Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Warszawa: remont sanitariatów w Domu Poselskim- dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 45145 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Sejmu RP, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, fax 022 6942098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: KANCELARIA SEJMU.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont sanitariatów w Domu Poselskim- dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w Domu Poselskim Kancelarii Sejmu remontu sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 1. W zakresie remontu należy wykonać roboty instalacyjno-budowlane związane z wymianą: a) instalacji sanitarnej wodno-kanalizacyjnej i c.o, wraz z wymianą umywalek i kompaktów, b) instalacji elektrycznej, c) glazury na ścianach i terakoty na posadzkach, wraz z wymianą izolacji poziomej Uwaga: kolorystyka oraz wzory ceramiki i armatury w standardach podanych w projekcie - do uzgodnienia z Zamawiającym. 2. Przedmiot zamówienia oraz obliczenie ceny należy wykonać na podstawie dokumentacji, stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Cena obejmuje również wyposażenie sanitariatów w przedmioty ruchome (kinkiety, lustro, pojemniki na śmieci, wieszaki do ręczników i papieru) oraz uchwyty dla osób niepełnosprawnych 3. Wykonawca wykona roboty samodzielnie. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b) zabezpieczenia terenu robót, c) wykonania pomiarów elektrycznych rezystancji izolacji, uziemienia roboczego i skuteczności zerowania, d) dokonania prób zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.2. W ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej dwie prace remontowe odpowiadające swoim rodzajem pracom remontowym stanowiącym przedmiot zamówienia; 1.3. Dysponują osobami legitymującymi się uprawnieniami do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnej, instalacji elektrycznej, 1.4. Posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdyby Wykonawcy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki muszą spełniać: a) warunek 1.1 i 1.4 każdy Wykonawca, b) warunek 1.2 i 1.3 łącznie wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 przedmiotowej ustawy (na załączniku nr 1), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych prac wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - na potwierdzenie warunku opisanego w pkt 1.2 (na załączniku nr 2), d) wykaz osób wraz z kopiami uprawnień oraz zaświadczeniami z właściwej izby samorządowej - na potwierdzenie warunku opisanego w punkcie 1.3. (na załączniku nr 3), e) kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie warunku opisanego w pkt 1.4, f) pełnomocnictwa, w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2.b), g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione : 1) w pkt. 2.2.a), 2.2.b) 2.2.e) - winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, 2) w pkt. 2.2.c), 2.2.d) - winien przedłożyć Wykonawca (Wykonawcy) w stosunku do którego (których) niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełniania warunku, 3) w pkt. 2.2.g) - winny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro ds Inwestycji i Zamowień ul. Piekna 3A, Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Wydziale Podawczym Kancelarii Sejmu, Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8, bud. C wejście CII..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Władysława Zamoyskiego w miejscowości Dąbcze
- Wykonanie instalacji gazowej oraz cieplnej (CO) łączącej mikrobiogazownie z jednostką kogeneracyjną, wraz z budową pomieszczenia dla kogeneratora na terenie RGD Brody
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.