Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Kraków: Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Numer ogłoszenia: 45362 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Krakowie Podgórzu, ul. Stefana Czarnieckiego 3, 30-536 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4236000, fax 012 4235771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów ogólnospożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I - ogólnospożywcze 1. Cynamon mielony kg 24 2. Gałka muszkatołowa mielona kg 12 3. Herbata granulowana kg 480 4. Herbata ekspresowa `a 2g szt 4800 - !! ilość torebek do zaparzania !! 5. Ketchup pikantny lub łagodny kg 2100 - opakowanie jednostkowe `a 5 kg 6. Kminek kg 48 7.Kwasek cytrynowy kg 48 8.Liść laurowy kg 30 9.Majeranek kg 22 10.Majonez kg 200 - opakowanie jedn. `a 5 kg 11.Musztarda kg 2400 - opakowanie jedn. `a 5 kg 12.Ocet spirytusowy 10% l 240 - opakowanie jedn. `a 0,5 l 13.Papryka mielona słodka kg 24 14.Pieprz naturalny mielony kg 300 15.Przyprawa do potraw w płynie kg 1200 - opakowanie jedn. `a 1000 g 16.Sól jodowana kg 3000 - opakowanie jedn. `a 1000 g 17.Przyprawa typu VEGETA kg 240 18.Ziele angielskie kg 30 19.Żurek w płynie l 720 20.Zupy typu Gorący Kubek szt 4800 21.Miód sztuczny kg 900 22.Syrop do napojów l 2400 - opakowanie jedn. `a 5l Grupa II - cukier 1. Cukier kryształ (luz) kg 6000 2.Cukier porcje `a 20g szt 4800 - !! ilość torebek !! Grupa III - zbożowe 1.Kasza jęczmienna (luz) kg 2800 2.Płatki owsiane (luz) kg 480 3.Kasza manna (luz) kg 960 4.Mąka pszenna (luz) kg 4800 5.Ryż długoziarnisty (luz) kg 4800 6.Makaron - nitki lub galanteria (luz) kg 4800 Grupa IV - przetwory owocowo - warzywne 1.Groszek konserwowy kg 480 2.Leczo pieczarkowe kg 1200 3.Fasolka konserwowa kg 480 4.Dżemy (wiśniowy,truskawkowy,brzoskwiniowy) kg 2400 - opakowanie jedn. 5, 10 lub 15 kg 5.Dżemy porcjowane 30g lub 50 g (smaki j.w.) kg 250 6.Marmolada wieloowocowa kg 1680 - opakowanie jedn. 5, 10 lub 15 kg 7.Powidła śliwkowe kg 1680 - opakowanie jedn. 5, 10 lub 15 kg 8.Chrzan tarty kg 240 - opakowanie jedn. `a 1000 g 9.Koncentrat pomidorowy 30% kg 1200 - opakowanie jedn. `a 1000 g 10.Kotlety sojowe kg 288 11.Pasztety sojowe `a 50g lub 80 g kg 500
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.83.12.00 - Cukier biały Kod CPV wg słownika 2008: 15.83.12.00 - Cukier biały Oryginalny kod CPV: 15.87.20.00 - Zioła i przyprawy korzenne Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.20.00 - Zioła i przyprawy korzenne Oryginalny kod CPV: 15.86.30.00 - Herbata Kod CPV wg słownika 2008: 15.86.30.00 - Herbata Oryginalny kod CPV: 15.86.41.00 - Herbata w torebkach Kod CPV wg słownika 2008: 15.86.41.00 - Herbata w torebkach Oryginalny kod CPV: 15.87.12.30 - Ketchup Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.12.30 - Ketchup Oryginalny kod CPV: 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze gdzie indziej niesklasyfikowane, nawet suszone Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone Oryginalny kod CPV: 15.87.11.20 - Ocet Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.11.10 - Ocet lub produkty równoważne Oryginalny kod CPV: 15.87.21.00 - Pieprz Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.21.00 - Pieprz Oryginalny kod CPV: 15.87.24.00 - Sól Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.24.00 - Sól Oryginalny kod CPV: 15.83.16.00 - Miód Kod CPV wg słownika 2008: 15.83.16.00 - Miód Oryginalny kod CPV: 15.83.15.00 - Syropy cukrowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.83.15.00 - Syropy cukrowe Oryginalny kod CPV: 15.85.11.10 - Makaron Kod CPV wg słownika 2008: 15.85.11.00 - Makaron niegotowany Oryginalny kod CPV: 15.61.31.00 - Kasze Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.31.00 - Produkty przemiału owsa Oryginalny kod CPV: 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1.W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w § 6 ust. 2 i ust. 8. