Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Wrocław: Sukcesywna dostawa:
PAKIET NR 1 - DROBNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO
PAKIET NR 2 - PROSZKU DO SZOROWANIA
Numer ogłoszenia: 451154 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dco.com.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa: PAKIET NR 1 - DROBNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO PAKIET NR 2 - PROSZKU DO SZOROWANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa: PAKIET NR 1 - DROBNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO PAKIET NR 2 - PROSZKU DO SZOROWANIA.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.00.00-5, 24.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 1.100 zł ( jeden tysiąc sto zł), a dla poszczególnych zadań zgodnie z tabelą podaną poniżej: Nr zadania Wysokość wadium 1 1.000 zł 2 100 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum: Pakiet Nr 1 - 26.000,00 zł, Pakiet Nr 2 - 2.800,00 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, kwotę ubezpieczenia należy zsumować.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Odpowiednie katalogi (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument (y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. 2. Oświadczenie potwierdzające, że oferowany sprzęt kuchenny posiada atesty i certyfikaty dopuszczające do kontaktu z żywnością . 3. Dla pakietu 2 - karta charakterystyki (patrz pkt.3.2.2 z SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zastąpienie jego innym produktem o innej nazwie handlowej i od innego producenta, z zastrzeżeniem, że musi on spełniać warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ i z zachowaniem ceny zawartej w ofercie wykonawcy. 2. Zmiana opisana w ust 1 niniejszego paragrafu może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania oraz po dostarczeniu wszelkich dokumentów wymaganych w SIWZ oraz próbki ( o ile było wymagane w SIWZ). 3. Za obopólną zgodą stron, w przypadku nie wyczerpania wartości i asortymentu umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości i asortymentu poprzez wprowadzeniu aneksu do umowy. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem zapisu § 4 ust. 4 niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskim Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Deska do krojenia z tworzywa sztucznego, o rozm. 45x35 cm, +/-5cm koloru białego lub brązowego szt. 5 2. Dzbanek z pokrywką ze stali nierdzewnej o poj. 2 l szt. 5 3. Dzbanek z pokrywką plastikowy ok. 2 l z podziałką koloru białego lub bezbarwnego szt 15 4. Folia aluminiowa w rolce, długość 20 m do celów spożywczych szt. 600 5. Garnek z pokrywką ze stali nierdzewnej o poj. 2,5-3 l szt. 5 6. Garnek z pokrywką ze stali nierdzewnej o poj. 4,5-5 l szt. 5 7. Gąbka do mycia naczyń z jednej strony ostra o rozmiarach 9 cm x 7 cm, +/- 1cm, opak. 5 szt. opak 800 8. Golarka plastykowa j. użytku z dwoma nożykami, typu Polsilver 2 lub równoważne szt. 6500 9. Kosz do magla prostokątny o rozm. ok. Szer. 35cm x gł. 25cm x wys. 50cm z tworzywa sztucznego, koloru dowolnego, bez pokrywy, ażurowy, z dwoma uchwytami, szt. 5 10. Kosz do magla prostokątny rozm. ok. Szer. 55cm, x gł. 30cm, x wys. 25cm z tworzywa sztucznego, kolor dowolnego, bez pokrywy, ażurowy, z dwoma uchwytami, szt. 10 11. Kosz prostokątny na śmieci z pedałem oraz wkładem z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 14-16 l, szt 40 12. Kosz prostokątny na śmieci z pedałem oraz wkładem z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 25-30 l, szt. 30 13. Kosz okrągły lub prostokątny na śmieci z pokrywą uchylną z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 8-10 l, szt. 10 14. Kosz okrągły lub prostokątny na śmieci z pokrywą uchylną z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 13-15 l, szt. 10 15. Kosz okrągły lub prostokątny na śmieci z pokrywą uchylną z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 25-30 l szt. 15 16. Koszyk z tworzywa sztucznego koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 20x10x5 cm szt. 30 17. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 25x16x8 cm szt. 30 18. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 30x20x11 cm szt. 30 19. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 36x25x15 cm szt. 40 20. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 19x14x6,5 cm szt. 30 21. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 25,5x19x6,5 cm szt. 30 22. