eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa 120 sztuk komputerów do Kancelarii Senatu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Warszawa: dostawa 120 sztuk komputerów do Kancelarii Senatu.
Numer ogłoszenia: 453194 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212197 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 120 sztuk komputerów do Kancelarii Senatu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Dostawa 120 komputerów klasy PC (bez monitorów) do Kancelarii Senatu. 1.2. Nagranie oprogramowania wzorcowego na wszystkich komputerach. 1.3. Instalacja w siedzibie Zamawiającego dostarczonych komputerów. 2.1. Zamawiający jest zainteresowany wyłącznie zakupem komputerów produkowanych seryjnie i będących efektem kompleksowego projektu. Zaoferowany model komputera musi być oznaczony znakiem CE. 2.2. Zaoferowany model komputera musi spełniać kryteria efektywności energetycznej Energy Star. (Ma posiadać oznakowanie efektywności energetycznej Energy Star). 2.3. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe i mieć identyczną konfigurację. 2.4. W przypadku złożenia oferty zawierającej komponenty równoważne na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania i udowodnienia równoważności. 2.5. Każdy z Wykonawców oferujący komputery musi być gotowy do dostarczenia sprzętu do testów w okresie 7 dni roboczych od dnia otwarcia ofert. Zamawiający będzie wzywał faksem Wykonawców, których oferty spełniły wymogi formalne i techniczne do dostarczenia sprzętu do testów. Sprzęt musi być dostarczany w ciągu 2 dni roboczych od wezwania. Spełnienie warunków opisanej procedury postępowania jest istotnym warunkiem zamówienia. Dostarczane do testów komputery muszą być zgodne ze specyfikacją zawartą w ofercie. Zamawiający może odstąpić od wymogu dostarczenia egzemplarza testowego. Dostarczony do testów sprzęt będzie mógł być odebrany najpóźniej w ciągu tygodnia od daty rozstrzygnięcia postępowania. 2.6. Wykonawca nagra przed dostawą na każdym dostarczanym komputerze oprogramowanie wzorcowe. Oprogramowanie wzorcowe zostanie przygotowane przez Zamawiającego na egzemplarzu wzorcowym komputera dostarczonym wstępnie przez Wykonawcę i skopiowane na dysk Wykonawcy służący do replikacji. Oprogramowanie będzie zawierało, m.in.: zaoferowany system operacyjny (zgodny z Windows 8/7 - zakupywany w ramach niniejszego postępowania) i inne aplikacje (licencje posiadane przez Zamawiającego). 2.7. Wykonawca, przed dostawą, sporządzi ewidencję numerów seryjnych, kluczy aktywacyjnych Windows oraz adresów MAC i dostarczy je do Zamawiającego w postaci tabeli XLS. Prawidłowe przygotowanie ww. ewidencji jest warunkiem odbioru sprzętu i dokonania zapłaty. 2.8. Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu, na okres co najmniej 36 miesięcy od daty dostawy. Naprawy gwarancyjne muszą być realizowane u Zamawiającego. 2.9. Szczegółowy opis ww. dostawy znajduje się w SIWZ z załącznikami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIDIKOM Sp. z o.o. Sp. k., ul. Augustówka 11g/5, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 340000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 385383,60

  • Oferta z najniższą ceną: 385383,60 / Oferta z najwyższą ceną: 417198,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.