To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Poznań: Remont kapitalny i przebudowa budynku Katedry Chemii Rolnej i Biogeochemii Środowiska Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 F w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 452436 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335732 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny i przebudowa budynku Katedry Chemii Rolnej i Biogeochemii Środowiska Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 F w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie remontu kapitalnego i przebudowy budynku Katedry Chemii Rolnej i Biogeochemii Środowiska Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 F w Poznaniu wraz z wyposażeniem wraz z niezbędną przebudową dwóch przyłączy nisko oraz wysokoparametrowej sieci cieplnej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 71F w Poznaniu oraz realizacja nowego zagospodarowania terenu wokół budynku z instalacją oświetleniową. Ofertę należy przygotować na podstawie Dokumentacji Projektowej pod nazwą: Projekt remontu i przebudowy budynku Katedry Chemii Rolnej i Biogeochemii Środowiska Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 71F, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. A. Podstawowe dane budynku: Powierzchnia dróg, utwardzonych przejść pieszych - 1002,0 m2 Powierzchnia zabudowy - 691,5 m2 Powierzchnia użytkowa - 2183,67 m2 Kubatura - 6664,73 m3 wymiary zewnętrzne: długość: 41,98 m szerokość: 30,08 m wysokość: 18,18 m 4.2. W zakresie wykonania robót przedmiot zamówienia obejmuje: a. Roboty budowlane wraz w systemie pod klucz, b. Roboty instalacyjne sanitarne: 1. Instalacje sanitarne zewnętrzne: przebudowa przyłącza niskoparametrowej sieci cieplnej 130-65°C o średnicy 2xDN50 przebudowa przyłącza wysokoparametrowej sieci cieplnej 130-65°C o średnicy 2xDN65 wymiana przyłącza kanalizacji sanitarnej (opcjonalnie w zależności od stwierdzonego w trakcie realizacji stanu technicznego istniejącego przyłącza) 2. Instalacje sanitarne wewnętrzne: Instalacja wody użytkowej, Instalacja wody destylowanej, Instalacja wody p.poż., Wewnętrzna kanalizacja sanitarna, Instalacja centralnego ogrzewania, Instalacja ciepła technologicznego, Instalacja gazu ziemnego, Instalacja acetylenu, Instalacja sprężonego powietrza, Instalacja podtlenku azotu, Instalacja propan-butan Instalacja wentylacji mechanicznej trzyfunkcyjny węzeł cieplny c. Roboty instalacyjne elektryczne: Rozdzielnice elektryczne, Instalacja oświetleniowa, Instalacja gniazd wtykowych i urządzeń wentylacji, System połączeń wyrównawczych, System ochrony przeciwprzepięciowej, Instalacja zasilania urządzeń, Instalacja odgromowa, Instalacja telefoniczna, Instalacja logiczna, Instalacja telewizji przemysłowej, Instalacja systemu zabezpieczeń, Instalacje alarmowe, d. Roboty drogowe w pełnym zakresie. 4.3. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 4.3.1. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4.3.2. kosztorysy ślepe, 4.3.3. SIWZ. 4.4 Zakres robót Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu kapitalnego i przebudowy budynku Katedry Chemii Rolnej i Biogeochemii Środowiska Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 F w Poznaniu wraz z wyposażeniem w systemie pod klucz. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: dostosowanie instalacji elektrycznych na 2 piętrze do zmian w pom. nr 2.03 szpachlowanie ścian wszystkich pomieszczeń ogólnodostępnych, demontaż istniejącego dźwigu przez firmę specjalistyczną - materiał inwestora, montaż nowego dźwigu o parametrach dźwigu firmy LIFT-UP typ CIBES A5000 ściany szybu przeszklone z dwóch stron, drzwi aluminiowe montaż wykładziny dywanowej pętelkowej w płytkach o parametrach wykładziny Freestyle firmy Desso na wylewce wyrównującej w pomieszczeniach 0.09, 0.10, 0.13 na parterze, 1.04, 1.05, 1.06, 1.07, 1.08, 1.13, 1.14, na pierwszym piętrze, wzór w uzgodnieniu z użytkownikiem - zamiast projektowanych paneli podłogowych, montaż sufitów podwieszonych, modułowych 600x600x15 o parametrach płyt typu Koral firmy Rockfon, krawędź E24, płyty demontowalne do góry - w pomieszczeniach 0.09, 0.10, 0.13 na parterze oraz 1.04, 1.05, 1.06, 1.07, 1.08, 1.13, 1.14, 1.21, 1.22 na pierwszym piętrze, wykonanie i montaż mebli laboratoryjnych w uzgodnieniu z użytkownikiem, montaż paneli podłogowych o klasie ścieralności AC4 - wzór w uzgodnieniu z użytkownikiem, utylizacja starych mebli w ilości ok. 80 m3 z wyjątkiem sejfu, który należy przenieść we wskazane miejsce przez inwestora na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. opracowanie urządzenia i zagospodarowania placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe) do akceptacji przez inwestora, doprowadzenie i odprowadzenie niezbędnych mediów dla potrzeby budowy wraz z ich opomiarowaniem, w tym koszt ogrzewania obiektu w okresie grzewczym, obsługi geodezyjnej, geologicznej w trakcie realizacji robót oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z niezbędnymi mapami, płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych i rozruchu, opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, oznakowanie dróg ewakuacyjnych i wyposażenie obiektu w sprzęt PPOŻ zgodnie z obowiązującymi przepisami, dozorowanie budowy, koszt ochrony, korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu, opracowanie dokumentacji powykonawczej, stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych, oznakowanie pionowe i poziome dróg i placów wewnętrznych, stanowisk dla osób niepełnosprawnych, ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót, wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania inwestycji do użytkowania, Wszystkie wymienione powyżej zakresy robót należy wycenić i uwzględnić w cenie oferty. 4.5. Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.6. Wykonanie robót budowlanych opisanych za pomocą dokumentacji Zamawiającego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: Miejsce realizacji: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 71F 4.8. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych (czyt. Załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 4.9. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 4.10. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłoży projekty umów (projekt umowy) wykonawcy z wskazanym podwykonawcą w terminie wskazanym w wezwaniu do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 4.11. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawcę obowiązuje udzielenie Zamawiającemu, co najmniej 5 lat gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. 4.12. W okresie trwania gwarancji Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzania według wskazań Producenta wszelkich usług serwisowych i konserwacyjnych zamontowanych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, windy osobowej, oraz wyposażenia laboratoriów np. dygestoria w ramach zaoferowanej ceny ofertowej. 4.13. Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie określonym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REBUD Przedsiębiorstwo Budowlane Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 8, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6584187,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6311941,00
Oferta z najniższą ceną: 6311941,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10159918,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.