eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa przełącznika sieciowego, urządzeń i oprogramowania na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Białystok: Dostawa przełącznika sieciowego, urządzeń i oprogramowania na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 452050 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Białymstoku , ul. Dojlidy Fabryczne 23, 15-554 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 740 69 81, faks 85 740 33 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bialystok.rdos.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przełącznika sieciowego, urządzeń i oprogramowania na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełącznika sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania i dysku zewnętrznego na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży i być objęty serwisem gwarancyjnym producenta na terenie Polski. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć zadań: Zadanie 1: dostawa przełącznika sieciowego na potrzeby RDOŚ w Białymstoku - 1 szt.; Zadanie 2: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A4 na potrzeby RDOŚ w Białymstoku - 1 szt.; Zadanie 3: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 na potrzeby RDOŚ w Białymstoku - 1 szt.; Zadanie 4: dostawa oprogramowania i kabla UTP - 100 m na potrzeby RDOŚ w Białymstoku; Zadanie 5: dostawa 1 szt. dysku zewnętrznego na potrzeby projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski. Przedmiot zamówienia w zadaniu 5 jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013, Priorytet V, Działanie 5.3. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 - 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy na minimalny okres i w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. Potwierdzenie udzielenia gwarancji stanowi wypełniona i podpisana przez Wykonawcę karta gwarancyjna (na karcie gwarancyjnej powinny być podane numery seryjne urządzeń). 4. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy, zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w części dotyczącej zadania 5 w sytuacji, gdy nie zostaną mu przyznane środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej w ramach projektu POIS.05.03.00-00-186/09 Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 5.3 priorytetu V, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.12.13.00-6, 48.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wskazać producenta i modele oferowanego sprzętu i oprogramowania, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca złoży wraz z ofertą pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - udzielone na piśmie i podpisane przez osobę/osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 lit. b SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis ust. 5 stosuje się odpowiednio. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na których zasobach lub zdolnościach finansowych polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach: 1) w przypadku, gdy zaproponowany w ofercie sprzęt nie będzie dostępny na rynku w czasie wykonywania umowy, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego, może dostarczyć inny sprzęt o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 5 - 6 do SIWZ; 2) zamawiający może dokonać zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej niezależnej od zachowania wykonawcy, na uzasadniony wniosek wykonawcy; b) wystąpienia innych okoliczności niż wymienione w pkt 1 oraz pkt 2 lit a, uniemożliwiających terminową realizację umowy, powstałych nie z winy wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bialystok.rdos.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Białymstoku, ul. Dojlidy Fabryczne 23, 15-554 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 12:00, miejsce: W sekretariacie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku, ul. Dojlidy Fabryczne 23, 15-554 Białystok, pokój nr 2 (II piętro) lub drogą pocztową za potwierdzeniem odbioru.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w zadaniu 5 jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013, Priorytet V, Działanie 5.3..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa przełącznika sieciowego na potrzeby RDOŚ w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. przełącznika sieciowego o minimalnych parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży i być objęty serwisem gwarancyjnym producenta na terenie Polski.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A4 na potrzeby RDOŚ w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego A4 na potrzeby RDOŚ w Białymstoku, o minimalnych parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży i być objęty serwisem gwarancyjnym producenta na terenie Polski.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 na potrzeby RDOŚ w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego A3 na potrzeby RDOŚ w Białymstoku, o minimalnych parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży i być objęty serwisem gwarancyjnym producenta na terenie Polski.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania i kabla UTP na potrzeby RDOŚ w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1) 100 m kabla przyłączeniowego w sieciach teleinformatycznych 2) 4 licencji rocznych subskrypcji oprogramowania Automapa Polska XL 3) 2 szt. licencji na oprogramowanie Symantec Backup Exec 2012 według minimalnych wymagań technicznych opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa dysku zewnętrznego na potrzeby projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. dysku zewnętrznego o minimalnych parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. Urządzenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży i być objęte serwisem gwarancyjnym producenta na terenie Polski. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu nr POIS.05.03.00-00-186/09 Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013, Priorytet V, Działanie 5.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.