najmniej 80 % wymienionych zamówień zostało wykonanych należycie przez załączenie pisemnych poświadczeń, zgodnie z § 1 ust 2 pkt 1 i 3 oraz ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. . w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2013.231). 2.1.2. W celu potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia wykazu głównych usług szkoleniowych w zakresie przedmiotu zamówienia (grupy szkoleniowe min. 6 os.) wykonanych w ostatnich trzech latach, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca będzie dysponował do realizacji szkolenia co najmniej: 4.1.1. Salą wykładową o powierzchni minimum 30 m2 wyposażoną w pomoce dydaktyczne zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz min. 12 stanowisk szkoleniowych dla kursantów (biurko z blatem do pisania, krzesło), z odpowiednim zapleczem socjalnym. 4.1.2. Bazą do zajęć praktycznych posiadającą aktualny atest lub jednorazową zgodę na przeprowadzenie kursu spawania wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach - wyposażoną w minimum 12 stanowisk spawalniczych. 4.2. Zamawiający żąda złożenia informacji dotyczącej bazy lokalowej z podaniem podstawy dysponowania lokalem (należy opisać te sale/miejsca, w których faktycznie będą realizowane zajęcia i z których uczestnicy kursu będą rzeczywiście korzystać z wyszczególnieniem ilości, rodzaju, typu sprzętu- pkt 11.4 zał. 2 do SIWZ) oraz wykazu bazy sprzętowej, jaka będzie wykorzystana na szkoleniu - wzór załącznik nr 6 do SIWZ. 4.3. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że potencjał techniczny szkolenia jest adekwatny do potrzeb w zakresie wykonywanych czynności w realizacji zamówienia i zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach Nr W-07/IS-41.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami, Zamawiający wymaga by Wykonawca wskazał do wykonania niniejszego zmówienia minimum: 3.1.1. jednego wykładowcę teorii zawodu oraz dwóch instruktorów praktycznej nauki spawania, którzy posiadają kwalifikacje i uprawnienia do realizacji zamówienia zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz posiadają doświadczenie /przeszkolone w ostatnich trzech latach minimum 2 grupy szkoleniowe osób dorosłych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia/. 3.1.2. Dla modułu: aktywne poszukiwanie pracy - 1 osoba - wykształcenie wyższe w specjalności doradca zawodowy oraz doświadczenie / co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie aktywizacji osób bezrobotnych w okresie ostatnich trzech lat/. 3.2. Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami - wzór załącznik nr 5 do SIWZ. 3.3. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że kadra dydaktyczna szkolenia posiada wymagane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie w zakresie wykonywanych czynności w realizacji zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
4.1. Oświadczenia dotyczące udostępnienia i wynajęcia bazy szkoleniowej, sprzętu oraz zobowiązania kadry dydaktycznej - wg załącznika 7a i 7b do SIWZ. 4.2. Wzór dokumentów /zaświadczeń, certyfikatów/ potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 4.3. Wzór ankiety oceniającej szkolenie, jaka zostanie przeprowadzona wśród kursantów na zakończenie kursu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5.1. Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz Oferta Szkolenia 5.2. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz - Program Kursu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 15
- 3 - Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne szkolenia - 15
- 4 - Doświadczenie wykonawcy - 15
- 5 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie; b) zmiana ceny szkolenia przysługująca instytucji szkoleniowej, przy zachowaniu jednostkowej kalkulacji kosztów zawartej w ofercie szkolenia - w przypadku zmiany liczby osób bezrobotnych objętych szkoleniem - która do dnia rozpoczęcia szkolenia może się zmniejszyć, jednakże grupa szkoleniowa nie może liczyć mniej niż 10 osób i nie więcej niż 12 osób; c) zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę/trenera/instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmieci osoby), pod warunkiem złożenia przez wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego; zaproponowane osoby powinny posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe co najmniej takie jak wykładowca, który ma zostać zastąpiony. d) zmiana harmonogramu zajęć stanowiącego załącznik nr 1 do umowy szkoleniowej - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego; e) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pupmragowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
ul. Kopernika 1, 11-700 Mrągowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie ul. Kopernika 1, pok. 10 /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt -Młodzi nasza przyszłość!- współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1: Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej będących własnością Gminy Miasta Mrągowa
- Zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi i niemieszkalnymi Gminy Miasta Mrągowa: budynkami komunalnymi, lokalami mieszkalnymi we wspólnotach, pomieszczeniami niemieszkalnymi, gruntami przy budynkach
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.