eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczOchrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu wraz z usługa portierską.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Łowicz: Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu wraz z usługa portierską.
Numer ogłoszenia: 452892 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Łowiczu , ul. Kaliska 1/3, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8373818, faks 46 8373818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowicz.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu wraz z usługa portierską..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwoty 130 000 euro jest: 1) Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu mieszczącego się przy ul. Kaliskiej 1/3 w Łowiczu. 2) Obsługa i nadzór nad środkami ochrony elektronicznej w w/w budynku. 3) Wsparcie w każdym czasie grupy interwencyjnej. 4) Usługi portierskie polegające na obsłudze szatni dla petentów Sądu. 2. Wykonawca świadczyć będzie usługi, o których jest mowa w pkt 1 ppkt 1 i 2 w obsadzie składającej się z własnych pracowników, umundurowanych, wyposażonych w środki łączności (radiotelefony i telefony komórkowe), oraz środki przymusu bezpośredniego, z których przynajmniej jeden na zmianie w trakcie dni roboczych posiadać będzie licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia. 3. Usługę ochrony fizycznej wykonawca świadczyć będzie w systemie: 1) W dni robocze: a) w poniedziałki - dwóch pracowników ochrony w godzinach 7:00 - 18:00 + jeden pracownik posiadający licencje pracownika ochrony I stopnia w godzinach 6:30 - 20:00, b) od wtorku do piątku - dwóch pracowników ochrony w godzinach 7:00 - 16:00 + jeden pracownik posiadający licencje pracownika ochrony I stopnia w godzinach 6:30 - 20:00, c) od poniedziałku do piątku - jeden pracownik ochrony w godzinach 20:00 - 6:30 będzie pełnił dyżur domowy, pozostając w gotowości tak aby stawić się do pełnienia obowiązków w budynku Sądu, jeżeli zaistnieje taka konieczność, 2) W dni wolne od pracy i święta wykonawca zapewni: a) Jednego pracownika ochrony, który będzie pełnił całodobowo dyżur domowy, pozostając w gotowości tak, aby stawić się w ustalonym czasie do pełnienia obowiązków w budynku Sądu na wezwanie uprawnionego pracownika Sądu, lub jeżeli zaistnieje taka konieczność, b) Grupę interwencyjną, która dokona dwa razy w ciągu doby lustracji obiektu z zewnątrz. UWAGA: Jeżeli dzień wolny od pracy przypada na poniedziałek, to w pierwszy dzień pracujący po nim, wykonawca będzie świadczył usługę w przedziale godzinowym określonym dla poniedziałku. 3) Usługę polegającą na monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w budynku Sądu, wykonawca będzie świadczył 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku. W tym celu wykonawca podłączy do swojej stacji monitorowania system alarmowy, który posiada Sąd Rejonowy w Łowiczu. 4. Wykonawca zapewni możliwość skorzystania w każdym czasie z pomocy grupy interwencyjnej, złożonej z osób posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, zlokalizowanej na terenie Łowicza, pozostającej w gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji na wezwanie pracowników ochrony lub upoważnionego pracownika zamawiającego. 5. Szacunkowa liczba godzien pracy pracowników ochrony skierowanych do realizacji zamówienia wynosi: 1) Pracownik ochrony - 4726 godziny w roku. 2) Pracownik posiadający licencję pracownika ochrony I stopnia - 3388,5 godziny w roku. 3) Pracownik ochrony, pełniący dyżur domowy - 5371,5 godzin w roku. 4) Pracownik wykonujący usługę portierską - 1000 godzin w roku. Powyższe wyliczenie roboczogodzin jest wielkością przewidywaną i służy wyliczeniu wartości oferty. 6.Wykonawca świadczyć będzie usługi, o których jest mowa w pkt 1 ppkt 4 we własnym zakresie z wykorzystaniem jednego, własnego pracownika w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera i precyzuje załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Przedmiotem zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwoty 130 000 euro jest: 1) Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu mieszczącego się przy ul. Kaliskiej 1/3 w Łowiczu. 2) Obsługa i nadzór nad środkami ochrony elektronicznej w w/w budynku. 3) Wsparcie w każdym czasie grupy interwencyjnej. 