Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-31
Płock: Przeprowadzenie kursów dla uczniów Technikum w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca
Numer ogłoszenia: 45069 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów dla uczniów Technikum w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów dla uczniów Technikum w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 1 - Kurs Dobre praktyki w pielęgnacji i nowoczesnym żywieniu zwierząt Część 2 - Kurs Nowoczesne technologie produkcji rolniczej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 4)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 4)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 4)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: Dotyczy części 1 - Kurs Dobre praktyki w pielęgnacji i nowoczesnym żywieniu zwierząt - wykształcenie wyższe magisterskie - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), Dotyczy części 2 - Kurs Nowoczesne technologie produkcji rolniczej - wykształcenie wyższe magisterskie - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów należy załączyć je w oryginale
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 4)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: a. przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, b. zmiany terminu w harmonogramie realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy, c. Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d. zmiany ceny realizacji zamówienia, e. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji. Do zmiany osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia wymagane jest łączne spełnienie następujących warunków: a)przedstawienie osoby, której doświadczenie, wykształcenie nie są niższe niż osoby zastępowanej, b)złożenie informacji na temat doświadczenia, wykształcenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą, c) uzyskanie przez Wykonawcę uprzedniej zgody Zamawiającego na zmianę osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, p.422 - IV piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 212 - II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wyższe kwalifikacje - lepsza praca współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs Dobre praktyki w pielęgnacji i nowoczesnym żywieniu zwierząt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa - 10 osób - uczniów Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku 1.Miejsce realizacji Zespół Szkół im. L. Bergerowej w Płocku 09-402 Płock ul. Kutnowska 30 2.Termin realizacji: V 2015r. 3.Czas trwania kursu: 20 h 4.Szczegółowy harmonogram: 3 dni zajęciowe po około 7 godzin dziennie (przedział godzinowy: 9.00 do 16.30 w tym 30 min. przerwa obiadowa.(weekendy) lub inne dni wolne od zajęć lekcyjnych. 5.Program szkolenia: a.Wykorzystanie nowoczesnych programów komputerowych do normowania i dawkowania pasz w różnych systemach żywieniowych.( ustalanie norm żywieniowych dla różnych grup wiekowych i produkcyjnych zwierząt gospodarskich z wykorzystaniem programów komputerowych): b.zastosowanie urządzeń elektronicznych i oprogramowania komputerowego w znakowaniu i identyfikowaniu zwierząt. c.nowoczesne technologie w żywieniu zwierząt w zależności od specyfiki wymagań pokarmowych, wieku i kierunku produkcji d.konserwowanie i przygotowanie pasz do skarmiania. 6. Wymagania wobec Wykonawcy: a.Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika do zajęć; b.Wykonawca jest zobowiązany do wyżywienia uczestników kursu - drugie danie; (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka), ciastko, owoc i napój; c.Wykonawca jest zobowiązany do zakupu dla każdego uczestnika kursu książki np. normy żywienia przeżuwaczy lub innej związanej z tematyką kursu. 7.Wymagania dla Wykonawcy: 7.1.prowadzenie kursu na podstawie opracowanego rozkładu materiału pozwalającego na uzyskanie nowych uprawnień; 7.2.prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu na podstawie: 7.2.1. wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć i wymiar godzin, 7.2.2. listy obecności uczniów, 7.2.3. wypełnione karty pracy przez wykonawców kursu. 7.3.wydanie uczniom zaświadczeń lub certyfikatów o ukończeniu kursu 7.4.zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 7.5.Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 8.Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. 9.Zamawiający zabezpiecza salę dydaktyczną , komputer i rzutnik do realizacji zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nowoczesne technologie produkcji rolniczej z wykorzystaniem programów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa - 10 osób - uczniów Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku 1. Miejsce realizacji Zespół Szkół im. L. Bergerowej w Płocku 09-402 Płock ul. Kutnowska 30 2. Termin realizacji: VI 2015r. 3. Czas trwania kursu: 20 h 4. Szczegółowy harmonogram: 3 dni zajęciowe po około 7 godzin dziennie (przedział godzinowy: 9.00 do 16.30 w tym 30 min. przerwa obiadowa.(weekendy) lub inne dni wolne od zajęć lekcyjnych. 5. Program szkolenia: a. zagadnienia w zakresie wykorzystania programów komputerowych do planowania produkcji rolniczej w oparciu o bazy danych tworzone na podstawie wyników produkcyjnych w latach ubiegłych b. obsługa programu do pomiaru powierzchni pół z wykorzystaniem urządzenia Pocket PC z odbiornikiem GPS. c. obsługa programu komputerowego Info Plant ( ocena aktualnego stanu odżywiania roślin uprawnych d. wykorzystanie programu MicroBil w praktyce( bilansowanie składników pokarmowych e. innowacje w technice siewu, nawożenia, ochronie roślin, zbiorze roślin 6. Wymagania wobec Wykonawcy: a. Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika do zajęć; b. Wykonawca jest zobowiązany do wyżywienia uczestników kursu - drugie danie; (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka), ciastko, owoc i napój; c. Wykonawca jest zobowiązany do zakupu dla każdego uczestnika kursu książki np. Normy żywienia przeżuwaczy lub innej związanej z tematyką kursu; 7. Wymagania dla Wykonawcy: 7.1. prowadzenie kursu na podstawie opracowanego rozkładu materiału pozwalającego na uzyskanie nowych uprawnień; 7.2. prowadzenie dokumentacji przebiegu kursu na podstawie: 7.2.1. wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć i wymiar godzin, 7.2.2. listy obecności uczniów, 7.2.3. wypełnione karty pracy przez wykonawców kursu. 7.3. wydanie uczniom zaświadczeń lub certyfikatów o ukończeniu kursu; 7.4. zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 7.5. Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 8. Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. 9. Zamawiający zabezpiecza salę dydaktyczną , komputer i rzutnik do realizacji zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa drzewa genealogicznego oraz tuby - elementy książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Dostawa sprzętu medycznego: aparatu do masażu, zmotoryzowanej szyny CPM, stołu zabiegowego, gastroskopu video, optyki histeroskopowej i resektoskopowej, płaszczy do optyk.
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2025r.
- Świadczenie usług konserwacyjno-naprawczych oraz serwisowanie instalacji i wyposażenia ppoż. obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - II postępowanie.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
- Organizacja 12 warsztatów kulinarnych o charakterze integracyjnym dot. kuchni polskiej oraz krajów spoza Unii Europejskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.