To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Poznań: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu
Pokonać wykluczenie. Wszechstronna aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu powiatu poznańskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 453624 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226669 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Poznaniu, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 841 07 10, faks 61 841 07 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu Pokonać wykluczenie. Wszechstronna aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu powiatu poznańskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych zagrożonych wykluczeniem społecznym i/lub osób niepełnosprawnych będących w wieku aktywności zawodowej w ramach projektu Pokonać wykluczenie. Wszechstronna aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z powiatu poznańskiego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie zostało podzielone na sześć części: I część-dodatkowe zajęcia terapii zajęciowej w ramach funkcjonowania Warsztatu Terapii Zajęciowej z zakresu florystyki-dla 16 osób; II część-dodatkowe zajęcia terapii zajęciowej w ramach funkcjonowania Warsztatu Terapii Zajęciowej z zakresu poligrafii-dla 16 osób; III część-dodatkowe zajęcia terapii zajęciowej w ramach funkcjonowania Warsztatu Terapii Zajęciowej z zakresu wikliniarstwa-dla 16 osób; IV część-szkolenia zawodowe z zakresu wikliniarstwa-dla 10 uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 101 im. Jana Brzechwy, ul.Swobody 41 w Poznaniu; V część-szkolenia zawodowe z zakresu garncarstwa-dla 10 uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 101 im. Jana Brzechwy, ul.Swobody 41 w Poznaniu; VI część-kurs aranżacji wnętrz-dla 3 osób. 2.W zakresie I, II i III części zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dodatkowych zajęć terapii zajęciowej w ramach funkcjonowania Warsztatu Terapii Zajęciowej w następującym wymiarze: zajęcia z zakresu florystyki-48 godzin dydaktycznych; zajęcia z zakresu poligrafii-120 godzin dydaktycznych; zajęcia z zakresu wikliniarstwa - 120 godzin dydaktycznych. 2)Zajęcia winny być realizowane na terenie Warsztatu Terapii Zajęciowej w Baranowie. 3)W ramach zamówienia dla kursów realizowanych w zakresie I, II i III części, Wykonawca winien zapewnić materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć zgodnie z rodzajem zajęć (wiertarki, wyrzynarki, bindownice, kwiaty, wiklinę itp.). 4)Wykonawca uczestnikom kursów winien zapewnić jedną przerwę cateringową w postaci kawy lub herbaty i ciastek lub drożdżówek. 5)Wykonawca winien wydać uczestnikom zajęć zaświadczenie o udziale w zajęciach. 6)Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania przygotowanych dokumentów zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7)Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić zajęcia kadrą posiadającą kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do tematyki prowadzonych zajęć stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 8)Wykonawca uczestnikom zajęć zapewni odpowiednie warunki bezpieczeństwa i ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć oraz dodatkowo dla osób, którym zapewnia transport po zajęciach, ubezpieczenie na czas transportu. 9)W ramach III części zamówienia, dotyczącej zajęć z wikliniarstwa, Wykonawca po skończonych zajęciach winien zapewnić transport powrotny do miejsca zamieszkania dla 6 osób na trasie: Baranowo-Jankowice-1 osoba; Baranowo-Tarnowo Podgórne-4 osoby; Baranowo-Lusowo-1 osoba. 3.W zakresie IV i V części zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zrealizowania szkoleń zawodowych dla 20 uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 101 im. Jana Brzechwy znajdującej się w Poznaniu przy ul.Swobody 41, podzielonych na dwie grupy dziesięcioosobowe. 2)Szkolenia winny odbyć się w następującym wymiarze czasowym: z zakresu wikliniarstwa-30godzin dydaktycznych; z zakresu garncarstwa-30 godzin dydaktycznych. 3)W zależności, na którą część zamówienia Wykonawca będzie składał ofertę, winien dla tych zajęć opracować harmonogram kursu uwzględniając dzienny czas trwania zajęć, gdzie: kurs wikliniarstwa winien odbywać się w środy w godz.14:00-16:30, w czwartki w godz.14:00-15:40; kurs garncarski winien odbywać się w poniedziałki w godz.14:00-16:30, we wtorki w godz.14:00-15:40. 