eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaWykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomosciami Urzędu Miasta Ruda Śląska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-01

Ruda Śląska: Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomosciami Urzędu Miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 45223 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomosciami Urzędu Miasta Ruda Śląska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomosci wraz ze wskazaniem punktów granicznych w terenie dla: - Nieruchomości będących własnością Miasta Ruda Śląska: 1. Nieruchomości położonej w Rudzie Ślaskiej - dzielnicy Ruda w rejonie ulicy Szczęść Boże (Postanowienie nr AMG.74302-81/09 z dnia 16.12.2009r.) 2. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Wirku przy zbiegu ulic: Wawrzyna Kałusa - Licealna (Postanowienie nr AMG.74302-85/09 z dnia 06.01.2010r.) 3. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy zbiegu ulic: Wojciecha Korfantego - ks. Ludwika Tunkla (Postanowienie nr AMG.74302-4/10 z dnia 19.01.2010r.) 4. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - dzielnicy Ruda pomiedzy ulicami: Chryzantem - Wiktora Brańskiego - Narcyzów (Postanowienie nr AMG.74302-45/09 z dnia 16.10.2009r.) 5. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej przy ulicy Chryzantem (Postanowienie nr AMG.74302-62/09 z dania 12.11.2009r.) - nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa: 1. Nieruchomosci położonej w Rudzie Śląskiej - Chebziu przy ulicy Piotra Niedurnego (Postanowienie nr AMG.74302-94/09 z dnia 22.12.2009r.) Uwaga: Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnych projektów podziałów. Zamawiający informuje, iż w trakcie niektórych podziałów może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Za sporządzenie rozgraniczeń nieruchomości Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. II. Zakres prac do wykonania: A. Prace terenowe: 1. Odszukanie, a w przypadkach uzasadnionych wznowienie punktów granicznych dzielonej nieruchomości na podstawie dokumentacji geodezyjnej, 2. Pomiar uzupełniający szczegółów sytuacyjnych stanowiących treść mapy ewidencyjnej. 3. Realizacja projektu podziału z wyznaczeniem nowych punktów granicznych. 4. Stabilizacja znaków granicznych - punkty graniczne mają mieć stabilizację trwałą kamieniami granicznymi względnie trzpieniem. 5. Wskazanie granic zamawiajacemu. 6. Pomiar odszukanych i nowowyznaczonych punktów granicznych. 7. Sporządzenie protokołu granicznego. B.Prace obliczeniowe: 1. Obliczanie współrzędnych. 2. Sporządzanie powierzchni działek ze współrzędnych wraz z kontrolą powierzchni powstałych z podziału. C. Sporzadzenie dokumentów: 1. Opracowanie projektu podziału (mapa sytuacyjno-ewidencyjna z naniesionym podziałem). 2. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych i dodatku do ksiegi parcel i mapy uzupełniającej. Szczegółówy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniajacych do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: - 2 podziały nieruchomości, - 1 rozgraniczenie nieruchomości

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie przynajmniej 2 osobami z uprawnieniami zawodowymi w zakresie: rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych (niezależnie od liczby zadań/części, na które składana jest oferta zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17.05.1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 05.240.2027 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7a, 7b do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - III piętro, Wydział Zamówień Publicznych - pokó 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - III piętro, Wydział Zamówień Publicznych - pokó 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Z uwagi na opis warunku dotyczacego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiajacy nie wymaga w wykazie osób podania doświadczenia zawodowego. Zamówienie należy zrealizować w terminie: - 80 dni od daty zawarcia umowy dla zadanie nr 1, - 80 dni od daty zawarcia umowy dla zadania nr 2, - 80 dni od daty zawarcia umowy dla zadania nr 3, - 100 dni od daty zawarcia umowy dla zadania nr 4, - 80 dni od daty zawarcia umowy dla zadania nr 5, - 80 dni od daty zawarcia umowy dla zadania nr 6.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej - dzielnicy Ruda w rejonie ulicy Szczęść Boże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. Zakres prac do wykonania: A. Prace terenowe: 1. Odszukanie, a w przypadkach uzasadnionych wznowienie punktów granicznych dzielonej nieruchomości na podstawie dokumentacji geodezyjnej, 2. Pomiar uzupełniający szczegółów sytuacyjnych stanowiących treść mapy ewidencyjnej. 3. Realizacja projektu podziału z wyznaczeniem nowych punktów granicznych. 4. Stabilizacja znaków granicznych - punkty graniczne mają mieć stabilizację trwałą kamieniami granicznymi względnie trzpieniem. 5. Wskazanie granic zamawiajacemu. 6. Pomiar odszukanych i nowowyznaczonych punktów granicznych. 7. Sporządzenie protokołu granicznego. B.Prace obliczeniowe: 1. Obliczanie współrzędnych. 2. Sporządzanie powierzchni działek ze współrzędnych wraz z kontrolą powierzchni powstałych z podziału. C. Sporzadzenie dokumentów: 1. Opracowanie projektu podziału (mapa sytuacyjno-ewidencyjna z naniesionym podziałem). 2. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych i dodatku do ksiegi parcel i mapy uzupełniającej. Szczegółówy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej - Wirku przy zbiegu ulic: Wawrzyna Kałusa - Licealna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. Zakres prac do wykonania: A. Prace terenowe: 1. Odszukanie, a w przypadkach uzasadnionych wznowienie punktów granicznych dzielonej nieruchomości na podstawie dokumentacji geodezyjnej, 2. Pomiar uzupełniający szczegółów sytuacyjnych stanowiących treść mapy ewidencyjnej. 