Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-02
Kowary: Remont drogi do Ciszycy - ul. Jeleniogórska w Kowarach - usuwanie skutków powodzi
Numer ogłoszenia: 45218 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kowarach , ul. 1-go Maja 1a, 58-530 Kowary, woj. dolnośląskie, tel. 075 718-24-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowary.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.kowary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi do Ciszycy - ul. Jeleniogórska w Kowarach - usuwanie skutków powodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont drogi do Ciszycy polegać będzie na: a. wycinka krzewów i koszenie trawy na poboczach - 1000 m2 b. ścięcie poboczy na śr. gr 15 cm - 500 m2 c. wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem kamiennym o gr 10 cm - 190 m3 d. wykonanie warstwy wiążącej z asfaltu 0/12 o gr 3 cm - 1800m2 e. wykonanie nawierzchni ścieralnej z masy asfaltowej 0/12,8 o gr 4 cm - 1750m2 f. uzupełnienie poboczy niesortem kamiennym o gr 15 cm - 500 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ustala się wadium w kwocie 2.500 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają wyłączeniu, jeżeli: a. ubiegają się o udzielenie tego zamówienia, b. pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawca, jego zastępca prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c. przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, d. pozostają z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób, zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 2. Osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia składają, pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1. 3. Czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu po powzięciu przez nią wiadomości o okolicznościach, o których mowa w ust. 1, powtarza się , z wyjątkiem otwarcia ofert oraz innych czynności faktycznych nie wpływających na wynik postępowania 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku, o którym mowa w pkt 5, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 5, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 8. W postępowaniu mogą wziął udział Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną podobną do przedmiotu zamówienia .Za robotę podobną uznaje się remontu ulic lub budowa drogi o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. Do wykazu wykonanych robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie 9. Do wykonania zamówienia wymagane jest udokumentowanie, że osoby, które będą wykonywać Zamówienie posiadają uprawnienia: a. do prowadzenia i kierowania robotami drogowymi wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 10. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumenty stwierdzające, że posiada uprawnienia do prowadzenia robót i przynależność do Izby- załacznik nr 3 Formularz oferty - załącznik nr 1 Akceptacja załączonego wzoru umowy - poprzez jej podpisanie na ostatniej stronie w miejscu wyznaczonym dla Wykonawcy- załącznik nr 2 Wykaz wykonanych w ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,zawierający co najmniej jedno zamówienie na robotę budowlaną w zakresie remontu ulic lub budowy drogi o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 Każdy Wykonawca zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., Dz. U z 2007 r nr 223, poz. 1655 ze zmianami przystępujący do postępowania ma złożyć oświadczenia - załącznik nr 4 Wykaz podwykonawców. - załacznik nr 6 Dowód wniesienia wadium. Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Harmonogram rzeczowo- finansowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kowary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kowarach 58-530 Kowary ul. 1-Maja 1a pok nr 5,6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miejski w Kowarach 58-530 Kowary ul. 1-Maja 1a pok nr 12 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOWAR
więcej: przetargi w Kowarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikami (ul. Pomianowskiego, ul. Hoffmanna, ul. Olimpijska)
- Budowa chodnika w ul. Św. Rocha w Radomsku
- Przebudowa ulicy Dobrzyckiego oraz Żwirki i Wigury w Obornikach wraz z odwodnieniem.
- Remonty cząstkowe i bieżące dróg i chodników
- REMONTY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ORAZ ROBOTY BRUKARSKIE NA TERENIE GMINY MIASTO LĘBORK W 2025 ROKU
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.