eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmUsługa utrzymania czystości w budynkach i na terenie posesji Urzędu Skarbowego w Chełmie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Chełm: Usługa utrzymania czystości w budynkach i na terenie posesji Urzędu Skarbowego w Chełmie
Numer ogłoszenia: 450002 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378612 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chełmie, ul. Obłońska 20A, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5650201 do 08, faks 082 5643331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w budynkach i na terenie posesji Urzędu Skarbowego w Chełmie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego (przy użyciu sprzętu własnego Wykonawcy) polegająca na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, technicznych, sanitarnych, korytarzy, klatek schodowych, czyszczeniu, myciu okien, drzwi, sprzętu, urządzeń i innego wyposażenia znajdującego się w budynkach Zamawiającego oraz na utrzymaniu w czystości posesji Zamawiającego, tj. drogi dojazdowej, parkingów, koszeniu trawników, pielęgnacji iglaków i drzewek, odśnieżaniu i wywozie śniegu, wraz z dostarczeniem m.in. środków czystości niezbędnych do realizacji zamówienia. 2.Szczegółowy zakres i częstotliwość czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz zestawienie powierzchni przeznaczonej do sprzątania zawiera załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 3.Usługa utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Zamawiającego, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia oraz za wyjątkiem usług świadczonych w ramach tzw. serwisu dziennego. 4.Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez pracowników Wykonawcy, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. 5.Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczalne do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. 6.Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków m.in. czyszczących, dezynfekujących, zapachowych i worków na śmieci. 7.W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych. 8.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 9.Pracownicy Wykonawcy pracujący winni być ubrani jednolicie i posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory. 10.Wszystkie prace porządkowe będą podlegać wyrywkowemu sprawdzaniu przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe ROKA Zakład Pracy Chronionej mgr Andrzej Ireneusz Kantorski, ul. Polna 14, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154471,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182434,56

  • Oferta z najniższą ceną: 182434,56 / Oferta z najwyższą ceną: 353013,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.