Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Warszawa: Remont ciągu pieszego z dopuszczeniem ruchu rowerowego wzdłuż północnego brzegu Kanału Zaciszańskiego, na odcinku od ul. Młodzieńczej do ul. Radzymińskiej w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 450624 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4438701, 22 4438696, faks 22 675 18 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągu pieszego z dopuszczeniem ruchu rowerowego wzdłuż północnego brzegu Kanału Zaciszańskiego, na odcinku od ul. Młodzieńczej do ul. Radzymińskiej w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont ciągu pieszego z dopuszczeniem ruchu rowerowego wzdłuż północnego brzegu Kanału Zaciszańskiego, na odcinku od ul. Młodzieńczej do ul. Radzymińskiej w Warszawie 1.2.Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis zagospodarowania terenu, przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisują: 1) projekt budowlano wykonawczy wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, 2) przedmiar stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, . 1.3.Wykonanie robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1)przygotowanie terenu pod prowadzenie robót budowlanych, w tym m.in. usunięcie drzew i krzewów, niwelacje terenu, rozebranie podziemnych sieci uzbrojenia terenu w miejscach ich kolizji z projektowanym ciągiem pieszo rowerowym, 2)wybudowanie obiektów budowlanych i wykonanie innych robót budowlanych, 3)wykonanie opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym m.in. map powstałych w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów budowlanych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jednego zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie nawierzchni utwardzonych łącznie z podbudową na drogach kołowych, parkingach, ścieżkach rowerowych lub chodnikach, o powierzchni co najmniej 500 mkw. wykonanej w ramach jednego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ww. warunek powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wyrażające się dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ww. warunek powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Oferta sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; -pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - dołączenie do oferty tych dokumentów nie jest wymagane w przypadku, gdy Wykonawca nie polega na zasobach innych podmiotów; - wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,z podaniem ich rodzaju i zakresu rzeczowego, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ - dołączenie do oferty tego dokumentu nie jest wymagane w przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców; - pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy składać w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminów wykonania przedmiotu umowy, w stosunku do oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, w następujących przypadkach: 1) konieczności wykonania robót dodatkowych nie objętych przedmiotem umowy, których potrzeba wykonania ujawniła się po rozpoczęciu wykonywania przedmiotu umowy, a od ich wykonania uzależnione jest wykonanie przedmiotu umowy, 2) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego terenu budowy w terminie umownym z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 3) wystąpienia w okresie prowadzenia robót budowlanych warunków atmosferycznych nietypowych dla danego miesiąca roku kalendarzowego, których wystąpienie uniemożliwia prowadzenie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami sztuki budowlanej przez okres dłuższy niż czternaście kolejnych dni od dnia wystąpienia nietypowych warunków atmosferycznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Targówek, 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, pok. 301 piętro III. Opłata za dok. przetarg. 40 zł płatne w kasie urzędu, w banku lub za zaliczen. poczt.....
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Urzędu m.st. Warszawy dla Dzielnicy Targówek w Warszawie przy ulicy Kondratowicza 20, w Wydziale Obsługi Mieszkańców, biuro podawcze - parter budynku..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Krasewice Jagiełki
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.