3. Realizacja projektu podziału z wyznaczeniem nowych punktów granicznych. 4. Stabilizacja znaków granicznych - punkty graniczne mają mieć stabilizację trwałą kamieniami granicznymi względnie trzpieniem. 5. Wskazanie granic zamawiajacemu. 6. Pomiar odszukanych i nowowyznaczonych punktów granicznych. 7. Sporządzenie protokołu granicznego. B.Prace obliczeniowe: 1. Obliczanie współrzędnych. 2. Sporządzanie powierzchni działek ze współrzędnych wraz z kontrolą powierzchni powstałych z podziału. C. Sporzadzenie dokumentów: 1. Opracowanie projektu podziału (mapa sytuacyjno-ewidencyjna z naniesionym podziałem). 2. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych i dodatku do ksiegi parcel i mapy uzupełniającej. Szczegółówy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy zbiegu ulic: Wojciecha korfantego - ks. Ludwika Tunkla.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. Zakres prac do wykonania: A. Prace terenowe: 1. Odszukanie, a w przypadkach uzasadnionych wznowienie punktów granicznych dzielonej nieruchomości na podstawie dokumentacji geodezyjnej, 2. Pomiar uzupełniający szczegółów sytuacyjnych stanowiących treść mapy ewidencyjnej. 3. Realizacja projektu podziału z wyznaczeniem nowych punktów granicznych. 4. Stabilizacja znaków granicznych - punkty graniczne mają mieć stabilizację trwałą kamieniami granicznymi względnie trzpieniem. 5. Wskazanie granic zamawiajacemu. 6. Pomiar odszukanych i nowowyznaczonych punktów granicznych. 7. Sporządzenie protokołu granicznego. B.Prace obliczeniowe: 1. Obliczanie współrzędnych. 2. Sporządzanie powierzchni działek ze współrzędnych wraz z kontrolą powierzchni powstałych z podziału. C. Sporzadzenie dokumentów: 1. Opracowanie projektu podziału (mapa sytuacyjno-ewidencyjna z naniesionym podziałem). 2. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych i dodatku do ksiegi parcel i mapy uzupełniającej. Szczegółówy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej - dzielnicy Ruda pomiędzy ulicami: Chryzantem - Wiktora Brańskiego - Narcyzów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. Zakres prac do wykonania: A. Prace terenowe: 1. Odszukanie, a w przypadkach uzasadnionych wznowienie punktów granicznych dzielonej nieruchomości na podstawie dokumentacji geodezyjnej, 2. Pomiar uzupełniający szczegółów sytuacyjnych stanowiących treść mapy ewidencyjnej. 3. Realizacja projektu podziału z wyznaczeniem nowych punktów granicznych. 4. Stabilizacja znaków granicznych - punkty graniczne mają mieć stabilizację trwałą kamieniami granicznymi względnie trzpieniem. 5. Wskazanie granic zamawiajacemu. 6. Pomiar odszukanych i nowowyznaczonych punktów granicznych. 7. Sporządzenie protokołu granicznego. B.Prace obliczeniowe: 1. Obliczanie współrzędnych. 2. Sporządzanie powierzchni działek ze współrzędnych wraz z kontrolą powierzchni powstałych z podziału. C. Sporzadzenie dokumentów: 1. Opracowanie projektu podziału (mapa sytuacyjno-ewidencyjna z naniesionym podziałem). 2. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych i dodatku do ksiegi parcel i mapy uzupełniającej. Szczegółówy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej przy ulicy Chryzantem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. Zakres prac do wykonania: A. Prace terenowe: 1. Odszukanie, a w przypadkach uzasadnionych wznowienie punktów granicznych dzielonej nieruchomości na podstawie dokumentacji geodezyjnej, 2. Pomiar uzupełniający szczegółów sytuacyjnych stanowiących treść mapy ewidencyjnej. 3. Realizacja projektu podziału z wyznaczeniem nowych punktów granicznych. 4. Stabilizacja znaków granicznych - punkty graniczne mają mieć stabilizację trwałą kamieniami granicznymi względnie trzpieniem. 5. Wskazanie granic zamawiajacemu. 6. Pomiar odszukanych i nowowyznaczonych punktów granicznych. 7. Sporządzenie protokołu granicznego. B.Prace obliczeniowe: 1. Obliczanie współrzędnych. 2. Sporządzanie powierzchni działek ze współrzędnych wraz z kontrolą powierzchni powstałych z podziału. C. Sporzadzenie dokumentów: 1. Opracowanie projektu podziału (mapa sytuacyjno-ewidencyjna z naniesionym podziałem). 2. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych i dodatku do ksiegi parcel i mapy uzupełniającej. Szczegółówy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej - Chebziu przy ulicy Piotra Niedurnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. Zakres prac do wykonania: A. Prace terenowe: 1. Odszukanie, a w przypadkach uzasadnionych wznowienie punktów granicznych dzielonej nieruchomości na podstawie dokumentacji geodezyjnej, 2. Pomiar uzupełniający szczegółów sytuacyjnych stanowiących treść mapy ewidencyjnej. 3. Realizacja projektu podziału z wyznaczeniem nowych punktów granicznych. 4. Stabilizacja znaków granicznych - punkty graniczne mają mieć stabilizację trwałą kamieniami granicznymi względnie trzpieniem. 5. Wskazanie granic zamawiajacemu. 6. Pomiar odszukanych i nowowyznaczonych punktów granicznych. 7. Sporządzenie protokołu granicznego. B.Prace obliczeniowe: 1. Obliczanie współrzędnych. 2. Sporządzanie powierzchni działek ze współrzędnych wraz z kontrolą powierzchni powstałych z podziału. C. Sporzadzenie dokumentów: 1. Opracowanie projektu podziału (mapa sytuacyjno-ewidencyjna z naniesionym podziałem). 2. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych i dodatku do ksiegi parcel i mapy uzupełniającej. Szczegółówy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.