Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Zielona Góra: Usługa kompleksowego utrzymania czystości budynku i terenu Izby Skarbowej w Zielonej Górze przy ul.Generała Władysława Sikorskiego 2 oraz pomieszczeń biurowych przy u. Generała Władysława Sikorskiego 4 i przy ul. Westerplatte 11.
Numer ogłoszenia: 450642 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa , ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 07 00, faks 68 456 07 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskarb.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania czystości budynku i terenu Izby Skarbowej w Zielonej Górze przy ul.Generała Władysława Sikorskiego 2 oraz pomieszczeń biurowych przy u. Generała Władysława Sikorskiego 4 i przy ul. Westerplatte 11..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługę kompleksowego utrzymania czystości budynku i terenu Izby Skarbowej w Zielonej Górze przy ul. Generała Władysława Sikorskiego 2 oraz pomieszczeń biurowych przy ul. Generała Władysława Sikorskiego 4 i przy ul. Westerplatte 11. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 90919200-4 - usługi sprzątania biur, - 90911300-9 - usługi czyszczenia okien, - 90914000-7 - usługi sprzątania parkingów, - 90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic, - 90620000-9 usługi odśnieżania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonania oceny spełnienia ww. warunków polega na sprawdzeniu czy Wykonawca złożył wraz z ofertą wymagane dokumenty i czy zostały one podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz czy spełniają wymogi formalne określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena będzie przeprowadzona według zasady spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc do dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną, trwającą minimum 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę sprzątania w obiektach biurowych , o łącznej powierzchni przekraczającej 1 000 m 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem (w tym m.in. urządzeniami pozwalającymi wykonać usługi prania wykładzin, prania tapicerki meblowej, żaluzji pionowych ) oraz środkami czystości potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czynności w powierzonych obiektach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Dokument może być złożony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskarb.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.iskarb.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa ul. Generała Władysława Sikorskiego 2 65-454 Zielona Góra / pok nr 111 / sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie usługi cateringowej w ramach organizacji sympozjum Instytutu Pedagogiki
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych (jezdniowych) - powiat nowosolski, zielonogórski, żagański
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych.
- LA.261.9.2025 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KARTUZACH WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM.
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - część I i II
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie oraz na terenach przyległych do budynku
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach i lokalach Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
- "Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół Nr 3 w Golubiu - Dobrzyniu."
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura Nadleśnictwa Podanin - III postępowanie
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.