eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremII etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie Roboty budowlane

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Śrem: II etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 451874 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405640 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie, Plac Straży Pożarnej 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 2810700, 2830655, 2810702, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie Roboty budowlane.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest II etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie przy ul. Grunwaldzkiej, dz. nr 2291, 2293 i 2294/2. - Roboty budowlane 2. Kody CPV ROBOTY BUDOWLANE - 45000000-7 STB 01.01 ROTY ZIEMNE Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - 45111200-0 STB 01.02 PODKŁADY BETONOWE I PIASKOWE Przygotowanie terenu pod budowę - 45100000-8 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne - 45330000-9 Roboty instalacyjne kanalizacyjne - 45332300-6 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa: załącznik nr 9 do siwz - Przedmiar robót załącznik nr 10 do siwz - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 11 do siwz - rzut fundamentów-Instalacji kanalizacji IWK01 Załącznik nr 12 do siwz - przekrój 1-1 ryz zamienny A-06 Załącznik nr 13 do siwz - przekrój 4-4 rys zamienny A-09 Załącznik nr 14 do siwz - rzut parteru rys zamiennyA-02 Załącznik nr 15 do siwz - Z-01 PB zagospodarowanie Z1 Z-01 4. Zakres zamówienia obejmuje : - wykonanie kanalizacji podposadzkowej wraz z montażem separatora olejów ropopochodnych w części wozowni - wykonanie podbetonu w części wozowni - wykonanie robót ziemnych - obsypanie budynku 5. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. 6. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy zamawiającemu materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w dokumentacji technicznej lub równoważne. Pod pojęciem równoważne uważa się materiały i urządzenia, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPLEX INSTAL Marcin Grygier, ul.Piłsudskiego 5/2, 63-100 Śrem, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226967,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199958,81

  • Oferta z najniższą ceną: 199958,81 / Oferta z najwyższą ceną: 306963,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.