To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Sieradz: Usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Malarz
Numer ogłoszenia: 452380 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400834 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8270600, faks 043 8270621.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Malarz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Malarz dla grupy 10 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sieradzu. Kurs odbywać się będzie na terenie Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Sieradzu ul. Torowa 2. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie malarza. Zamawiający zapewnia miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych. Kurs realizowany jest w ramach projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Kurs obejmie nie mniej niż 120 godzin lekcyjnych, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych. Zakres tematyczny kursu będzie obejmować następujące zagadnienia: 1) przestrzeganie przepisów BHP, ochrony ppoż. - szkolenie wstępne i stanowiskowe, 2) rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, 3) technologie i materiałoznawstwo, 4) dobieranie, sortowanie i obróbka wstępna materiałów malarskich itp., 5) organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, 6) zajęcia praktyczne: przygotowanie podłoża ścian i sufitów pod malowanie, malowanie różnych rodzajów nawierzchni, malowanie różnymi materiałami malarskimi itp. Czas realizacji zamówienia: Planowany termin realizacji zamówienia do 14.12.2012 r. Szkolenie odbywać się będzie w dni powszednie w godz. 8:00 - 14:30, nie więcej niż 7 godzin lekcyjnych w ciągu dnia. Wymagania stawiane wykonawcy: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do przeprowadzenia, będącego przedmiotem zamówienia, kursu pn. Malarz. Kurs musi być prowadzony przez osobę (osoby) posiadającą, odpowiadające przedmiotowi zamówienia wiedzę i kwalifikacje. Przed rozpoczęciem kursów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winien być zgodny z § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193). Kurs zakończy się egzaminem lub inną formą sprawdzającą wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. Nr 0 poz. 186). Wykonawca pokryje koszty ewentualnego egzaminu. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić miejsce do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: - zorganizowanie wszystkich niezbędnych do przeprowadzenia kursu badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia 10 uczestników kursu i dodatkowo 2 osób z listy rezerwowej, - ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NNW) uczestników kursu, a przed rozpoczęciem zajęć kopię polisy przekaże Zamawiającemu (na kwotę min. 5000,00 zł/osobę), - w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń. Na ww. materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska, -w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp (rękawice, kombinezon, obuwie itp.), dostosowaną do pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości nieprzekraczającej 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, a także niezbędny sprzęt do zrealizowania zajęć.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "OSTROWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "OSTROWSKIE CENTRUM WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI"
- Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13483,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11000,00
Oferta z najniższą ceną: 11000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sieradz
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- USŁUGI TRANSPORTOWE
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem z egzaminem UDT,
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech wizyt studyjnych krajowych
- Poprawa cyberbezpieczeństwa informacji w Gminie Chorkówka
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" - IV postępowanie
- Świadczenie usługi eksperckiej polegającej na przeprowadzeniu spotkań roboczych dla członków Podlaskiej Sieci Współpracy
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.