4) Usługi portierskie polegające na obsłudze szatni dla petentów Sądu. 2. Wykonawca świadczyć będzie usługi, o których jest mowa w pkt 1 ppkt 1 i 2 w obsadzie składającej się z własnych pracowników, umundurowanych, wyposażonych w środki łączności (radiotelefony i telefony komórkowe), oraz środki przymusu bezpośredniego, z których przynajmniej jeden na zmianie w trakcie dni roboczych posiadać będzie licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia. 3. Usługę ochrony fizycznej wykonawca świadczyć będzie w systemie: 1) W dni robocze: a) w poniedziałki - dwóch pracowników ochrony w godzinach 7:00 - 18:00 + jeden pracownik posiadający licencje pracownika ochrony I stopnia w godzinach 6:30 - 20:00, b) od wtorku do piątku - dwóch pracowników ochrony w godzinach 7:00 - 16:00 + jeden pracownik posiadający licencje pracownika ochrony I stopnia w godzinach 6:30 - 20:00, c) od poniedziałku do piątku - jeden pracownik ochrony w godzinach 20:00 - 6:30 będzie pełnił dyżur domowy, pozostając w gotowości tak aby stawić się do pełnienia obowiązków w budynku Sądu, jeżeli zaistnieje taka konieczność, 2) W dni wolne od pracy i święta wykonawca zapewni: a) Jednego pracownika ochrony, który będzie pełnił całodobowo dyżur domowy, pozostając w gotowości tak, aby stawić się w ustalonym czasie do pełnienia obowiązków w budynku Sądu na wezwanie uprawnionego pracownika Sądu, lub jeżeli zaistnieje taka konieczność, b) Grupę interwencyjną, która dokona dwa razy w ciągu doby lustracji obiektu z zewnątrz. UWAGA: Jeżeli dzień wolny od pracy przypada na poniedziałek, to w pierwszy dzień pracujący po nim, wykonawca będzie świadczył usługę w przedziale godzinowym określonym dla poniedziałku. 3) Usługę polegającą na monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w budynku Sądu, wykonawca będzie świadczył 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku. W tym celu wykonawca podłączy do swojej stacji monitorowania system alarmowy, który posiada Sąd Rejonowy w Łowiczu. 4. Wykonawca zapewni możliwość skorzystania w każdym czasie z pomocy grupy interwencyjnej, złożonej z osób posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, zlokalizowanej na terenie Łowicza, pozostającej w gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji na wezwanie pracowników ochrony lub upoważnionego pracownika zamawiającego. 5. Szacunkowa liczba godzien pracy pracowników ochrony skierowanych do realizacji zamówienia wynosi: 1) Pracownik ochrony - 4726 godziny w roku. 2) Pracownik posiadający licencję pracownika ochrony I stopnia - 3388,5 godziny w roku. 3) Pracownik ochrony, pełniący dyżur domowy - 5371,5 godzin w roku. 4) Pracownik wykonujący usługę portierską - 1000 godzin w roku. Powyższe wyliczenie roboczogodzin jest wielkością przewidywaną i służy wyliczeniu wartości oferty. 6.Wykonawca świadczyć będzie usługi, o których jest mowa w pkt 1 ppkt 4 we własnym zakresie z wykorzystaniem jednego, własnego pracownika w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera i precyzuje załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie koncesji uprawniającej do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły: spełnia lub nie spelnia, na podstawie przedstawionych przez wykonawce dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia należycie wykonali, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują zamówienie, którego przedmiotem była lub jest jedna usługa polegająca na ochronie osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej oraz monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej, którego wartość zamówienia wynosi co najmniej 9.000,00 złotych brutto miesięcznie - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły: spełnia lub nie spelnia, na podstawie przedstawionych przez wykonawce dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły: spełnia lub nie spelnia, na podstawie przedstawionych przez wykonawce dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 500 000 zł. - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły: spełnia lub nie spelnia, na podstawie przedstawionych przez wykonawce dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest by złożył odpowiednie pełnomocnictwa do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany stawki podatku VAT stanowiącej składnik wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy, określonego w § 12 ust. 1. 4. W przypadku zmiany przepisów skutkujących zmianą dysponenta środków finansowych, możliwa jest zmiana płatnika faktur za wykonane usługi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Łowiczu; 99 - 400 Łowicz, ul. Kaliska 1/3, pok. 224 lub 225..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Łowiczu; 99-400 Łowicz, ul. Kaliska 1/3, Biuro podawcze, pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.