Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-06
Bydgoszcz: Dostawa olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów KWP w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 451492 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5255320, faks 52 5255319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów KWP w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych policji województwa kujawsko - pomorskiego. Szacunkowa ilość zamawianych produktów wynosi: 54 820 litrów/kg..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2, 24.95.11.00-6, 24.96.10.00-8, 09.21.16.50-2, 24.32.23.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do oceny spełniania tego warunku wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: 1. W przypadku składania oferty na jedno z zadań: 1) Zadanie nr 1: Za dostawę odpowiadającą wartością i rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 1 zamawiający uzna minimum jedną dostawę olejów, smarów i/lub płynów eksploatacyjnych do pojazdów, której wartość brutto była równa lub większa od kwoty 260 000,00 zł; 2) Zadanie nr 2: Za dostawę odpowiadającą wartością i rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 2 zamawiający uzna minimum jedną dostawę olejów, smarów i/lub płynów eksploatacyjnych do pojazdów, której wartość brutto była równa lub większa od kwoty 140 000,00 zł; 2. W przypadku składania oferty na obydwa zadania: Za dostawę odpowiadającą wartością i rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia zamawiający uzna minimum jedną dostawę olejów, smarów i/lub płynów eksploatacyjnych do pojazdów, której wartość brutto była równa lub większa od kwoty 400 000,00 zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Na potwierdzenie minimalnych parametrów należy dołączyć kartę produktu do oferowanego produktu (nie dotyczy produktów wymienionych w zadaniu nr 2 w pozycjach 1, 2, 4 i 6). Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż proponowane produkty spełniają warunki określone w załączniku nr 5 do SIWZ (kolumna 2 i 3 tabeli).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz OFERTA. 2. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach w nich określonych: 1) W przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy, zmiany rodzaju i/lub wielkości opakowań lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Dostawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. Dostawca składa pisemny wniosek wraz z uzasadnieniem do Zamawiającego w celu jego akceptacji. W przypadku zmiany produktu Dostawca wraz z wnioskiem przedkłada Zamawiającemu kartę produktu dla proponowanego zamiennika. 2) W przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminie/terminach określonych w umowie okazało się niemożliwe. 3) W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt. 1 Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktu równoważnego - przy czym jego wydajność, jakość, parametry funkcjonalne oraz fizyko-chemiczne nie mogą być mniejsze (gorsze), niż te określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jednocześnie cena przedmiotu umowy nie może być wyższa. 4) W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt. 2 dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny na usuniecie przeszkody w jego realizacji. 5) W przypadku gdy przed upływem terminu realizacji umowy określonego w § 7 Zamawiający nie dokona zakupu produktów na kwotę określoną w § 1 ust. 5 dopuszcza się przedłużenie tego terminu w zakresie określonym przez strony. 6) W przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT dopuszcza się zmianę cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 oraz maksymalnego wynagrodzenia umownego. Zmiana ta musi być proporcjonalna do zakresu zmiany stawki podatku VAT. 7) W przypadku zmiany danych osobowych i kontaktowych osób wskazanych w §3 ust.5.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) osobiście: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29), 2) za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki), 3) na stronie internetowej Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 13:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: oleje.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 1 jest dostawa olejów do pojazdów służbowych policji województwa kujawsko - pomorskiego. Szacunkowa ilość zamawianych olejów wynosi: 19 240 litrów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: smary i płyny eksploatacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 2 jest dostawa smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych policji województwa kujawsko - pomorskiego. Szacunkowa ilość zamawianych produktów wynosi: 35 580 litrów/kilogramów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.32.23.20-6, 09.21.16.50-2, 24.96.10.00-8, 24.95.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa opakowań z włókniny i krepiny
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z mediacji w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Przegląd i naprawa obmurza w kotłach w ZTPOK ProNatura w Bydgoszczy
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej pn. "Człowiek w gospodarce i społeczeństwie 5.0. nowe wyzwania edukacyjne i zawodowe w czasach rozwoju AI"
- Dostawa opon do pojazdów MKUO ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- DOSTAWA WIELOFUNKCYJNEJ WIERTARKI OTOLOGICZNEJ Z FUNKCJĄ SHAVERA I SKITEREM
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa oleju opałowego.
- dostawa paliw dla KWP w Lublinie.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
więcej: Oleje silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.