Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-06
Miedziana Góra: USŁUGA TRANSPORTOWA PRZEWOZU DZIECI NA WYCIECZKI W RAMACH PROJEKTU
NOWE PERSPEKTYWY
Numer ogłoszenia: 451860 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 41 303-16-26, faks 41 303-16-05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedziana-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA TRANSPORTOWA PRZEWOZU DZIECI NA WYCIECZKI W RAMACH PROJEKTU NOWE PERSPEKTYWY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja transportu podczas 16 wyjazdów edukacyjnych: a. organizacja transportu podczas ośmiu dwudniowych wyjazdów Nowe perspektywy. Dla Gimnazjum w Ćmińsku 4 wyjazdy - 1x Kraków - XI lub XII.2013r.; kolejne 2 wyjazdy zostaną zorganizowane w 2014r., zaś 1 wyjazd w 2015r. - miejsca wyjazdu zostaną dookreślone przez Dyrektora szkoły, przykładowe miejsca wyjazdów: Warszawa, Wrocław, Lublin. W każdej wycieczce weźmie udział jednorazowo 30 dzieci oraz 3 nauczycieli opiekunów. Dla Gimnazjum w Kostomłotach 4 wyjazdy - 1x Kraków - XI lub XII.2013r.; kolejne 2 wyjazdy zostaną zorganizowane w 2014r., zaś 1 wyjazd w 2015r. - miejsca wyjazdu zostaną dookreślone przez Dyrektora szkoły, przykładowe miejsca wyjazdów: Warszawa, Wrocław, Lublin. W każdej wycieczce weźmie udział jednorazowo 45 dzieci oraz 3 nauczycieli opiekunów. b. organizacja transportu podczas czterech wyjazdów Polskie Parki Krajobrazowe. Dla Gimnazjum w Ćmińsku 2 wyjazdy - 1 wyjazd w 2014r., 1 wyjazd w 2015r. W wycieczce weźmie udział jednorazowo 30 dzieci oraz 3 nauczycieli opiekunów. Miejsca wyjazdów zostaną dookreślone przez Dyrektora szkoły przykładowe miejsca wyjazdów: Roztocze, Ojców, Karpacz, itp. Dla Gimnazjum w Kostomłotach 2 wyjazdy - 1 wyjazd w 2014r., 1 wyjazd w 2015r. W wycieczce weźmie udział jednorazowo 30 dzieci oraz 3 nauczycieli opiekunów. Miejsca wyjazdów zostaną dookreślone przez Dyrektora szkoły przykładowe miejsca wyjazdów: Roztocze, Ojców, Karpacz, itp. c. organizacja transportu podczas czterech dwudniowych wycieczek Plener malarski. Dla Gimnazjum w Ćmińsku - 2 wyjazdy - 1 wyjazd w 2014r., 1 wyjazd w 2015r. Noclegi będą w wybranych lokalizacjach w woj. świętokrzyskim np. Sandomierz. W wycieczce weźmie udział jednorazowo 15 dzieci oraz 2 nauczycieli opiekunów. Dla Gimnazjum w Kostomłotach - 2 wyjazdy - 1 wyjazd w 2014r., 1 wyjazd w 2015r. Noclegi będą w wybranych lokalizacjach w woj. Świętokrzyskim np. Sandomierz. W wycieczce weźmie udział jednorazowo 15 dzieci oraz 2 nauczycieli opiekunów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie Polski. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług związanych z przewozem dzieci do szkół lub na wycieczkach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem terminu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonano 3 usługi związane z przewozem dzieci do szkół lub na wycieczkach, załącznik nr 5 do SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia autobusów, którymi dysponuje lub będzie dysponował, a jeżeli wykonawca będzie polegał na potencjale innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia autobusów. W wykazie należy podać i dołączyć:- nazwę producenta pojazdu, model pojazdu, numer rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponuje, co najmniej jednym kierowcą posiadającym wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiającymi realizacje usługi i minimum jednym pojazdem przystosowanym do przewozu osób dzieci, które są wyposażone w minimum 48 miejsc siedzących, załącznik nr 4 do SIWZ. W wykazie należy podać i dołączyć:- imię i nazwisko kierowcy oraz kategorię posiadanych uprawnień do kierowania pojazdami. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia innej firmie (podwykonawcy) jest zobowiązany do określenia w złożonej ofercie informacji, jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców. Wykonawca przed podpisaniem umowy, musi przedłożyć Zamawiającemu kopie umów ze wskazanymi w ofercie podwykonawcami, a w przypadku konsorcjum umowę regulującą wzajemną współpracę i zobowiązania jego członków.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian następuje na wniosek Zamawiającego i dotyczy m.in.:- zmiany terminów realizacji usługi transportowej, - zmiana miejsca wyjazdu/ów,- zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,-w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. - w przypadku groźby utraty bądź konieczności zwrotu dofinansowania przez Zamawiającego wynikłych wskutek zaniedbań Wykonawcy, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, żądać od Zleceniobiorcy właściwego odszkodowania oraz zawrzeć umowę z innym Wykonawcą,- jeżeli nastąpiła zmiana wymogów/nowe zalecenia Instytucji Pośredniczącej dotyczące przedmiotu umowy. Pozostałe przypadki możliwości zmian w umowie zostały opisane w niej - zał. 6 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzianagora.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedziana Góra
ul. Urzędnicza 18
26-085 Miedziana Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Nowe perspektywy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.