Ogłoszenie z dnia 2015-03-02
12950 Dżakarta: świadczenie przez Zleceniobiorcę na rzecz Zleceniodawcy usług eksperckich w związku z wdrażaniem projektu systemowego w ramach Poddziałania 6.5.1 - Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 (PO IG)
Numer ogłoszenia: 45106 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Dżakarcie, JI. Rasuna Said Kav. X Blok IV/3, - 12950 Dżakarta, woj. DKI Jakarta, tel. +62 21 25 25 947, faks +62 21 25 25 960.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Dżakarcie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie przez Zleceniobiorcę na rzecz Zleceniodawcy usług eksperckich w związku z wdrażaniem projektu systemowego w ramach Poddziałania 6.5.1 - Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 (PO IG).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a)gromadzenie aktualnych informacji o rynku indonezyjskim dotyczących aktualnych zapytań ofertowych, ogłoszeń o przetargach, informacji o warunkach lokowania polskich inwestycji na rynku indonezyjskim i Timoru Wschodniego, w celu zamieszczenia tych danych na Portalu Promocji Eksportu, b)zbieranie informacji dotyczących zasad prowadzenia operacji handlowych i zmian w ustawodawstwie indonezyjskim i Timoru Wschodniego, a także informacji dotyczących rozwoju poszczególnych branż i warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Indonezji i Timorze Wschodnim, w celu zamieszczenia tych danych na Portalu Promocji Eksportu, c)zamieszczanie na Portalu Promocji Eksportu informacji, które mogą być przydatne dla użytkowników Portalu Promocji Eksportu, d)uczestniczenie w wydarzeniach promocyjnych umożliwiających pozyskanie aktualnych informacji, które zamieszczone zostaną na Portalu Promocji Eksportu, e)świadczenie bezpłatnych usług na rzecz przedsiębiorców w zakresie pozyskiwania danych o rynkach zagranicznych, branżach, potencjalnych kontrahentach, warunkach prowadzenia działalności eksportowej na danym rynku, a także warunkach prawnych funkcjonowania przedsiębiorstw w danym kraju, f)wyszukiwanie partnerów kooperacyjnych i inwestycyjnych dla polskich firm, g)udzielanie odpowiedzi na bezpośrednie zapytania przedsiębiorców, h)realizacja działań mających na celu promocję polskiej gospodarki w szczególności promocję polskich specjalności eksportowych, i)realizacja zadań związanych z promocją polskiej gospodarki oraz polskich produktów poprzez organizację seminariów dotyczących tematów gospodarczych oraz misji gospodarczych, w trakcie których Polska przedstawiana będzie jako kraj pochodzenia produktów markowych, j)realizacja zadań związanych z obsługą branżowych programów promocji na danym rynku docelowym oraz programów promocji o charakterze ogólnym, w tym usług informacyjnych, marketingowych i organizacyjnych, k)wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zleceniodawcę, a skierowanych na promocję polskiej gospodarki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.00.00 - Usługi badania rynku 72.31.60.00 - Usługi analizy danych 72.31.21.00 - Usługi przygotowywania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PO IG poddziałanie 6.5.1.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nisa Hayatun, K.PertaminaPerkapalan,Jl.SiagaBaktiIINo43 Rt.02/03, Jakarta, kraj/woj. Indonezja.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22307,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4320,00
Oferta z najniższą ceną: 4320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4320,00
Waluta: EUR.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiajcy stosuje art. 67 ust. 1 pkt 10 PZP tj. tryb zamówienia z wolnej ręki - gdzie zamówienie jest udzielane przez placówkę zagraniczną w rozumieniu przepisów ustawy o służbie zagranicznej. Jednocześnie, wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 PZP
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Rębkowska gm. Garwolin.
- Uzgodnienie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu-GESUT dla jedn. ewidencyjnej m. Rybnik oraz poprawa geometrii obiektów bazy wraz z uzupełnieniem brakujących informacji
- Przeprowadzenie diagnozy potrzeb i barier w dostępie do usług społecznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów w województwie lubuskim oraz sporządzenie raportu (badania/opracowania)
- Opracowanie cyfrowych transkrypcji i edycji nutowych dla źródeł muzyki polskiej - 10 części
- Badanie warunków aktywności zawodowej osób w wieku okołoemerytalnym
- Usługa doradcza w zakresie modelowania efektywności pracy Instytutu
więcej: Usługi przygotowywania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.