4) Kursy winny być realizowane na terenie miasta Poznania w Zespole Szkół Specjalnych nr 101 im.Jana Brzechwy, ul.Swobody 41, 60-389 Poznań. W sprawie wynajmu pomieszczeń szkoły należało skontaktować się z dyrektorem szkoły Panem Ryszardem Koterbą, tel. 61/861-68-52. 5)Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania przygotowanych dokumentów zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 6)Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom kursu dwa dokumenty: -zaświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. rok 2006 Nr 31 poz. 216) o ukończeniu kursu na podstawie pozytywnej oceny uzyskanej z egzaminu końcowego; -certyfikat ukończenia kursu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7)Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić szkolenia kadrą posiadającą kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do tematyki prowadzonych kursów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 8)Do każdego z wymienionych kursów Wykonawca dla każdego uczestnika szkolenia przygotuje w języku polskim materiały dydaktyczne i informacyjne w wersji papierowej lub elektronicznej (nośnik CD), natomiast wzór takich materiałów dostarczy Zamawiającemu. 9)Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić dla każdego uczestnika kursu końcowy egzamin praktyczny. Czas trwania egzaminu nie może być włączany w wymiar czasu trwania kursu. Z egzaminu końcowego należy sporządzić protokół. 10)W ramach kursów Wykonawca zapewni uczestnikom salę dydaktyczną na terenie szkoły oraz odpowiednie warunki bezpieczeństwa. 11)Wykonawca zapewnia uczestnikom kursów ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu, a dodatkowo dla osób, którym zapewnia transport po zajęciach, ubezpieczenie na czas transportu. 12)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom kursu transportu powrotnego do miejsca zamieszkania zgodnie z poniższymi zestawieniem: 1 osoba-Dopiewo; 2 osoby-Komorniki; 1 osoba-Wronczyn; 1 osoba-Przeźmierowo; 1 osoba-Kórnik; 1 osoba-Skórzewo; 1 osoba-Lusówko. 13)Wykonawca jest zobowiązany do zarejestrowania swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych, dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizowania w niej informacji o każdym szkoleniu organizowanym w ramach Projektu, nie rzadziej niż raz w miesiącu. 4.W zakresie VI części zamówienia: 1)Wykonawca winien przygotować i przeprowadzić kurs aranżacji wnętrz dla 3 osób. 2)Ilość osób do przeszkolenia w ramach kursu jest orientacyjna i może ulec zmianie. 3)Kurs winien być realizowany na terenie miasta Poznania. 4)Kurs winien odbyć się w wymiarze nie mniejszym niż 30 godzin lekcyjnych. 5)W ramach realizacji zamówienia Wykonawca winien opracować program nauczania, uwzględniając wymiar czasowy kursu, oraz winien opracować harmonogram kursu uwzględniający dzienny czas trwania zajęć nie dłuższy niż 8 godzin dydaktycznych rozpoczynających się nie wcześniej niż o godzinie 8:00 i kończących się nie później niż o godzinie 15:00. Do czasu zajęć dydaktycznych nie wlicza się czasu trwania przerw. 6)Wykonawca w trakcie przeprowadzania kursu zapewni wyżywienie i przerwy cateringowe. Jeżeli kurs będzie trwał nie dłużej niż 4 godziny dydaktyczne dziennie Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyłącznie jednej przerwy cateringowej, podczas której uczestnik otrzyma napoje w postaci kawy i/lub herbaty wraz z poczęstunkiem składającym się z kruchych ciastek. W przypadku gdy kurs trwać będzie dłużej niż 4 godziny dydaktyczne dziennie, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dwie przerwy żywieniowe. Jedna przerwa winna obejmować poczęstunek składający się z co najmniej jednej kanapki z plastrem wędliny, sera żółtego, sałaty oraz ogórkiem lub pomidorem wraz z napojem w postaci kawy i/lub herbaty. Natomiast podczas drugiej przerwy żywieniowej uczestnik winien otrzymać napoje w postaci kawy i/lub herbaty wraz z poczęstunkiem składającym się z kruchych ciastek. 7)Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania przygotowanych dokumentów zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 8)Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom kursu dwa dokumenty: -zaświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. rok 2006 Nr 31 poz. 216) o ukończeniu kursu na podstawie pozytywnej oceny uzyskanej z egzaminu końcowego; -certyfikat ukończenia kursu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9)Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić szkolenie stanowiące przedmiot zamówienia kadrą posiadającą kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do tematyki prowadzonego kursu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. 