Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Działdowo: Budowa ulic Lentza i Cybisa
Numer ogłoszenia: 452528 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Działdowo , ul. Zamkowa 12, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6970450, faks 023 6970402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic Lentza i Cybisa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania obejmuje budowę ulicy Lentza wraz z chodnikami, oraz budowę ulicy Cybisa wraz z chodnikami. Szczegółowy zakres planowanej inwestycji: - roboty rozbiórkowe i ziemne, - regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych, - roboty budowlane, w tym: 1. Ulica Lentza: - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej ażurowej szarej gr. 10 cm - 571,00 m2; - wykonanie nawierzchni parkingu z kostki betonowej ażurowej czerwonej gr.10 cm- 362,44 m2; - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm - 1 708,23 m2; - wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 6 cm - 1 213,11 m2; - wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej betonowej czarnej gr. 8 cm - 613,67 m2; - wykonanie studzienek ściekowych betonowych o śr. 500 mm wraz osadnikiem -szt. 4 - wykonanie oznakowania pionowego; 2. Ulica Cybisa: - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm - 928,71 m2; - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 6 cm - 281,93 m2; - wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej betonowej czarnej gr. 8 cm - 193,35 m2; - wykonanie studzienek ściekowych betonowych o śr. 500 mm wraz osadnikiem - szt. 6 - wykonanie oznakowania pionowego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty: - w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - (Załącznik Nr 7do SIWZ), - w dokumentacjach projektowych -(Załącznik Nr 8 do SIWZ), - przedmiarach robót (stanowiących część pomocniczą do sporządzenia oferty) - (Załącznik Nr 9 do SIWZ) - oraz projekcie umowy (załącznik Nr 6 do SIWZ) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.11.09 - 45.11.11.09 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. - pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Bank Gospodarki Żywnościowej Oddaiał DZIAŁDOWO konto 80 2030 0045 1110 0000 0239 6020 z dopiskiem Budowa ulic Lentza i Cybisa 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Miasta pok. 15 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać sie Wykonawca który wykonał, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (za odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia zamawiający uzna wykonanie zadań polegających na budowie lub przebudowie dróg wraz z chodnikami i parkingów) o wartości łącznej robót min. 800 000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. ; wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.W przypadku gdy wykonawca będzie polegać na doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji doświadczenie na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą -Doświadczenie w pełnieniu funkcji jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności drogowej na minimum jednym zadaniu obejmującym budowę-przebudowę drogi klasy min. D - Wykształcenie wyższe lub średnie - Uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika wg. wzoru nr 4 do SIWZ i przedstawionych dokumentów, o których mowa w ust. VIII pkt. 1.2 lit. b. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólna ofertę będą spełniać go łącznie. 2.4. W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 pkt. lit. d sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca musi wykazać, że Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w ust. VIII pkt. 1.1. W przypadku oferty wspólnej dokumenty, o których mowa w pkt. 3 składa oddzielnie każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Działdowo, ul. Zamkowa 12, 13-200 Działdowo, pok. Nr 20, w godzinach urzędowania Za.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, pokój nr 1 Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- "Przebudowa drogi gminnej na działce nr 120 w miejscowości Gnojenko, Gmina Działdowo"
- Modernizacja boiska Orlik przy ul. Świerkowej
- Modernizacja infrastruktury wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu w celu utworzenia nowoczesnej oferty kulturalnej Gm. Centrum Integracji Lokalnej w Klęczkowie jako centrum życia kultur. Gm.Dz-wo
- Zakup wraz z dostawą nowego samochodu ciężarowego z HDS z zabudową typu skrzynia samowyładowcza (wywrotka)
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
- Budowa parkingów i ciągów pieszo-rowerowych związanych z realizacją projektu pn. ,,Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Lesznie"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.