eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceNa obsługę prawną Rady Miejskiej, Burmistrza, komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Kozienicach, Jednostek budżetowych Gminy Kozienice ( 26 jednostek), jednostek pomocniczych Gminy Kozienice ( 42 jednostki).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Kozienice: Na obsługę prawną Rady Miejskiej, Burmistrza, komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Kozienicach, Jednostek budżetowych Gminy Kozienice ( 26 jednostek), jednostek pomocniczych Gminy Kozienice ( 42 jednostki).
Numer ogłoszenia: 453484 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350914 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na obsługę prawną Rady Miejskiej, Burmistrza, komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Kozienicach, Jednostek budżetowych Gminy Kozienice ( 26 jednostek), jednostek pomocniczych Gminy Kozienice ( 42 jednostki)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług prawnych we wszystkich sprawach w których zamawiający zwróci się o pomoc prawną. Pomoc prawna ma zapewnić ochronę interesów prawnych zamawiającego, w granicach wynikających ze zleconego wykonawcy zakresu obsługi prawnej w danej sprawie. 2. Obsługa prawna obejmuje w szczególności: 1) bieżące udzielanie interpretacji i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa; 2) sporządzanie opinii prawnych i innych opracowań na piśmie w terminie do 2 dni roboczych pracy Urzędu od dnia złożenia wniosku o jej wydanie. Opinia prawna powinna zawierać co najmniej: - analizę prawną przedstawionego problemu, - konkluzję zawierającą prawidłowe, zdaniem opiniującego, rozwiązanie. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin sporządzenia opinii prawnej lub zaopiniowania aktu prawa miejscowego może ulec skróceniu do 1 dnia na wniosek Zamawiającego. 3) sygnalizowanie zapowiedzi nowych lub zmian obowiązujących przepisów związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego, poprzez bieżące informowanie o ww. zmianach w szczególności podczas cyklicznych spotkań z udziałem osób kierujących komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Kozienicach. 4) niezwłoczne informowanie Sekretarza Gminy oraz w uzasadnionych przypadkach podczas cyklicznych spotkań z udziałem osób kierujących komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Kozienicach o uchybieniach w działalności Urzędu Miejskiego, jej jednostek budżetowych i pomocniczych w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień; 5) uczestniczenie, na wniosek Dyrektorów komórek organizacyjnych, w prowadzonych rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego; 6) uzgadnianie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów w tym parafowanie zawieranych umów, w terminie do 2 dni roboczych pracy Urzędu od ich złożenia. W przypadku braku możliwości uzgodnienia ostatecznej wersji dokumentu ewentualna odmowa parafowania musi być wyrażona w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie wskazujące na rozwiązania prawidłowe pod względem prawnym; 7) pomoc w opracowywaniu, bądź opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów aktów prawa miejscowego, zarządzeń Burmistrza i innych aktów prawnych związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji publicznej, w terminie do 2 dni roboczych. W przypadku braku możliwości uzgodnienia ostatecznej wersji dokumentu ewentualna odmowa parafowania musi być wyrażona w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie wskazujące na rozwiązania prawidłowe pod względem prawnym; 8) udział w pracach zespołów, komisji i innych ciał roboczych powoływanych przez Burmistrza Gminy wg dyspozycji Burmistrza; 9) uczestniczenie i świadczenie obsługi prawnej w trakcie obrad komisji Rady Miejskiej, Sesji Rady Miejskiej, niezależnie od limitu czasu wyznaczonego na pełnienie dyżuru; 10) świadczenie obsługi prawnej w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w/g dyspozycji Zamawiającego; 11) dochodzenie roszczeń na drodze sądowej i prowadzenie egzekucji wierzytelności cywilno - prawnych Zamawiającego w/g dyspozycji Zamawiającego; 12) przejęcie akt spraw sądowych i egzekucyjnych w toku; 13) zastępstwo procesowe Zamawiającego przed sądami i urzędami na podstawie pełnomocnictwa Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się, iż w ramach realizacji umowy będzie świadczyć obsługę prawną w sposób następujący: - minimum jeden radca prawny bądź adwokat będzie świadczyć obsługę prawną w wymiarze 5 godz. dziennie tj. od godz. 9:00 do 14:00 każdego dnia roboczego w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kozienicach, - poza godzinami dyżuru w urzędzie możliwa będzie pomoc prawna telefonicznie, faksem lub e-mailem. . W uzasadnionych przypadkach, w zakresie zadań określonych w ust. 2 pkt 1, 5, 8, 9, 10, 11, 13 Wykonawca jest zobowiązany świadczyć obsługę prawną poza siedzibą Zamawiającego. Świadczenie usług poza siedzibą Zamawiającego zwalnia z świadczenia usług w siedzibie w dni robocze Urzędu. 4. Wykonawca zapewni ciągłość obsługi prawnej w okresie realizacji niniejszego zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązuje się do niewykonywania obsługi prawnej na rzecz innych podmiotów z udziałem zamawiającego, gminnych osób prawnych, oraz występowania w postępowaniach toczących się przed Zamawiającym w postępowaniach administracyjnych w okresie obowiązywania umowy: Kod CPV: 79100000 - 5 Usługi prawnicze; 79221000 - 9 Usługi w zakresie doradztwa podatkowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.20.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego Dariusz Kowalski, ul. Rubinowa 2/43, 20-571 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 288000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 288000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 288000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 349200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.