10)Wykonawca dla każdego uczestnika szkolenia przygotuje w języku polskim materiały dydaktyczne i informacyjne w wersji papierowej lub elektronicznej (nośnik CD), natomiast wzór takich materiałów dostarczy Zamawiającemu. 11)Dla każdego uczestnika kursu Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić końcowy egzamin praktyczny. Czas trwania egzaminu nie może być włączany w wymiar czasu trwania kursu. Z egzaminu końcowego należy sporządzić protokół. 12)W ramach kursu Wykonawca zapewni uczestnikom salę dydaktyczną oraz odpowiednie warunki bezpieczeństwa. 13)Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu. 14)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom kursu zwrotu kosztów dojazdu poniesionych w związku z przejazdem na miejsce kursu i powrotu do domu. Zwrot zostanie dokonany do wysokości kosztów biletu w związku z przejazdem publicznym środkiem transportu. 15)Wykonawca jest zobowiązany do zarejestrowania swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych, dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizowania w niej informacji o każdym szkoleniu organizowanym w ramach Projektu, nie rzadziej niż raz w miesiącu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt - Pokonać wykluczenie. Wszechstronna aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z powiatu poznańskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dodatkowe zajęcia terapii zajęciowej w ramach funkcjonowania Warsztatu Terapii Zajęciowej z zakresu florystyki-dla 16 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Nowaczyk-Olewińska Akademia Zdrowia i Urody, ul.Żabikowska 16, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4638,88
Oferta z najniższą ceną: 4638,88 / Oferta z najwyższą ceną: 36320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dodatkowe zajęcia terapii zajęciowej w ramach funkcjonowania Warsztatu Terapii Zajęciowej z zakresu poligrafii - dla 16 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Nowaczyk-Olewińska Akademia Zdrowia i Urody, ul.Żabikowska 16, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9900,00
Oferta z najniższą ceną: 9900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27056,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dodatkowe zajęcia terapii zajęciowej w ramach funkcjonowania Warsztatu Terapii Zajęciowej z zakresu wikliniarstwa - dla 16 osób,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Nowaczyk-Olewińska Akademia Zdrowia i Urody, ul.Żabikowska 16, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16896,00
Oferta z najniższą ceną: 16896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32416,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Szkolenia z zakresu wikliniarstwa - dla 10 uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 101 im. Jana Brzechwy, ul.Swobody 41 w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Nowaczyk-Olewińska Akademia Zdrowia i Urody, ul.Żabikowska 16, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7980,00
Oferta z najniższą ceną: 7980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Szkolenia z zakresu garncarstwa - dla 10 uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 101 im. Jana Brzechwy, ul.Swobody 41 w Poznaniu,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Nowaczyk-Olewińska Akademia Zdrowia i Urody, ul.Żabikowska 16, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7980,00
Oferta z najniższą ceną: 7980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10913,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Kurs aranżacji wnętrz - dla 3 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Nowaczyk-Olewińska Akademia Zdrowia i Urody, ul. Żabikowska 16, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8590,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1995,00
Oferta z najniższą ceną: 1995,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11572,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
- Przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Usługa grupowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.