Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Warszawa: Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiekcie 3B i 3C na STP Kabaty.
Sprawa Nr K/E/250/2013/00055/ADKA
Numer ogłoszenia: 450400 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Metro Warszawskie Sp. z o.o. , ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6554670, faks 022 6433997, 6554679.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.metro.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiekcie 3B i 3C na STP Kabaty. Sprawa Nr K/E/250/2013/00055/ADKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiekcie 3B i 3C na STP Kabaty. Zamówienie należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), z uwzględnieniem wszystkich uwarunkowań określonych w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, w opakowaniach opatrzonych znakiem producenta..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 4.600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany: 1) zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym z dnia 29.07.2005 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 180, poz. 1495 z późn. zm.), że: a) w przypadku, gdy Wykonawca jest wprowadzającym do obrotu sprzęt elektryczny i elektroniczny po raz pierwszy - posiadać wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska jako wprowadzający sprzęt (potwierdzenie nadania numeru rejestrowego), b) w przypadku jeśli Wykonawca nie jest wprowadzającym do obrotu sprzęt elektryczny i elektroniczny - przedstawić pisemne oświadczenie, że nie jest wprowadzającym i nie ma obowiązku zgłoszenia do rejestru, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. 2) zgodnie z ustawą o bateriach i akumulatorach z dnia 24.04.2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 79, poz. 666 z późn. zm.), że: a) w przypadku, gdy Wykonawca jest wprowadzającym do obrotu baterie lub akumulatory (w tym zamontowane w sprzęcie) po raz pierwszy na terytorium kraju, musi posiadać wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska jako wprowadzający baterie lub akumulatory. b) w przypadku jeśli Wykonawca nie jest wprowadzającym do obrotu baterie lub akumulatory i nie posiada wpisu do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, przedstawi oświadczenie, że nie jest wprowadzającym i nie ma obowiązku zgłoszenia do rejestru, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędne doświadczenie w dostawach i montażu urządzeń klimatyzacyjnych tj.: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawę, montaż i uruchomienie w minimum 3 obiektach użyteczności publicznej lub biurowych instalacji klimatyzacyjnych złożonych z co najmniej 4 jednostek typu VRF dla każdego z obiektów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w załączniku Nr 1 tj. Specyfikacji Technicznej Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) karty katalogowe producenta urządzeń klimatyzacyjnych; 2) karty katalogowe producenta urządzeń systemu nadrzędnego sterowania klimatyzacją sieci Ethernet; 3) oświadczenie z informacją jaki typ i model rozdzielnic wraz z podstawowym wyposażeniem (w szczególności sterownika) będzie montowany w obiektach 3B/3C.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty - w następującym zakresie i w następujących warunkach: 1) zmiana terminów określonych w umowie, w niżej wymienionych przypadkach: - wystąpienia siły wyższej; - przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu przedmiotu zamówienia spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności - zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia lub sposób wykonywania przedmiotu zamówienia - opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu przedmiotu zamówienia powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności - opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca przedmiotu zamówienia nie ponosi odpowiedzialności 2) zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiana umowy w związku z oznaczeniem danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 4) zmiana umowy w związku z wystąpieniem siły wyższej; 5) zmiana umowy w wyniku zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6) zmiana umowy wynikająca z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 7) zmiana umowy w związku ze zmianą regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 8) zmianie części objętej Przedmiotem Zamówienia na inną, lub zmianie producenta, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej części z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena nie ulegnie zwiększeniu. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.metro.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Metro Warszawskie Sp. z o.o. (M.W.), 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół 5, pok. nr 101C bud. 3C. Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Wilczy Dół 5, w Kancelarii w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Demontaż , dostawa i montaż nowej linii diagnostycznej, dwóch fabrycznie nowych podnośników czterokolumnowych, nr postępowania 123/Cot/24/MR/PMP
- DRUK I DOSTAWA KALENDARZY FIRMOWYCH DLA UDT ZP-DS-34/24
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Wąski Dunaj 4/6/8 m 3, J. i J. Śniadeckich 1/15 m 13 (w podziale na 2 części)
- Dostawa opraw oświetleniowych oraz świetlówek dla Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych
- Remont pionów kanalizacyjnych, instalacji wody zimnej, wody oligoceńskiej oraz toalet zlokalizowanych przy klatce E oraz A w budynku Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa łóżek porodowych sygnatura sprawy: 147-W-D-06-2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż urządzeń systemu klimatyzacji wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w budynku Wydziałów Zamiejscowych SR w Nowym Sączu przy ul. Kity 18 w Muszynie
- Demontaż istniejącego systemu VRF wraz z instalacją chłodniczą oraz montaż nowego kompletnego systemu grzewczo-chłodzącego VRF
- Opracowanie projektu oraz wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w budynku CSRG w Bytomiu oraz w budynku OSRG w Bytomiu.
- Rozbudowa systemu klimatyzacji serwerowni
- Wykonanie układu klimatyzacji dla części pomieszczeń w Teatrze im. Jana Kochanowskiego w Opolu
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w Sali 365 w budynku Gmachu Głównego
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.