Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-17
Pruszków: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 45314 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7588002, faks 022 7287138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie z podziałem na 7 zadań - części w następujących rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety nr 1 - 7 . Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu jednorazowego użytku składające się na poszczególne pakiety zawierają załączniki 1.1-1.7.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy dostaw, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (niniejszego zamówienia), stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana Wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze - art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Oferowany sprzęt musi posiadać świadectwa dopuszczające do obrotu i stosowania, ważne co najmniej do wymaganego terminu realizacji zamówienia. 2. Oferowany sprzęt musi posiadać na każdym opakowaniu numer serii i datę ważności. 3. Wykonawca musi zrealizować dostawę sprzętu jednorazowego użytku w wyznaczonym terminie w ciągu 5 dni od dnia, w którym uzyskał zamówienie w formie telefonicznej lub faksem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.e.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie całości oferty złożonej przez Wykonawcę, w szczególności dokumentów potwierdzających istnienie po stronie wykonawcy w w atrybutów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie całości oferty złożonej przez Wykonawcę, w szczególności dokumentów potwierdzających istnienie po stronie wykonawcy w w atrybutów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie całości oferty złożonej przez Wykonawcę, w szczególności dokumentów potwierdzających istnienie po stronie wykonawcy ww atrybutów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu - załączniki Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawrzesinie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie
05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2 /4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2 /4 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawka j.u. dwuczęściowa 2ml , opakowanie 100szt 510 op. Strzykawka j.u. dwuczęściowa 5ml , opakowanie 100szt 610 op. Strzykawka j.u. dwuczęściowa 10ml , opakowanie 100 sztuk 690 op. Strzykawka j. u. dwuczęściowa 20ml , opakowanie 100szt 930 op. Strzykawka bursztynowa-czarna 50ml 60ml do pomp infuzyjnych 400 szt. Strzykawka biała 50ml 60ml do pomp infuzyjnych 7 000 szt. Strzykawka j.u. 1ml U40 do insuliny , opakowanie 200 szt. 19 op. Strzykawka 100ml Janetta 1 700 szt. Igła 0,5x25 mm opakowanie 100 szt. 170op. Igła 0,6x30 mm opakowanie 100 szt. 12op. Igła 0,7x30 mm opakowanie 100 szt. 130op. Igła 0,8x40 mm opakowanie 100 szt. 700op. Igła 0,9x40 mm opakowanie 100 szt. 450op. Igła 1,1x40 mm opakowanie 100 szt. 320op. Igła 1,2x40 mm opakowanie 100 szt. 800op. Kaniula typu Neoflon 0,7 3000 szt. Kaniule do wkłuć obwodowych 0,9 x 25 mm 5 400 szt. Kaniule do wkłuć obwodowych 1,1 x 33 m 18 000 szt. Kaniule do wkłuć obwodowych 1,3 x 33 mm 13 000 szt. Kaniule do wkłuć obwodowych 1,5 x 45 mm 3200szt Kaniule do wkłuć obwodowych 1,7 x 50 mm 3200szt Koreczki do kaniuli 14 000szt Pojemniki na odpady medyczne, pojemność 0,7 l 5 500 szt Pojemniki na odpady medyczne, pojemność 1,0 l 2 000 Przyrząd do przetaczania płynów 30 000szt. Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi 300szt. Przyrząd do przetaczania krwi 1 100szt. Aparat do przygotowywania i pobierania leków z butelek 5000szt Przyrząd do przetaczania płynów po opróżnieniu jeziorka zatrzymujący płyn w drenie 5 000szt Kaniula bezpieczna 20G 1,1x33mm 250szt. Zestaw do żyły głównej zakładany metodą Seldingera 16G 30cm 50 szt. Igły do PP 22 G 400 szt. Igły do PP 24 G z prowadnicą 600 szt. Igły do PP 25 G z prowadnicą 1 200 szt. Igły do PP 26 G z prowadnicą 240szt Przedłużacz do pomp infuzyjnych białe 150 cm. 5500szt Przedłużacz do pomp infuzyjnych czarne bursztynowe 150 cm 720 szt. Kraniki trójdrożne wyczuwalny indykator pozycji otwarty zamknięty 600 szt. Kraniki trójdrożne z drenem 25 cm 600szt Zestaw do ZO z cewnikiem i strzykawką niskooporową 60 szt. Zestaw do ciągłego znieczulenia podpajęczynówkowego 20 szt. Filtry do podawania leków do przestrzeni podpajęczynówkowej 100 szt. Cewnik jednokanałowy do embolektomii typu Fogartyego rozmiar 4F 40 80cm, 5F 40 80 cm w zależności od potrzeb szpitala 30szt Cewnik do podawania tlenu przez nos 2200 szt. Przedłużacz do tlenu 2 m 2300 szt. Kateter do odsysania z pola operacyjnego CH 25 z końcówką Poole zagiętą ,długość drenu 2100 mm 1500 szt. Kateter do odsysania z ran CH 14 200 szt. Łącznik do drenów i ssaków o przekroju 10-8 500 szt. Łącznik do drenów redukcyjny 8-11-7 120szt Łącznik do drenów prosty 8-12-6 120szt Dren PCV średnica wewnętrzna 9 mm 700 mb Rury karbowane jednorazowe do aparatu do znieczuleń o średnicy 22mm 600 mb Przedłużacz do tlenu z dwiema nasadkami CH 14 dł. 2 mb 300szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rurki ustno - gardłowe jednorazowa, nr 3,4 (sterylne) 1 600 szt. 2 Rurki ustno - gardłowe jednorazowa 0,5 noworodkowa sterylna 24 szt 3 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 6 140 szt. 4 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 6,5 140 szt 5 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 7 1000 szt. 6 Rurki inkubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 7,5 600 szt. 7 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 8 900 szt. 8 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 8,5 400 szt. 9 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 9 400 szt. 10 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 10 120szt 11 Rurki intubacyjne zbrojone niskociśnieniowe nr 7, 8 X 240 szt. 12 Oddechowe filtry bakteryjno-wirusowe, mechaniczne 3300 szt. 13 Uchwyt do rur 60 szt. 14 Rurki tracheostomijne roz. 6 ; 7; 8; 9; 10 x 20 szt. 15 Prowadnice do rurek intubacyjnych 20 szt. 16 Siatki przepuklinowe 15x15 20 op. 17 Sonda Sengstakena roz. 18 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki lateksowe XS 780op Rękawiczki lateksowe S 2000op Rękawiczki lateksowe M 1000op. Rękawiczki lateksowe L 200op. Rękawiczki lateksowe beztalkowe XS 200op Rękawiczki lateksowe beztalkowe S 1000op. Rękawiczki lateksowe beztalkowe M 1300op. Rękawiczki lateksowe beztalkowe L 630op. Rękawiczki lateksowe beztalkowe XL 40op Rękawiczki chirurgiczne sterylne 6 8000 par Rękawiczki chirurgiczne sterykne 6,5 13 000 par Rękawiczki chirurgiczne sterykne 7 21 000 par Rękawiczki chirurgiczne sterykne 7,5 21 000 par Rękawiczki chirurgiczne sterykne 8 8 000 par Rękawiczki chirurgiczne sterykne 8,5 600par Rękawiczki vinylowe S 100op. Rękawiczki winylowe M 1 0 op. Rękawiczki foliowe 200op. Rękawiczki długie sterylne do wyjmowania łożysk 7 , 8 x 60 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik Foleya 10 160 szt. Cewnik Foleya 14 200 szt. Cewnik Foleya 16 800 szt. Cewnik Foleya 18 1 200 szt. Cewnik Foleya 20 1 000 szt. Cewnik Foleya 22 300szt Cewnik Foleya 24 250 szt. Cewnik Foleya 26 200 szt. Cewnik Pezzer 22 60 szt. Cewnik Pezzer 24 100szt Cewnik Pezzer 26 100szt Cewnik Pezzer 28 300 szt. Cewnik Pezzer 30 200 szt. Cewnik Pezzer 32 25 szt. Cewnik Pezzer 18 25szt. Cewnik Nelaton 16 60 szt. Cewnik Nelaton 18 60 szt. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 10 2100 szt. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 12 900 szt. