To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Poznań: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej.
Numer ogłoszenia: 450672 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182313 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej", ul. św. Michała 43, 61-119 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 646 74 00, faks 61 646 74 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek gmin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Biurko pracownicze - 30 szt. Fotel gabinetowy - 2 szt. Fotele obrotowe pracownicze - 40 szt. Krzesło ISO - 36 szt. Szafa na akta dwudrzwiowa, wysoka - 42 szt. Stolik do sekretariatu - 3 szt. Stojak na parasole - 1 szt. Wieszak na odzież wierzchnią - 2 szt. Kontenery - szafki przybiurkowe - 40 szt. Burta do biurek długa - 15 szt. Burta boczna, krótsza - 6 szt. Komoda - 1 szt. Nadstawka na szafę na akta - 3 szt. Szafka na dokumenty mała - 7 szt. Szafka pod zlew kuchenny - 1 szt. Szafka gospodarcza - 1 szt. Szafa na odzież wierzchnią - 2 szt. Stół jadalniany do BOK - 2 szt. Stoły do salki konferencyjnej - 2 szt. Regał zamykany - 1 szt. Ścianki działowe - 10 szt. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia są określone we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia (umowy) zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym (załącznik nr 1 do wzoru umowy), w siedzibie Zamawiającego (część mebli będzie montowana na IV i II piętrze w biurowcu): ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) do ww. siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 4. Dostarczone meble biurowe wyspecyfikowane asortymentowo i ilościowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion jakiegokolwiek uszkodzenia. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) płyt i tapicerek mebli przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu umowy. 6. Zamawiający wymaga, aby na oferowane meble wykonawca udzielił następujących gwarancji jakości na przedmiot zamówienia - umowy (licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia - umowy) na okres minimum 24 miesięcy na cały asortyment..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY "WB DUET" Waldemar Boczkowski
jakie przetargi wygrała firma
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY "WB DUET" Waldemar Boczkowski
- ZPHU WD DUET Zakład Meblowy Waldemar Boczkowski, ul. Drogowców 20, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103424,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81599,43
Oferta z najniższą ceną: 69107,55 / Oferta z najwyższą ceną: 114342,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki - z podziałem na III części.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.