eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚwiadczenie usług w zakresie profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych oraz kontrolnych funkcjonariuszy celnych i pracowników zatrudnionych w Izbie Celnej we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Wrocław: Świadczenie usług w zakresie profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych oraz kontrolnych funkcjonariuszy celnych i pracowników zatrudnionych w Izbie Celnej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 450328 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu , ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3705328, faks 71 3435439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych oraz kontrolnych funkcjonariuszy celnych i pracowników zatrudnionych w Izbie Celnej we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych oraz kontrolnych funkcjonariuszy celnych i pracowników zatrudnionych w Izbie Celnej we Wrocławiu, zgodnie z ustawą Kodeks pracy, ustawą o Służbie Celnej, rozporządzeniem MZiOS z dn. 20.05.1996r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z póź. zm.). 1. Zakres badań powinien obejmować: 1.1. badania ogólne, w tym: - morfologia krwi D-3, - OB., - mocz, - retikulocyty (w uzasadnionych przypadkach), - rozmaz płytek krwi (w uzasadnionych przypadkach), - poziom cukru, - poziom cholesterolu w pełnym zakresie, - EKG, - RTG płuc, - badania lekarza medycyny pracy, 1.2.badanie okulistyczne - ostrość widzenia, badanie dna oka, 1.3. badanie otolaryngologiczne, 1.4. badanie neurologiczne, 1.5. badania audiometryczne, 1.6. badania wysokościowe, 1.7. badanie psychotechniczne, 1.8. spirometria Zakres badań określony został zgodnie z Charakterystyką Warunków Środowiska Służby/Pracy funkcjonariuszy i pracowników Izby Celnej we Wrocławiu określoną w załączniku nr 9 do SIWZ. W przypadkach uzasadnionych stanem zdrowia pracownika lub zatrudnieniem w warunkach szkodliwych dla zdrowia, decyzją lekarza medycyny pracy, termin kolejnego badania może być krótszy od ustalonego w charakterystyce warunków środowiska służby pracy. Ponadto lekarz przeprowadzający badania profilaktyczne może poszerzyć jego zakres o dodatkowe specjalistyczne badania konsultacyjne, jeżeli stwierdzi, że jest to niezbędne dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy lub pracownika..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych oraz kontrolnych funkcjonariuszy celnych i pracowników zatrudnionych w Izbie Celnej we Wrocławiu badania okresowe - ok. 135 osób, badania kontrolne ok. 20 osób.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże iż posiada aktualną decyzję o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej prowadzony przez wojewodę lub ministra właściwego do spraw zdrowia albo odpis z takiego rejestru.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż: - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje/uprawnienia, zgodnie z ustawą o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30 maja 1996r. w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 1 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych oraz kontrolnych funkcjonariuszy celnych i pracowników zatrudnionych w Izbie Celnej we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na terenie miasta Wrocławia usług w zakresie profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych oraz kontrolnych funkcjonariuszy celnych i pracowników zatrudnionych w Izbie Celnej we Wrocławiu, zgodnie z ustawą Kodeks pracy, ustawą o Służbie Celnej, rozporządzeniem MZiOS z dn. 20.05.1996r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z póź. zm.). W ramach świadczonej usługi zostanie przeprowadzona następująca ilość poszczególnych badań: - badania okresowe - ok. 612 osób, - badania kontrolne - ok. 130 osób, - badania wstępne - ok. 20 osób. Dla zadania nr 1 Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego udziału lekarza sprawującego opiekę zdrowotną nad pracownikami w pracach Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy max. 2 razy w roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych oraz kontrolnych funkcjonariuszy celnych i pracowników zatrudnionych w Izbie Celnej we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na terenie miasta Wałbrzycha lub Świebodzic lub Świdnicy usług w zakresie profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych oraz kontrolnych funkcjonariuszy celnych i pracowników zatrudnionych w Izbie Celnej we Wrocławiu, zgodnie z ustawą Kodeks pracy, ustawą o Służbie Celnej, rozporządzeniem MZiOS z dn. 20.05.1996r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z póź. zm.). W ramach świadczonej usługi zostanie przeprowadzona następująca ilość poszczególnych badań: - badania okresowe - ok. 135 osób, - badania kontrolne - ok. 20 osób,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.