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 14 800 szt. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 16 800 szt. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18 700 szt. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 6 120szt Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 8 800szt Sonda żołądkowa CH 14 300 szt. Sonda żołądkowa CH 16 200 szt. Sonda żołądkowa CH 18 700szt Sonda żołądkowa CH 20 700 szt. Sonda żołądkowa CH 22 500 szt. Sonda żołądkowa CH 24 1200 szt. Drainobag 40 z uniwersalnym łącznikiem do drenów Ch.6-18 (mieszek ssący) 600 szt. Dren Kehra 16 10 szt. Dren Kehra 18 10 szt. Ostrza chirurgiczne wymienne 10 600 szt. Ostrza chirurgiczne wymienne 11 500szt Ostrza chirurgiczne wymienne 15 600 szt. Ostrza chirurgiczne wymienne 20 1000 szt. Ostrza chirurgiczne wymienne 23 6000 szt. Ostrza chirurgiczne wymienne 24 7000 szt. Szpatułki drewniane 30 op. Koc termiczny 1200szt Chusta trójkątna 250szt Worki do dobowej zbiórki moczu 2 l -sterylne 5 000szt Wzierniki jednorazowe sterylne S 3 000szt Wzierniki jednorazowe sterylne M 5 000szt Wzierniki jednorazowe sterylne L 2 000szt Termometr elektroniczny 60szt Staza automatyczna 220 szt. Wieszak do worków na mocz 500szt Woreczki na mocz dla dzieci męskie 1 200szt Woreczki na mocz dla dzieci damskie 1 200szt Zaciskacz do pępowiny mikrobiologicznie czysty 2 400szt Opaska identyfikacyjna dla noworodków 4 000szt Szkiełka do cytologii 1 200szt Maski do tlenu dla dorosłych 1 500 szt. Fartuch ochronny foliowy 9 000 szt. Kieliszki plastikowe do leków 30 000 szt. Pokrowce na nosze 800 szt. Pokrowce na koce 500szt Fartuch fizelinowy z mankietem 6 000szt Ochraniacze na buty foliowe 1 200par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do EKG 30 000 szt. Papier do EKG Aspel 112x25 300rol Papier do EKG Ascard 104x40 300 rol Papier do KTG Pacard H.P. M 1911A M 1350A 150,5 * 100* 150 300 bl Papier do KTG typ SRF 618 B/210 termoczuły o szer.112mm 2 700 bl Żel do EKG 0,5 l 230szt Żel do USG 5 l Agvasonic 100 24szt Żel do USG 0,5 l 400szt. Papier do defibrylatora roz. 107,75* 23 600rol Papier Mitsubishi K61B 80szt. Papier do USG SEIkO PRECISION UP- 15052H 110mmx21m 120rol.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety jednorazowe sterylne operacyjne 50x60 typu OSTIUM 4 000 szt. Serwety jednorazowe sterylne zabiegowe z otworem 50x60 typu OSTIUM 3 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SPZ ZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pojemniki chirurgiczny 15ml zakręcane 2000szt 2 Pojemniki chirurgiczny 30ml zakręcane 4000szt 3 Pojemniki chirurgiczny 100 ml zakręcane 800szt 4 Pojemniki chirurgiczny 125 ml zamykane 500szt 5 Pojemniki chirurgiczny 200 ml zakręcane 300szt 6 Pojemniki chirurgiczny 250 ml zamykane 200szt 7 Pojemniki chirurgiczny 500 ml zamykane 100szt 8 Pojemniki chirurgiczny 1000ml zamykane 200szt 9 Pojemniki chirurgiczny 3000ml zamykane 200szt 10 Pojemniki chirurgiczny 5000ml zamykane 50szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Usługa sprzątania obiektów na terenie Miasta Pruszkowa: parkingu wielopoziomowego, naziemnych parkingów P&R, kładki nad torami wraz z dojściami zlokalizowanej
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (2)
- Przedłużenie subskrypcji licencji VDA
- Świadczenie usług dozoru i ochrony mienia MSCZ
- Rozbudowa i przebudowa układu drogowego składającego się z ulic: Moniuszki, Przemysłowej, Olszowej, Szczęsnej i Grafitowej w Pruszkowie
- Zakup nowego fortepianu.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sprzedaż i dostarczenie akcelerometrów do badań naukowych w Instytucie Nauk o Zdrowiu
- Dostawa wyrobów medycznych (kontrastów) na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.