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 36x25x6,5 cm szt. 20 23. Koszyk z tworzywa sztucznego z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 40x30x6,5 cm szt. 20 24. Kubki bez ucha z porcelany szt. 50 25. Kubki z tworzywa sztucznego, j. użytku koloru dowolnego, o poj. 200 ml, do napojów gorących, opak. 100 szt. opak. 450 26. Lustra ścienne o wym. 40x60 cm szt. 30 27. Łyżeczki ze stali nierdzewnej szt. 54 28. Łyżka cedzakowa ze stali nierdzewnej o śr. 8-10 cm szt. 5 29. Łyżka czerpakowa do sosu o poj. 150-200ml ze stali nierdzewnej szt 5 30. Łyżka czerpakowa do zupy ze stali nierdzewnej, poj. 500 ml szt. 5 31. Łyżka stołowa ze stali nierdzewnej szt. 54 32. Mata łazienkowa z tworzywa sztucznego, koloru białego, antypoślizgowa o rozm. 80x50 cm +/- 5cm szt. 15 33. Miotła brzozowa szt. 500 34. Miotła sorgo z kijem szt 10 35. Miska z tworzywa sztucznego koloru dowolnego, śred. 40 cm z uchwytami, poj. ok. 15 l szt. 15 36. Nóż stołowy ząbkowany ze stali nierdzewnej szt. 54 37. Nóż kuchenny ze stali nierdzewnej o dł. 23-25 cm szt. 10 38. Obrus ceratowy koloru dowolnego, rozm. 140 cm x 100 cm szt. 15 39. Ociekacz na sztućce z tworzywa sztucznego, koloru białego, ażurowy, z przegrodami szt. 10 40. Ociekacz z suszarką na naczynia druciany, powlekany tworzywem sztucznym, do powieszenia na ścianie, koloru białego szt. 10 41. Pojemnik do przechowywania pieczywa z tworzywa sztucznego, uchylny, koloru białego lub brązowego, o rozm. 50-40cm x 27-30cm szt. 5 42. Pojemnik do żywności z pokrywą z tworzywa sztucznego, koloru białego, z szczelną pokrywą, poj. 1 l szt. 10 43. Pojemnik do żywności z pokrywą z tworzywa sztucznego, koloru białego, z szczelną pokrywą, poj. 2 l, wysoki, wymiary ok. 25cm x 12cm szt. 10 44. Pojemnik plastikowy 60-70 l z tworzywa sztucznego z dwoma uchwytami koloru zielonego i brązowego szt 4 45. Rękawice gospodarcze - ochronne, flokowane gumowane, bawełniana wyściółka - flock, antypoślizgowe, zastosowanie do prac porządkowych: w kuchni, mycia, prania, rozmiary od S do XL para 600 46. Suszarka na naczynia stojąca Suszarka do naczyń prostokątna o rozm. 30x40cm/+/- 5cm wykonana z tworzywa zawiera oddzielne przegródki na talerze, kubki i sztućce. Do kompletu tacka pod suszarkę. szt 10 47. Szczoteczka do rąk oprawa z tworzywa sztucznego, jednostronna włosie sztuczne, o rozm. ok. 8 cm x 4 cm szt 120 48. Szczotka do mycia butelek 0,5 l oprawa z tworzywa sztucznego, część robocza - włókno syntetyczne szt 10 49. Szczotka do szorowania podłóg + kij drewniany z gwintem oprawa z tworzywa sztucznego, jednostronna, z otworem do wkręcania kija, szerokość 30 cm, na froncie drapak o dł. ok. 10 cm, szer. 0.7 cm szt. 20 50. Szczotka do WC + stojak standardowa, tworzywo sztuczne, koloru białego kpl. 120 51. Szczotka typu Żelazko w oprawie z tworzywa sztucznego z włosiem sztucznym twardym o wym. 15 cm x 8 cm szt. 70 52. Szczotki do zamiatania, drewniana, + kij drewniany włosie mieszane, wym. min. 30 cm, kij wkręcany o dł. ok. 120 cm kpl. 50 53. Szczypce do mięsa, sałaty ze stali nierdzewnej szt 10 54. Ścierka do kurzu nie zostawia smug i kłaczków, wymiar nie mniejszy niż 36 cm x 36 cm, kolor niebieski, szt. 2500 55. Ścierka do podłogi łatwo przyjmująca brud, higroskopijna, z włókniny koloru pomarańczowego o wymiarach 70cm x 50cm o gramaturze nie mniejszej niż 70 gr na m2 szt 3000 56. Ścierka do szorowania - ostra dwustronnie pętelkowana o wymiarach 17 cm x 13 cm +/- 3 cm, szt 1100 57. Ścierka perforowana ircha perforowana wykonana z tworzywa sztucznego do mycia wszystkich powierzchni, dostosowana na sucho i mokro, idealnie wchłania wodę i brud, rozm. 40 cm x 40 cm +/- 5cm, opak. 10 szt, opak 400 58. Ścierka tetrowa z bawełny 100%, wymiar nie mniejszy niż 80cm x 80cm wykończona obrębem szt 1300 59. Talerz deserowy z porcelany szt. 150 60. Talerz głęboki z porcelany szt 200 61. Talerz płaski z porcelany szt. 100 62. Termometr do lodówek z tworzywa sztucznego szt. 15 63. Wiadro z pokrywą z tworzywa sztucznego, koloru dowolnego, okrągłe, poj. 10-12 l z miarką szt. 20 64. Widelce ze stali nierdzewnej szt. 102 65. Zmiotka + szufelka standardowa, tworzywo sztuczne, kolor dowolny kpl. 60 66. Żyletka do golenia j. użytku, opak. 5 szt, ze stali nierdzewnej o platynowanych krawędziach. szt. 900.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - PROSZEK DO SZOROWANIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Proszek do szorowania z wybielaczem, czyści i usuwa zabrudzenia z urządzeń kuchennych oraz sanitarnych, drobnoziarnisty, pozostawia długotrwały zapach, czyści bez zarysowań poj. opak. 500 gr, szt 800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzedaży oleju napędowego[ON], benzyny bezołowiowej [E10]oraz AdBlue w systemie bezgotówkowym karty flota dla pojazdów służbowych, agregatów prądotwórczych oraz sprzętu silnikowego
- "Dostawa środków czystości i do dezynfekcji oraz artykułów gospodarstwa domowego dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój".
- Dostawa środków czystości i dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywne dostawy wzorców i odczynników chemicznych w 2025 dla potrzeb Laboratorium Chemicznego
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.