Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-02
Kozienice: Przebudowa ulicy Słonecznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 i ciągiem pieszym przy rzece Zagożdżonce
Numer ogłoszenia: 45178 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Słonecznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Gimnazjum Nr 1 i ciągiem pieszym przy rzece Zagożdżonce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie obiektu, zrealizowanego zgodnie z dokumentacją projektową pn. Przebudowa ulicy Słonecznej oraz zagospodarowanie terenów przy PG Nr 1. Budowa oświetlenia ulicznego i pn.Zagospodarowanie ciągu pieszego przy rzece Zagożdżonce. Budowa oświetlenia, warunkami określonymi w Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 1.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Słonecznej wraz z zagospodarowaniem terenów przy Publicznym Gimnazjum Nr 1, dobudową odcinka kanalizacji deszczowej i przebudową oświetlenia ulicznego; zagospodarowanie ciągu pieszego przy rzece Zagożdżonce - budowa ciągów pieszych, urządzenie terenów zieleni z uwzględnieniem istniejącego drzewostanu, budowa oświetlenia typu parkowego. 2. Przebudowa ulicy Słonecznej wraz z zagospodarowaniem terenów przy Publicznym Gimnazjum Nr 1- zakres rzeczowy: 2.1. Część drogowa: 2.1.1. Parametry ulicy Słonecznej: - przekrój poprzeczny jezdni - uliczny, - nawierzchnia klasy D dla kategorii ruchu KR1, - szerokość jezdni zróżnicowana 6,00m-dwukierunkowa; 5,00m-jednokierunkoa; 4,50 m-bez przejazdu, - długość ulicy - 350 mb - zatoki postojowe: dla autobusów (stanowiska 6,00x2,50m); dla samochodów osobowych(5,00x2,50m), - ciągi piesze - szerokość 1,50m, 1,80m, 3,00m, - przekrój poprzeczny jezdni daszkowy o spadku dwustronnym 2,0% (odcinki 6,00m i 4,50m), jednostronny (odcinek 5,00m). 2.1.2.Roboty przygotowawcze: - wytyczenie trasy drogi, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne 2.1.3.Nawierzchnia jezdni: - warstwa ścieralna - nawierzchnia z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 4 cm , - warstwa wiążąca - nawierzchnia z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63mm gr 20cm, - warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm - krawężnik betonowy 30x20cm na ławie betonowej z oporem (beton B-15). 2.1.4. Nawierzchnia zjazdów: - nawierzchnia z kostki betonowej grafitowej Behaton gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 4cm, - podbudowa z mieszanki betonowej 5 Mpa gr 12cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, - obrzeże betonowe 30x8cm. 2.1.5. Nawierzchnia chodnika: - nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej Unidekor gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm, - obrzeże betonowe 30x8cm. 2.1.6. Roboty wykończeniowe: - regulacja pionowa studzienek, - rozściełanie ziemi urodzajnej i wykonanie trawników dywanowych z nawożeniem. 2.1.7.Oznakowanie: - stała organizacja ruchu - oznakowanie pionowe - A-7, B-2, B-36, D-1, D-3, D-4a, D-6,D-18 orza tabliczki T-6a, T-6c, T-23f na słupkach z rury ocynkowanej; znaki wykonane z folii odblaskowej 2 generacji na blasze stalowej ocynkowanej z podwójnie zagiętymi krawędziami; - stała organizacja ruchu - oznakowanie poziome - tymczasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót - wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt wykona i uzgodni projekt tymczasowej organizacji ruchu i dokona oznakowania. Koszty zajęcia pasa drogowego obciążają wykonawcę. 2.2. Kanalizacja deszczowa: - demontaż studzienek ściekowych śr 500mm,- kanał deszczowy z rur kanalizacyjnych śr. 200x5,9mm typ S łączonych uszczelką gumową, - kanał deszczowy z rur śr. 250x7,3mm typ S łączonych uszczelką gumową, - ustawienie studni z kręgów betonowych śr. 1200mm, - ustawienie studzienek ściekowych śr, 500mm, - próba wodna szczelności kanału. 2.3. Oświetlenie (uliczne): - zabudowa szafy oświetlenia, - budowa linii YAKY 4x50mm2 i YAKY 4x25mm2, - montaż słupów stalowych oświetleniowych 8m, - montaż wysięgników stalowych jedno i dwuramiennych, - montaż opraw sodowych 100W na słupach stalowych, - podłączenie opraw do sieci przewodami YDY 2x2,5-750Vmm2, - wymiana słupa krańcowego i przyłączy na AsXSn 2x16 mm2, - wymiana wysięgników z oprawami sodowymi 100W na linii napowietrznej, - zabudowa rur osłonowych dwudzielnych na istniejących kablach, - wykonanie uziemienia Fe/Zn 25x4. 3. Zagospodarowanie ciągu pieszego przy rzece Zagożdżonce wraz z budową oświetlenia - zakres rzeczowy: 3.1. Część drogowa: - roboty rozbiórkowe i ziemne, - ścięcie drzewa, karczowanie i wywóz karpiny, - ciągi piesze szer. 1,50 m, - nawierzchnia ciągu pieszego z kostki betonowej kolorowej Nostalit gr. 6cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr.4cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10cm - obrzeże betonowe grafitowe 30x8cm. 3.2. Zieleń i mała architektura: - obszar nr 1 - zieleniec ograniczony palisadą o wys. 24 cm wypełniony szatą roślinną, - obszar nr 2 - plac zabaw o nawierzchni HanseGrand gr. 5 cm, urządzenie do zabawy dla dzieci w wieku 6 -15 lat - zestaw ze ślizgiem o wysokości 1,50m, ławki parkowe żeliwne z siedziskiem drewnianym, pojemniki na śmieci, szata roślinna, - obszar nr 3 i 4 - miejsca wypoczynkowe o nawierzchni HanseGrand, ławki parkowe żeliwne z siedziskiem drewnianym, pojemniki na śmieci, szata roślinna - obszar nr 5 - plac zabaw o nawierzchni HanseGrand, urządzenie do zabawy dla dzieci w wieku 4-12 lat-zestaw ze ślizgiem o wysokości 1,00m, ławki parkowe żeliwne z siedziskiem drewnianym, pojemniki na śmieci. Nawierzchnia HanseGrand: grubość 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubości 12cm i warstwa odsączająca z piasku grubości 10cm. Nawierzchnia ograniczona obrzeżem betonowym grafitowym 30x8cm. Ławki: pojedyncze z oparciem o wymiarach: wys. 0,75m, szer. 0,55m, dług. 1,80m. Boki żeliwne odlewane, siedziska i oparcie drewniane dębowe. Zakotwienie ławek w