To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-04
Łódź: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich PO RYBY 2007-2013
Numer ogłoszenia: 4514 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381544 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich PO RYBY 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich (PO RYBY 2007-2013) Zadania 1 - wykonanie i dostawa teczek konferencyjnych - 150 szt; Zadanie 2 - wykonanie i dostawa etui na pióra - 150 szt; Zadanie 3 - wykonanie i dostawa piór wiecznych - 150 szt; Zadanie 4 - wykonanie i dostawa zestawów piśmiennych - 150 szt; Zadanie 5 - wykonanie i dostawa wizytowników z ringiem - 150 szt, aktówek - 150 szt, rozdzielaczy USB - 150 szt., wskaźników laserowych - 150 szt; Zadanie 6 - wykonanie i dostawa koszulek polo - 150 szt, bluz polarowych - 150 szt, kurtek wiatrówek - 150 szt; Zadanie 7 - wykonanie i dostawa pendrivów 4 GB - 100 szt., pendrivów 8GB - 100 szt., pendrivów 16 GB - 100 szt; Zadanie 8 - wykonanie i dostawa portfeli skórzanych damskich 100 szt., portfeli skórzanych męskich - 100 szt. Zadanie 9 - wykonanie i dostawa piłek do gry w siatkówkę 150 szt., piłek nożnych - 150 szt; Zadanie 10 - wykonanie i dostawa zestawów wędkarskich 100 szt; Zadanie 11 - wykonanie i dostawa stacji pogodowych 150 szt., termosów z kubkami - 200 szt, parasoli 150 szt; Zadanie 12 - wykonanie i dostawa długopisów drewnianych 350 szt, długopisów metalowych - 1000 szt; Zadanie 13 - wykonanie i dostawa kalkulatorów z długopisem - 350 szt., notesów z karteczkami samoprzylepnymi - 250 szt; notesów A5 z długopisem - 350 szt., lampek LED - 350 szt. Zadanie 14 - wykonanie i dostawa toreb bawełnianych - 500 szt., latarek - 350 szt; saszetek na dokumenty - 200 szt., T-shirtów - 150 szt., etui na telefon - 350 szt., peleryn w etui - 350 szt. Zadanie 15 - wykonanie i dostawa bloczków A4 - 350 szt., bloczków 6x12 cm - 350 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich (PO RYBY 2007-2013)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie i dostawa teczek konferencyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATUT PL Sp. z o.o., ul. Romanowicza 3, 30-702 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6850,50
Oferta z najniższą ceną: 6850,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie i dostawa etui na pióra
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIA AP Piotr Maliński, ul. Kineskopowa 1,, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3580,50
Oferta z najniższą ceną: 3580,50 / Oferta z najwyższą ceną: 9750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie i dostawa piór wiecznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIA CONSULTING AGENCY Irina Chicherina, ul. Słotna 5,, 53-023 Wrocław, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5904,00
Oferta z najniższą ceną: 5904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wykonanie i dostawa wizytowników z ringiem - 150 szt, aktówek - 150 szt, rozdzielaczy USB - 150 szt., wskaźników laserowych - 150 szt;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATUT PL Sp. z o.o., ul. Romanowicza 3, 30-702 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12599,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13281,00
Oferta z najniższą ceną: 13281,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Wykonanie i dostawa koszulek polo - 150 szt, bluz polarowych - 150 szt, kurtek wiatrówek - 150 szt;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ORIENT PROMOTION Alicja Różycka Kowalska, ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17458,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16369,50
Oferta z najniższą ceną: 16369,50 / Oferta z najwyższą ceną: 28200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Wykonanie i dostawa pendrivów 4 GB - 100 szt., pendrivów 8GB - 100 szt., pendrivów 16 GB - 100 szt;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ORIENT PROMOTION Alicja Różycka Kowalska, ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14828,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12616,00
Oferta z najniższą ceną: 12616,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17466,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Wykonanie i dostawa piłek do gry w siatkówkę 150 szt., piłek nożnych - 150 szt;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATUT PL Sp. z o.o., ul. Romanowicza 3, 30-702 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7242,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8707,50
Oferta z najniższą ceną: 8707,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Wykonanie i dostawa stacji pogodowych 150 szt., termosów z kubkami - 200 szt, parasoli 150 szt;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
- MEDIA CONSULTING AGENCY Irina Chicherina, ul. Słotna 5,, 53-023 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20608,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19003,50
Oferta z najniższą ceną: 19003,50 / Oferta z najwyższą ceną: 66000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Wykonanie i dostawa długopisów drewnianych 350 szt, długopisów metalowych - 1000 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GM Gadgets Grzegorz Majewski, ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2748,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2421,50
Oferta z najniższą ceną: 2421,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4195,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Wykonanie i dostawa kalkulatorów z długopisem - 350 szt., notesów z karteczkami samoprzylepnymi - 250 szt; notesów A5 z długopisem - 350 szt., lampek LED - 350 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GM Gadgets Grzegorz Majewski, ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7463,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6584,50
Oferta z najniższą ceną: 6584,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Wykonanie i dostawa toreb bawełnianych - 500 szt., latarek - 350 szt; saszetek na dokumenty - 200 szt., T-shirtów - 150 szt., etui na telefon - 350 szt., peleryn w etui - 350 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATUT PL Sp. z o.o., ul. Romanowicza 3, 30-702 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18832,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16993,00
Oferta z najniższą ceną: 16993,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Wykonanie i dostawa bloczków A4 - 350 szt., bloczków 6x12 cm - 350 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MKK Sp. z o.o., ul. Dworcowa 4, 87-400 Golub-Dobrzyń, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3196,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1736,00
Oferta z najniższą ceną: 1736,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5250,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Znakowane gadżety dla Wydziału Nawigacyjnego
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostawa materiałów promocyjnych - nr sprawy 49/zp/24
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.