eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszŚwiadczenie usług windykacji należności z tytułu zaległości w opłatach za najem lokali użytkowych i mieszkalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Kalisz: Świadczenie usług windykacji należności z tytułu zaległości w opłatach za najem lokali użytkowych i mieszkalnych
Numer ogłoszenia: 4528 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401804 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług windykacji należności z tytułu zaległości w opłatach za najem lokali użytkowych i mieszkalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest -Świadczenie usług windykacji należności z tytułu zaległości w opłatach za najem lokali użytkowych i mieszkalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług windykacyjnych, polegających na dochodzeniu w imieniu i na rzecz zamawiającego zapłaty bezspornych i wymagalnych wierzytelności od dłużników zalegających z czynszem i opłatami za lokale użytkowe i mieszkalne, a także odszkodowania lub wynagrodzenia za bezumowne korzystanie z lokali użytkowych i mieszkalnych z wyłączeniem dochodzenia zapłaty na drodze postępowania sądowego i prowadzenia postępowania egzekucyjnego przed komornikami sądowymi. Przez obsługę wierzytelności strony rozumieją reprezentację Zamawiającego w postępowaniu windykacyjnym polegającym między innymi na czynnościach negocjacyjno-pojednawczych, zmierzających do nakłaniania dłużnika do polubownej spłaty zadłużenia np. -potwierdzanie lub uaktualnianie danych teleadresowych dłużnika oraz ustalanie adresów dłużników, które nie są znane Zamawiającemu, -pisemne wezwanie dłużnika do zapłaty, -negocjacje w formie kontaktu osobistego, korespondencyjnego i telefonicznego, -wizyta w miejscu zamieszkania lub pobytu dłużnika, -wizyta w miejscu pracy dłużnika, -uzyskiwaniu uznania długów przez dłużników przerywających bieg terminów przedawnienia oraz potwierdzających fakt istnienia wierzytelności -inne czynności wynikające z indywidualnego cyklu działań wykonawcy. Celem Zamawiającego jest : odzyskanie kwoty postawionej w stan wierzytelności, pozyskanie informacji na temat kondycji finansowej dłużnika, prognoza możliwości spłaty zadłużenia, odzyskanie należności od dłużników wobec których został już bezskutecznie przeprowadzony proces windykacji, zwiększenie intensywności oraz wydłużenie działań windykacyjnych mających na celu uświadomienie dłużnikowi konieczność uregulowania zobowiązania (stałe i częste kontakty z dłużnikiem). Wymagalne wierzytelności Zamawiającego o których mowa powyżej wynoszą : 4.150.000 zł w tym : .ilość wierzytelności ok. 180, .średnia wartość wierzytelności : 23.000 zł, .średnie przeterminowanie wierzytelności powyżej 12 m-cy. W celu odzyskania wierzytelności Zamawiający wykonał następujące czynności : wysłanie wezwań do zapłaty, uzyskanie sądowego nakazu zapłaty, złożenie wniosku do komornika. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy możliwość zmiany (zmniejszenie, zwiększenie) kwoty 4.150.000 zł, z zastrzeżeniem § 5 ust.5 wzoru umowy oraz zmniejszenie w warunkach § 9 ust.1 umowy. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia wykonania całości ani części prac podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.00.00 - Usługi agencji ściągających należności .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego Spółka Komandytowa, al. Armii Krajowej 61, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 684750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 480985,00

  • Oferta z najniższą ceną: 480985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2025200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.