Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-07
Gdynia: Budowa Morskiej Stacji Ratowniczej w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 44998 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, faks 058 620-53-38, 6607661.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Morskiej Stacji Ratowniczej w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu budowlanego: budynku Morskiej Stacji Ratowniczej w Gdańsku, ul. Stogi 24, wraz z zapleczem socjalnym i infrastruktują na terenie działek nr 1/1 i 1/27, zagospodarowaniem terenu. Przedsięwzięcie obejmuje: - rozbiórkę istniejących na terenie działki dotychczasowych budynków i wywóz gruzu po rozbiórce - budynek morskiej stacji ratowniczej z instalacjami solarną i pompy ciepła - fundament pod maszt łączności radiowej (maszt istniejący zostanie przeniesiony na nowy fundament) - oświetlenie terenu - drogi i palce wewnątrzzakładowe - urządzenie terenu - zazielenienie terenu - instalacje teletechniczne tj. dozorową oraz domofonową i radiową - instalację wodociągową zewnętrzną - instalację kanalizacji zewnętrznej sanitarnej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie, wykonał co najmniej: - dwie roboty w zakresie wykonania budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2 i kubaturze min. 2000 m3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy, w tym okresie, wielkość średniorocznego zatrudnienia osób u danego wykonawcy była nie mniejsza niż 30 osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej wysokości min 900 000 zł. (co wynika w sposób jednoznaczny z informacji bankowej lub skok ) 2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (działalność budowlana) na kwotę 2 000 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) dotyczy: wykaz wykonanych robót: zamawiający wskazuje, iż wymagane jest by wykaz wskazywał roboty na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (min. 2 roboty polegające na wykonaniu budynku o pow.użytk. min 500 m2 i kubaturze min.2000m3) i roboty stanowiące podstawę naliczenia punktów zgodnie z pky IV 1.2) niniejszego ogłoszenia 2) Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, zasobach i zdolności finansowej podmiotów trzecich, zgodnie z art. 26 2b Pzp, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: a) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający rzeczywiste dysponowanie przez wykonawcę zasobami podmiotu trzeciego b) dokument wskazujący zakres i okres udziału podmiotu przy wykonaniu zamówienia oraz sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę 2) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- celem ułatwienia przygotowaniu wniosku zamawiający udostępnia proponowany wzór wniosku i wykazów na stronie internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl, w zakładce - zamówienia publiczne, (www.sar.gov.pl/SAR/sar.php?mid=41) pod nazwą postępowania 3) w przypadku działania przez pełnomocników - należy złożyć pełnomocnictwo wskazujące umocowanie do reprezentacji wykonawcy, złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę, notariusza. W przypadku złożenia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, należy przedłożyć pełnomocnictwo dotyczące pełnomocnika reprezentującego wykonawców. W przypadku złożenia wniosku przez spółkę cywilną, nie podpisanego przez wszystkich wspólników, zaleca się złożenie dokumentów potwierdzających umocowanie pełnomocników do reprezentacji spółki. Zamawiający wskazuje, iż wniosek należy złożyć w formie pisemnej. dokumenty załączone należy złożyć w oryginale (zgodnie z wskazaniem w ustawie Pzp- ) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub podmioty trzecie odpowiednio (zgodnie z treścią rozporządzenia dot. dokumentów). Dokumenty składane w jezyku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na j. polski. Postępowanie prowadzone jest w j. polskim.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
1. Wykonawcom, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegający wykluczeniu, zamawiający przyzna pkt wg kryterium doświadczenia: 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu budynku o pow.użytkowej nie mniejszej niż 500 m2 i kubaturze min 2000m3 - 0 pkt (minimum stanowiące potwierdzenie spełniania warunku doświadczenia) 3 roboty o powyższych cechach - 1 pkt 4 roboty jw. - 2 pkt 5 robót jw. - 3 pkt; 6 robót jw - 4 pkt 7 i więcej robót jw - 5 pkt; Jeśli powyższy sposób nie pozwoli na wyłonienie 6 wykonawców, z uwagi na tożsamą liczę punktów, w drugiej kolejności Zamawiający będzie brał pod uwagę wartość zrealizowanych robót. Zamawiający jednocześnie wskazuje, iż w zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w tym wiedzy i doświadczenia) wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów. Natomiast przy badaniu i ocenie robót stanowiących podstawę naliczenia pkt 1 i n. (czyli sprawdzenie robót wykraczających poza 2 roboty min), zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie roboty wykonane przez wykonawcę
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres udzielonej gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w sytuacji i na warunkach: 1) wystąpienia niezależnych od stron okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem np. znalezienie niewybuchów 2) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej 3) wystąpienie robót zamiennych 4) wystąpienia prac dodatkowych w rozumieniu art 630 kc 5) zmiany podwyższające parametry użytkowe budynku Zmiany w powyższym zakresie będą wprowadzane do umowy z uwzględnieniem czasu na ich wykonanie (przesuniecie terminu wykonania jeśli będzie to uzasadnione) oraz zmian w zakresie wynagrodzenia wykonawcy. Szczegółowe określenie powyższych zagadnień zostało określone we wzorze umowy, który zostanie przekazany wykonawcom wraz z treścią siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wzór wniosku o udział w postępowaniu został zamieszczony na stronie www.sar.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wzór wniosku o udział w postępowaniu, odpowiednio do trybu przetargu ograniczonego, można uzyskać w siedzibie Zamawiającego:MSPiR, ul. Hryniewickiego 10, 81 - 340 Gdynia, zespół ds zam.pub.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 14:00, miejsce: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, ul. Hryniewickiego 10, 81 - 340 Gdynia, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: : Zamawiający przewiduje możliwość porozumiewania się drogą mailową: zam.pub@sar.gov.pl; faksem: 58 660 76 61, oraz pisemnie na adres zamawiającego. Zamawiający jednocześnie wskazuje, iż stosując analogicznie art 38 Pzp, w przypadku pytań do treści wniosków, do których udzielenie odpowiedzi nie wymaga wprowadzenia zmian w treści ogłoszenia, zamawiający, przestrzegając zasady przejrzystości, zamieści na swojej stronie internetowej przy ogłoszeniu o niniejszym przetargu. Tym samym Zamawiający podkreśla, iż wskazane jest by Wykonawcy ubiegający sie o udział w postępowaniu obserwowali informacje wskazane na stronie internetowej Zamawiającego, lub poinformowali zamawiającego o chęci uczestniczenia w postępowaniu - wówczas zamawiający wskazane odpowiedzi na pytania prześle również tym podmiotom. UWAGA! Siedziba Morskiej Służby Poszukiwania i Ratownictwa znajduje się na terenie Portu Rybackiego w Gdyni, gdzie obowiązuje system przepustek wydawanych przez Biuro Przepustek PPP i H DALMOR S.A. po okazaniu dowodu tożsamości. Składając wniosek należy uwzględnić czas na otrzymanie przepustki i dojście lub dojazd do siedziby Zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.