To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-06
Warszawa: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów na potrzeby Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej PIB Oddział we Wrocławiu, ul. Dąbrowskiego 174/176, 60-594 Poznań (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji)
Numer ogłoszenia: 453152 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 393656 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów na potrzeby Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej PIB Oddział we Wrocławiu, ul. Dąbrowskiego 174/176, 60-594 Poznań (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów na potrzeby Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej PIB Oddział we Wrocławiu, ul. Dąbrowskiego 174/176, 60-594 Poznań (wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich utylizacji). Miejscem dostawy będą następujące lokalizacje: a)IMGW-PIB OWr, ul. J.H. Dąbrowskiego 174/176, 60-594 Poznań; b) Lotniskowa Stacja Meteorologiczna Zielona Góra-Babimost, c) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Gorzowie Wlkp., ul. Sybiraków 10, 66-400 Gorzów Wlkp. d) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Wieluniu, ul. Graniczna 45, 98-300 Wieluń; e) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Kaliszu, ul. Róży Wiatrów 16, 62-800 Kalisz; f) Stacja Hydrologiczno-meteorologiczna w Kole, ul. Cegielniana 8, 62-600 Koło; g) Stacja Hydrologiczno-Meteorologiczna w Pile, ul. Miedziana 24, 64-920 Piła; h) Stacja hydrologiczno-Meteorologiczna w Słubicach, ul. Północna 46, 69-100 Słubice. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na dostawę przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć objęty danym zamówieniem jednostkowym asortyment do jednej z powyższych lokalizacji, zgodnie ze wskazaniem zamawiającego. Koszty dostawy Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie asortymentu. W przedmiotowym postępowaniu dopuszcza się składanie ofert częściowych, co oznacza iż Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na całość bądź na wybraną część przedmiotu zamówienia: Zadanie I - art. biurowe, Zadanie II - tusze i tonery. W przypadku złożenia oferty na jedno z zadań, Wykonawca musi uwzględnić wszystkie pozycje w danym zadaniu, niedozwolone jest złożenie oferty jedynie na wybrane pozycje danego zadania. Wykonawca obowiązany jest zapewnić dostawę oznaczonego co do tożsamości asortymentu od tego samego producenta przez cały okres związania umową. W przypadku gdy okaże się to niemożliwe, Wykonawca uzgodni z zamawiającym możliwość dostawy takiego samego asortymentu od producenta innego niż wskazany w ofercie przetargowej. Zmiana taka wymaga zmiany umowy, na podstawie której dostawa przedmiotu umowy się odbywa. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 3 m-cy, w odpowiedzi na złożone przez zamawiającego zamówienie jednostkowe. Wykonawca obowiązany jest wykonać dostawę w terminie 2 dni roboczych, jeżeli miejscem dostawy będzie siedziba zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 174/176, oraz w terminie 3 dni roboczych, jeżeli miejscem dostawy któreś z miejsc wskazanych w rozdz. II pkt 2 lit. b-o SIWZ. Inne miejsce dostawy musi być każdorazowo uzgadniane z zamawiającym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U /Anna/ Anna Białobrzycka, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7960,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9293,60
Oferta z najniższą ceną: 8165,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9293,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Tusze i tonery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- /Laser1/ Osieja Jerzy, Suchodolski Zdzisław Spółka Cywilna, ul. Warszawska 31, 25-518 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14755,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4644,48
Oferta z najniższą ceną: 4644,48 / Oferta z najwyższą ceną: 5894,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Dostawa materiałów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.