gruncie- stałe. Szata roślinna: zdjęcie warstwy ziemi i rozścielenie ziemi urodzajnej, nasadzenia liściaste (Irga) i iglaste (jałowiec łuskowy i sabiński), pielęgnacja krzewów. Kosze na śmieci: zakotwione na stałe do podłoża w betonie B-15.Kosze siatkowe z kopułką aluminiową. Wewnątrz kosza wkład z blachy ocynkowanej z możliwością zakładania worków foliowych. Zestawy urządzeń zabawowych drewnianych (dostawa i montaż) -dla dzieci w wieku 6-15 lat - zestaw składający się z wieży zadaszonej, drabinki, pomostu, trapu, zjeżdżalni montowanej do podestu na wys. 1,50m, liny wspinaczkowej, drążka na linach do podciągania ( zestaw równoważny z zestawem ZC-13) -dla dzieci w wieku 4-12 lat - zestaw składający się z drabinek wspinaczkowych, zjeżdżalni montowanej do podestu na wys. 1,00m, liny wspinaczkowej, drążka na linach do podciągania (zestaw równoważny z zestawem ZE-6) 3.3. Oświetlenie (parkowe): - budowa linii kablowej YAKY 4x25mm2, - montaż słupów stalowych oświetleniowych 4m, - montaż opraw metalohalogenkowych 70W na słupach stalowych, - podłączenie opraw do sieci przewodami YDY 750 V 3x2,5mm2, - wykonanie uziemienia Fe/Zn 25x4. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 4.1. Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykona kompleksowo zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami i normami. 4.2. W ramach robót, o których mowa w pkt 2 i 3 Wykonawca: - zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami, - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy, - wykona badania i ekspertyzy na życzenie Zamawiającego, - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i ponosi odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich, - zapewni właścicielom i użytkownikom dojazd do nieruchomości przyległych do placu budowy, w szczególności komunikacji szkolnej dowożącej dzieci do Gimnazjum Publicznego nr 1, - roboty ziemne w otoczeniu drzewostanu prowadzić będzie z zachowaniem należnej ostrożności. 4.3. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Każdy rodzaj robót, w których znajdą się materiały nie odpowiadające normom i nie zaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i niezapłaceniem. 4.4. Zestawy do zabaw dla dzieci muszą posiadać certyfikat zgodności z normami bezpieczeństwa, mają być wykonane z materiałów o wysokim stopniu trwałości, odporne na warunki atmosferyczne, gwarantujące bezpieczne użytkowanie. 4.5. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, - odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 4.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres: - 4 lat dla robót budowlanych, liczony od daty końcowego, bezusterkowego odbioru robót, - 2 lat dla urządzeń placów zabaw ( zestawy do zabaw, ławki, kosze na śmieci), liczony od końcowego, bezusterkowego odbioru robót, - 1 roku dla szaty roślinnej ( trawniki i nasadzenia krzewów liściastych i iglastych) liczony od daty końcowego, bezusterkowego odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10000.00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.1.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1.2.1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej: 1 robotę budowlaną, której przedmiotem było: - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na podbudowie z kruszywa o pow. min. 2000 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. 1000 m2, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.2.1.1. wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.2.1.2. Wykaz powinien zawierać opis wykonanych robót w takim stopniu szczegółowości, by jednoznacznie wskazywał, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 1.2.1. UWAGA: Za zamówienie wykonane zamawiający rozumie takie zamówienie dla którego wydano co najmniej dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie lub dokument równoważny. 1.2.2. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia a także zakresu wykonywania przez niego czynności. - kierownik budowy ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadać aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. - kierownik robót elektroenergetycznych ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadać aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. - W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.2.2.1. wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia posiadają: odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku nie dysponowania osobą określoną w pkt. 1.2.2. należy dołączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. UWAGA: Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2006 nr 83 poz. 578 z poźń. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt. 1.2.1., Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą sporządzoną na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy /doświadczenie zawodowe Wykonawcy/. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 do SIWZ). 7. Informację o osobach które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /potencjał kadrowy/, (załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia i przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 5. 9. Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć innemu podmiotowi (na druku oferty). 10. Stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Wykonawca może zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 13. Kopię wniesienia wadium ( kopia przelewu, gwarancji itp.) 14. Kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok.nr 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- Budowa ścieżki rowerowej Smardzewo - Opalewo - Szczaniec. Etap I - Odcinek Opalewo - Smardzewo.
- ,,Remont i przebudowa DW nr 541 na odcinku skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 541" - nr postępowania 276/24
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i powiatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.