To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-16
Ogłoszenie nr 45042 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.
Aleksandrów Łódzki: Wykonywanie bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15793 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Aleksandrów Łódzki, krajowy numer identyfikacyjny
472057738, ul.
Pl. Kościuszki
2,
95-070
Aleksandrów Łódzki, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
422700300, faks
422700313, e-mail
gmina@aleksandrow-lodzki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.aleksandrow-lodzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1. Wykonywanie remontów cząstkowych na drogach o nawierzchni utwardzonej będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów cząstkowych na drogach o nawierzchni utwardzonej będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki. 1.1. Zakres robót obejmuje w szczególności: - wycięcie uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie lokalnych wgłębień lub uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmy, - ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, - rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem, - uprzątnięcia terenu po przeprowadzonych robotach drogowych; 1.2 W przypadku dróg o większych powierzchniach uszkodzonej nawierzchni do naprawy (powierzchnia ponad 100 m2) remonty cząstkowe wykonywane będą mechanicznie przy pomocy rozkładarki. W takim przypadku zakres robót obejmuje w szczególności: - oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni, - naprawę podbudowy z tłucznia kamiennego grubość warstwy 20cm z nadaniem profilu równiarką i zagęszczeniem walcem drogowym, - wykonanie warstwy wiążącej z masy asfaltobetonowej grubości 4cm po zagęszczeniu, - uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych robotach drogowych. 2. Do wykonania remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowej należy przyjąć następujące wskaźniki: naprawę podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości warstwy 20 cm, warstwę wiążącą z masy asfaltobetonowej o grubości 4 cm oraz warstwę ścieralną o grubości 3 cm po zagęszczeniu. 3. Przyjmuje się , iż łączna powierzchnia dróg objętych remontami cząstkowymi wynosić będzie 8000 m2, w tym 4000 m2 dróg do wykonywania remontów cząstkowych w sposób wskazany w pkt 1.1 oraz 4000 m2 dróg do wykonywania remontów cząstkowych w sposób wskazany w pkt. 2.2. Ilości powierzchni dróg do remontu są szacunkowe i mogą się różnić od faktycznie zleconych do naprawy i zrealizowanych. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 4. Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo określi odcinek drogi wymagający remontu. 5. Termin przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji robót naprawczych objętych przedmiotem umowy, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIV SIWZ. Zamawiający ustala maksymalny czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych, który nie może być dłuższy niż 72 h, licząc od daty otrzymania pisemnego zlecenia Zamawiającego (przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną). Wykonawca może zaoferować krótszy czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych, przy czym nie może być on krótszy niż 36 h. 6. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych krótszy niż 36 h, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium "czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych", będzie traktował dany zapis tak, jak gdyby Wykonawca zaoferował czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych wynoszący 36 h. Do umowy również zostanie wprowadzone zobowiązanie przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych w terminie nie dłuższym niż 36 h, licząc od daty otrzymania pisemnego zlecenia Zamawiającego (przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną) - pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę krótszego terminu przystąpienia do realizacji zlecenia. Część 2. Wykonywanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach nieutwardzonych będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach nieutwardzonych będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki. 2. Zakres robót obejmuje mechaniczne profilowanie dróg gruntowych oraz pokrytych gruzem i tłuczniem kamiennym (głębokość profilowania podłoża 8 cm) równiarką samojezdną wraz z uwałowaniem walcem statycznym dla nadania nawierzchni prawidłowego profilu podłużnego i poprzecznego (w zależności od potrzeb - spadek poprzeczny dwustronny lub jednostronny) oraz usunięcia nierówności. Zagęszczona powierzchnia powinna być równa, posiadać jednakowy spadek poprzeczny oraz nie posiadać śladów kół od walca, powinna być zagęszczona w taki sposób, aby przejeżdżający pojazd nie zostawił wyraźnych śladów. 3. Przewidywana łączna powierzchnia dróg do profilowania równiarką samojezdną z uwałowaniem walcem statycznym - 800.000 m2. Wskazana powierzchnia dróg jest ilością szacunkową i może się różnić od ilości faktycznie zrealizowanych. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 4. Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Termin przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji robót naprawczych objętych przedmiotem umowy, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIV SIWZ. Zamawiający ustala maksymalny czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych, który nie może być dłuższy niż 48 h, licząc od daty otrzymania pisemnego zlecenia Zamawiającego (przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną). Wykonawca może zaoferować krótszy czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych, przy czym nie może być on krótszy niż 24 h. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych krótszy niż 24 h, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium "czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych", będzie traktował dany zapis tak, jak gdyby Wykonawca zaoferował czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych wynoszący 24 h. Do umowy również zostanie wprowadzone zobowiązanie przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych w terminie nie dłuższym niż 24 h, licząc od daty otrzymania pisemnego zlecenia Zamawiającego (przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną) - pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę krótszego terminu przystąpienia do realizacji zlecenia. 6. Po zakończeniu robót objętych niniejszą umową Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo uporządkować na własny koszt teren robót budowlanych, w tym usunąć z naprawionych powierzchni zanieczyszczeń takich jak gałęzie, kamienie, kawałki gruzu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233141-9
Dodatkowe kody CPV:
45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonywanie remontów cząstkowych na drogach o nawierzchni utwardzonej będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT360000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 344000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonywanie robót naprawczo-konserwacyjnych na drogach nieutwardzonych będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT160000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 120000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA ŁÓDZKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.