To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-15
Bukowno: Organizację kolonii śródrocznej tzw. zielonej kolonii..
Numer ogłoszenia: 45116 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21004 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 w Bukownie, ul. Sławkowska 133, 32-332 Bukowno, woj. małopolskie, tel. 32 6421003, faks 32 6421003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Nr 2 w Bukownie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizację kolonii śródrocznej tzw. zielonej kolonii...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej tzw.zielonej szkoły dla uczniów klas III szkoły podstawowej Zespołu Szkół nr 2 w Bukownie, w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca kolonii oraz z powrotem. 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej, tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III szkoły podstawowej Zespołu Szkół nr 2 w Bukownie w miejscowości nadmorskiej Mrzeżyno 2.Przewidywana liczba uczniów 15. 3.Czas trwania wypoczynku 15 dni ( łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 14 noclegów. 4.Wykonawca zobowiązany jest do : a)podstawienia w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy /klimatyzacja, WC/, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci, b)zapewnienia obsługi dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, c)zapewnienia ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji, d)zapewnia w przypadku awarii autokaru zastępczego na własny koszt, e)zakwaterowania w pokojach 2,3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TV, balkonami, bez łóżek piętrowych(wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku), f)zakwaterowania wszystkich uczestników wyjazdu w jednym budynku, w którym znajduje się również stołówka. Dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu, g)zapewnienia bazy rekreacyjno - sportowej ( boiska do gier zespołowych, plac zabaw, miejsce na ognisko), h)wyposażenia obiektu w salę TV, salę dyskotekową, salę do prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz basen na terenie ośrodka( może być odkryty), i)zapewnienia programu rekreacyjno - sportowego: a)dwie wycieczki autokarowe z przewodnikiem ( Kołobrzeg, wyspa Wolin ), b)rejs statkiem po morzu, c)impreza piracka w latarni morskiej w Kołobrzegu, j)zapewnienia wyżywienia : trzy posiłki o wzbogaconej wartości odżywczej (śniadanie, obiad, kolacja) i podwieczorek oraz suchy prowiant na drogę powrotną. Wyjazd do domu - po śniadaniu. k)zapewnienia bezpłatnego pobytu i odrębnych pokoi dla 2 opiekunów oraz odrębnego pokoju dla szkolnej pielęgniarki (koszt pobytu pielęgniarki pokrywa zamawiający). l)zapewnienia opieki medycznej : pielęgniarka 24 godziny na dobę na terenie ośrodka, lekarz na wezwanie, zapewnienie środków pierwszej pomocy. m)zapewnienia ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur. n)ubezpieczenia grupy w pełnym zakresie...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Turystyczne Lubatur Sp. j. Robert Lubomski, Anna Lubomska, ul. Podwale 2,, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16500,00
Oferta z najniższą ceną: 16500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43999,95
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców III"
- Kompleksowa obsługa w zakresie sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych międzynarodowych i krajowych, na przejazdy służbowe pracowników i artystów gościnnych Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
- Usługa kompleksowej organizacji wyjazdu na targi EXPO 2025 w Osace w terminie 12-21.05.2025r.
- "Organizacja wizyty studyjnej w Barcelonie (Hiszpania) w terminie 28-31.05.2025 r. dla maksymalnie 29 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań"
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.