eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla Beneficjentów XII Priorytetu Programu Infrastruktura i Środowisko Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia w zakresie Realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach XII osi Priorytetowej POIiŚ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Warszawa: Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla Beneficjentów XII Priorytetu Programu Infrastruktura i Środowisko Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia w zakresie Realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach XII osi Priorytetowej POIiŚ.
Numer ogłoszenia: 453454 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia , ul. St. Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970927, faks 022 5970937.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csioz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla Beneficjentów XII Priorytetu Programu Infrastruktura i Środowisko Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia w zakresie Realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach XII osi Priorytetowej POIiŚ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla Beneficjentów XII Priorytetu Programu Infrastruktura i Środowisko Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia w zakresie Realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach XII osi Priorytetowej POIiŚ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 szkolenie o wartości nie mniejszej niż 12 000 zł. każde, obejmujące swoim zakresem: proces rozliczania projektów współfinansowanych ze środków POIiŚ, w tym wypełniania wniosku o płatność oraz zasady stosowania PZP w odniesieniu do postępowań ogłaszanych w ramach projektów współfinansowanych z POIiŚ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającymi warunkom określonym w poniżej: Blok I . Wypełnianie wniosku o płatność, prowadzenie odpowiedniej ewidencji księgowej oraz realizowanie płatności. Wymagania dotyczące prelegentów w zakresie kwalifikacji, wiedzy, doświadczenia: Wykształcenie wyższe o profilu: finanse, księgowość, rachunkowość lub ekonomia, znajomość zasad realizacji projektów infrastrukturalnych finansowanych ze środków funduszy europejskich, wiedza z zakresu rachunkowości i księgowości, przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w charakterze wykładowcy; Minimalna wymagana liczba wykładowców - 1 Blok II. Kontrole kwalifikowalności wydatków w ramach realizowanych projektów. Wymagania dotyczące prelegentów w zakresie kwalifikacji, wiedzy, doświadczenia: Wykształcenie wyższe o profilu: finanse, księgowość, rachunkowość lub ekonomia, znajomość zasad realizacji projektów infrastrukturalnych finansowanych ze środków funduszy europejskich, wiedza z zakresu rachunkowości i księgowości, przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy o charakterze wykładowcy; Minimalna wymagana liczba wykładowców - 1 Blok III. Procedury przetargowe w aspekcie kontroli realizowanych projektów. Wymagania dotyczące prelegentów w zakresie kwalifikacji, wiedzy, doświadczenia: Znajomość ustawy Prawa Zamówień Publicznych, znajomość zasad realizacji projektów infrastrukturalnych finansowanych ze środków funduszy europejskich, doświadczenie w zakresie kontroli zamówień publicznych w jednostkach realizujących projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej, przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w charakterze wykładowcy. Minimalna wymagana liczba wykładowców - 1 Blok IV. Zachowanie zasady trwałości realizowanych projektów. Wymagania dotyczące prelegentów w zakresie kwalifikacji, wiedzy, doświadczenia: Wykształcenie wyższe o profilu: finanse, ekonomia lub prawo, znajomość zasad realizacji projektów infrastrukturalnych finansowanych ze środków funduszy europejskich w tym zagadnień dotyczących zachowania zasady trwałości w projektach realizowanych w ramach XII osi Priorytetowej POIiŚ, przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy o charakterze wykładowcy; Minimalna wymagana liczba wykładowców - 1 Zamawiający dopuszcza by jedna (ta sama) osoba mogła być wskazana we wszystkich Blokach szkolenia, pod warunkiem, że spełnia postawione w tabeli wymagania dla każdego Bloku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) dokumenty, z których wynikać będzie umocowanie osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz podejmowania innych czynności w prowadzonym postępowaniu. W przypadku Wykonawcy reprezentowanego przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa; b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, dokument pełnomocnictwa dla podmiotu reprezentującego Wykonawców upoważniający do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiany postanowień umowy będącej następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które mają wpływ na realizację umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy, b) zmiany postanowień umowy wynikającej z rozpoczęcia prac nad uchwaleniem lub nowelizacją powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które może mieć wpływ na realizację umowy, a przewidywany kierunek zmian wskazuje na potrzebę wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia dostaw/usług stanowiących przedmiot umowy w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa, c) zmiany przedmiotu umowy w wyniku braku posiadania przez Zamawiającego środków na sfinansowanie wykonania umowy zgodnie z pierwotnymi warunkami; w tym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu, d) zmiany przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części zamówienia w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu, e) zmiany przedmiotu umowy w wyniku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, mających wpływ na zakres prac Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac wynagrodzenie Wykonawcy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu, f) zmiany przedmiotu umowy w wyniku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego bądź podwykonawców w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac wynagrodzenie Wykonawcy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu, g) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z Umową dotyczącą niniejszego postępowania, w tym umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi realizację projektu w ramach którego realizowana jest Umowa, h) zmiany terminu realizacji umowy w wyniku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego bądź podwykonawców w wypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania, i) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy lub zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczność które nie były znane momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia lub gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, j) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy lub zasad płatności wynagrodzenia, gdy nastąpi zmiana zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczących ich realizacji, k) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy lub zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z niniejszą Umową, w tym umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi realizację projektu w ramach którego realizowana jest niniejsza Umowa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://csioz.gov.pl/zamowienia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, pok. 127, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko oraz budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.