Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Otwock: Dostawa środków opatrunkowych do apteki szpitala przez okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 450232 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków opatrunkowych do apteki szpitala przez okres 12 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków opatrunkowych do apteki szpitala przez okres 12 miesięcy Zamówienie zostało podzielone na 43 części pakiety: Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym. Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w następującym zakresie: zakupu minimum 20% towaru, o którym, mowa w załączniku nr 1 do SIWZ tj. formularzu asortymentowo - cenowym zakupu każdej pozycji, o której mowa w załączniku nr 1 do SIWZ tj. formularzu asortymentowo - cenowym, w ilości o 50% większej niż określona w umowie, z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy nie może zostać przekroczona..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ, z których winno wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu asortymentu zgodnie medycznych ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 roku, Nr 107, poz. 679) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz 2. Karty katalogowe zaoferowanego asortymentu, potwierdzające spełnienie wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów 3. Próbki asortymentu - po 2 szt. do pakietów nr 1, 2, 3, 27, 28, 29, 30, 31, w celu weryfikacji zgodności zaoferowanego asortymentu z opisem zamówienia. Wszystkie próbki zostaną poddanie ocenie spełnia - nie spełnia zakresie zweryfikowane pod względem potwierdzenia wymaganych parametrów. W zakresie pakietów nr 27-31 próbki zostaną poddane ocenie jakości na zasadzie spełnia nie spełnia Weryfikowana będzie długość opaski i jej szerokość, nasycenie gipsem (oznaczenie na opasce), łatwość nakładania gipsu-plastyczność, czas modelowania unieruchomienia opaską gipsową, czas wiązania gipsu. Zamawiający odrzuci oferty, których produkt nie będzie spełniał wszystkich powyższych wymagań. Ocena nie jest oceną punktową, każdy zaoferowany asortyment musi potwierdzać wszystkie opisane przez zamawiającego parametry. prosimy o przypisanie dokumentów do danej pozycji w pakiecie. Oferty, które nie będą zawierały oświadczenia i dokumentów określonych w Rozdz. VII zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wszystkie dokumenty należy składać w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3. Zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo sporządzone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w par. 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 7. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 8. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 9. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako reprezentant pozostałych. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę cen tylko w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej po zawarciu umowy. Zmiana cen może nastąpić jedynie na podstawie podpisanego przez obydwie strony aneksu do umowy. Zamawiający dopuszcza udzielanie rabatów przez Wykonawcę na zaoferowany asortyment. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużania okresu obowiązywania umowy z zastosowaniem cen określonych w umowie w sytuacji niewykorzystania ilościowego umowy na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy nie może zostać przekroczona
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
im. prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05-400 Otwock
Dział Zamówień Publicznych
niski parter, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych niski parter, pok. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gaza bawełniana niejałowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza bawełniana niejałowa Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: gaza bawełniana jałowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gaza bawełniana jałowa Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wata bawełniano - wiskozowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wata bawełniano wiskozowa Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wata celulozowa bielona.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wata celulozowa bielona. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kompresy gazowe bawełniane niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy gazowe bawełniane niejałowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: kompresy gazowe bawełniane niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy gazowe bawełniane niejałowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kompresy gazowe bawełniane niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy gazowe bawełniane niejałowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: tupfery gazowe niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tupfery gazowe niejałowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: kompresy jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: opaska elastyczna tkana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska elastyczna tkana. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: opaska elastyczna tkana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska elastyczna tkana. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: opaska elastyczna tkana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska elastyczna tkana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: opaska wiskozowa dziana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska wiskozowa dziana. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: opaska wiskozowa dziana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska wiskozowa dziana. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: opaska wiskozowa dziana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska wiskozowa dziana. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: plaster papierowy włókninowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plaster papierowy włókninowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: plaster papierowy włókninowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plaster papierowy włókninowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: plaster na tkaninie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plaster na tkaninie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: plaster na tkaninie bawełnianej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plaster na tkaninie bawełnianej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: przylepiec na folii przezroczystej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przylepiec na folii przezroczystej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: przylepiec na folii przezroczystej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przylepiec na folii przezroczystej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: plaster włókninowy elastyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plaster włókninowy wlastyczny. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: plaster włókninowy elastyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plaster włókninowy elastyczny. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: plaster tkaninowy z opatrunkiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plaster tkaninowy z opatrunkiem. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: paski do zamykania ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski do zamykania ran. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: paski do zamykania ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski do zamykania ran. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: opaska gipsowa szybkowiążąca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska gipsowa szybkowiążąca. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: opaska gipsowa szybkowiążąca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska gipsowa szybkowiążąca. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: opaska gipsowa szybkowiążąca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska gipsowa szybkowiążąca. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: opaska gipsowa szybkowiążąca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska gipsowa szybkowiążąca. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: opaska gipsowa szybkowiążąca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska gipsowa szybkowiążąca. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: podkład syntetyczny pod opaski gipsowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podkład syntetyczny pod opaski gipsowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: podkład syntetyczny pod opaski gipsowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podkład syntetyczny pod opaski gipsowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: podkład syntetyczny pod opaski gipsowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podkład syntetyczny pod opaski gipsowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: podkład syntetyczny pod opaski gispowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podkład syntetyczny pod opaski gispowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: gąbka żelatynowa standard.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gąbka żelatynowa standard. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: gąbka żelatynowa specjal.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gąbka żelatynowa specjal. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: opatrunek parafinowy jałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek parafinowy jałowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: elastyczna siatka opatrunkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elastyczna siatka opatrunkowa. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: elastyczna siatka opatrunkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elastyczna siatka opatrunkowa. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: plaster do znieczulenia zewnątrz oponowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plaster do znieczulenia zewnątrz oponowego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: plaster do wkłuć centralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plaster do wkłuć centralnych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: plaster do mocowania kaniul, jałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plaster do mocowania kaniul, jałowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo - cenowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu chłodzenia oraz dystrybucji wody dla urządzeń uruchamianych w laboratorium w ramach projektu Wektor
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w 2025 r.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.01.2025-30.06.2025 r.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.