Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-06
Starogard Gdański: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w charakterze nauczyciela w ramach projektu Młodzi wiedzą więcej
w Technikum w Zespole Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim, Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu i Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Starogardzie Gdańskim
Numer ogłoszenia: 451126 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Starogardzkiego , ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 767 35 00, faks 58 767 35 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstarogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w charakterze nauczyciela w ramach projektu Młodzi wiedzą więcej w Technikum w Zespole Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim, Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu i Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Starogardzie Gdańskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w charakterze nauczyciela w ramach projektu Młodzi wiedzą więcej w Technikum w Zespole Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim, Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu i Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Starogardzie Gdańskim Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 40 części. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedna część zamówienia. Część I: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z rachunkowości na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część II: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z rachunkowości na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część III: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z rachunkowości na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część IV: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część V: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część VI: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część VII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część VIII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część IX: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część X: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XI: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii informacyjnej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z grafiki komputerowej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XIII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z grafiki komputerowej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI.2013 - VI. 2015. Część XIV: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z grafiki komputerowej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI .2015. Część XV: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z grafiki komputerowej na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XVI: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z matematyki na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XVII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka niemieckiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XVIII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka angielskiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XIX: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka angielskiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XX: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka angielskiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXI: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka angielskiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka angielskiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXIII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z języka angielskiego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI.2013 - VI. 2015. Część XXIV: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z informatyki na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXV: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z fizyki na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI.2013 - VI. 2015. Część XXVI: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z technologii gastronomicznej z towaroznawstwem na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 7 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXVII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z wyposażenia technicznego na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 7 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXVIII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z podstaw żywienia człowieka na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 7 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXIX: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z badań i oceny stanu środowiska na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXX: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z badań i oceny stanu środowiska na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXI: Prowadzenie warsztatów pomiarów geodezyjnych na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXII: Prowadzenie warsztatów pomiarów geodezyjnych na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXIII: Prowadzenie warsztatów z nowoczesnej obróbki technologicznej surowców spożywczych na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXIV: Prowadzenie warsztatów z nowoczesnej obróbki technologicznej surowców spożywczych na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXV: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z matematyki na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXVI: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z biologii na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXVII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z biologii na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXVIII: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z chemii na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XXXIX: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z chemii na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Część XL: Prowadzenie dydaktycznych zajęć z fizykii na poziomie wyrównawczym, w wymiarze 1 godzina tygodniowo dla grupy 10 osób, do zrealizowania łącznie 53 godziny w okresie XI. 2013 - VI. 2015. Miejsce realizacji zajęć: Część I - XXV - Technikum w Zespole Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim Część XXVI-XXVIII - Zasadnicza Szkoła Zawodowa Specjalna w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Starogardzie Gdańskim Część XXIX-XL - Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu Do obowiązków każdego z prowadzących zajęcia będzie należało: - prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i uczennic Technikum w Zespole Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim, Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu i Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Starogardzie Gdańskim rekrutowanych zgodnie z Regulaminem rekrutacji i udziału w projekcie (załącznik nr 8 do SIWZ) na poziomie wyrównawczym, wyrównujących dysproporcje edukacyjne powstałe w trakcie procesu kształcenia, obejmującego m.in. rozszerzenie wiedzy specjalistycznej w zawodach kucharza, technika ekonomisty, technika informatyka, technika organizacji reklamy, technika ochrony środowiska, technika geodety, technika żywienia i usług gastronomicznych, przeprowadzanie doświadczeń w oparciu o konkretne metody badawcze oraz analizy wyników przy użyciu pomocy naukowych zakupionych w ramach przedmiotowego projektu. - przekazywanie raz w semestrze raportu z badania dotyczącego wzrostu umiejętności i poziomu wiedzy nabytych przez uczniów i uczennice podczas zajęć pozalekcyjnych; niniejsze badanie powinno być przeprowadzone w formie testu opracowanego przez prowadzącego zajęcia, który wypełni każdy z uczniów; wynik należy przedstawić w formie arkusza kalkulacyjnego, na potrzeby monitoringu wyników prowadzący zajęć przeprowadzi również test wiedzy na początku realizacji zajęć w projekcie; - współpraca z koordynatorem projektu w zakresie monitoringu, ewaluacji i promocji projektu; - współpraca ze szkolnym asystentem wspierającym koordynatora w prawidłowej realizacji projektu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym na kierunku zgodnym z przedmiotem prowadzonych zajęć, b) doświadczenie zawodowe w pracy w szkole ponadgimnazjalnej, minimum 3 lata c) stopień awansu zawodowego - minimum nauczyciel kontraktowy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu w tym także pełnomocnictwa, o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w tym: konsorcja, spółki cywilne w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstarogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, pokój 311 - specyfikacja bezpłatna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego- Punkt Informacyjny pok. nr 09, parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Młodzi wiedzą więcej jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy PSP w Kokoszkowach
- Bieżące utrzymanie gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Starogard Gdański
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim ul. Chojnicka 70, w okresie od 02 września do 31 grudnia 2024 (7/D/SOSW/2024)
- MPP 1 - Modernizacja ciągu komunikacyjnego wokół budynku Przedszkola
- Realizacja zadań wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Starogardzie Gd. w okresie od IX do XII 2024(6/U/SOSW/2024).
- Przebudowa jezdni drogi powiatowej nr 2621G na odcinku 0,5 km relacji Osieczna-Kasparus przy użyciu płyt betonowych i kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kompleksowej usługi grupowej superwizji pracy socjalnej
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem"
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* realizowana w podziale na części
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Stubno
- Przeprowadzenie dwóch warsztatów z zakresu gospodarki o obiegu zamkniętym dla nauczycieli szkół odzieżowych wraz z opracowaniem przykładowego scenariusza lekcji
- REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE ETAP II (Część 1- LOGOPEDA I ; Część 2- LOGOPEDA II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.