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w dodatku nr 2 do SIWZ Formularz Ogólny Oferty. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zawartych w § 5 ust. 2 pkt. 2.1 s.i.w.z., zamawiający żąda: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2. 3.1 pkt. 2.1., 2.2,. - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.1.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 2.2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane. 3.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 2.1. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją -za zgodność z oryginałem- pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 2.1. oraz jej podpisem. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - dodatek nr 3. 5.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.(art. 26 ust. 3 ustawy). 6.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Zaleca się wyczerpać zobowiązanie skarbowe do ustanowionego pełnomocnictwa w formie opatrzenia go znakami skarbowymi. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 7.Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miesięcy utrzymania stałej ceny ofertowej (max.24) - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Krakowie Podgórzu ul. Czarnieckiego 3 30-536 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Krakowie Podgórzu ul. Czarnieckiego 3 30-536 Kraków SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ogólnospożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I - ogólnospożywcze 1. Cynamon mielony kg 24 2. Gałka muszkatołowa mielona kg 12 3. Herbata granulowana kg 480 4. Herbata ekspresowa `a 2g szt 4800 - !! ilość torebek do zaparzania !! 5. Ketchup pikantny lub łagodny kg 2100 - opakowanie jednostkowe `a 5 kg 6. Kminek kg 48 7.Kwasek cytrynowy kg 48 8.Liść laurowy kg 30 9.Majeranek kg 22 10.Majonez kg 200 - opakowanie jedn. `a 5 kg 11.Musztarda kg 2400 - opakowanie jedn. `a 5 kg 12.Ocet spirytusowy 10% l 240 - opakowanie jedn. `a 0,5 l 13.Papryka mielona słodka kg 24 14.Pieprz naturalny mielony kg 300 15.Przyprawa do potraw w płynie kg 1200 - opakowanie jedn. `a 1000 g 16.Sól jodowana kg 3000 - opakowanie jedn. `a 1000 g 17.Przyprawa typu VEGETA kg 240 18.Ziele angielskie kg 30 19.Żurek w płynie l 720 20.Zupy typu gorący kubek szt 4800 21.Miód sztuczny kg 900 22.Syrop do napojów l 2400 - opakowanie jedn. `a 5l.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miesięcy utrzymania stałej ceny ofertowej (max. 24 m-ce) - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cukier.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa II - cukier 1. Cukier kryształ (luz) kg 6000 2.Cukier porcje `a 20g szt 4800 - !! ilość torebek !!.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miesięcy utrzymania stałej ceny ofertowej (max. 24 m-ce) - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zbożowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kasza jęczmienna (luz) kg 2800 2.Płatki owsiane (luz) kg 480 3.Kasza manna (luz) kg 960 4.Mąka pszenna (luz) kg 4800 5.Ryż długoziarnisty (luz) kg 4800 6.Makaron - nitki lub galanteria (luz) kg 4800.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miesięcy utrzymania ceny ofertowej (max. 24 m-ce) - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przetwory owocowo - warzywne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa IV - przetwory owocowo - warzywne 1.Groszek konserwowy kg 480 2.Leczo pieczarkowe kg 1200 3.Fasolka konserwowa kg 480 4.Dżemy (wiśniowy,truskawkowy,brzoskwiniowy) kg 2400 - opakowanie jedn. 5, 10 lub 15 kg 5.Dżemy porcjowane 30g lub 50 g (smaki j.w.) kg 250 6.Marmolada wieloowocowa kg 1680 - opakowanie jedn. 5, 10 lub 15 kg 7.Powidła śliwkowe kg 1680 - opakowanie jedn. 5, 10 lub 15 kg 8.Chrzan tarty kg 240 - opakowanie jedn. `a 1000 g 9.Koncentrat pomidorowy 30% kg 1200 - opakowanie jedn. `a 1000 g 10.Kotlety sojowe kg 288 11.Pasztety sojowe `a 50g lub 80 g kg 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miesięcy utrzymania ceny ofertowej (max. 24 m-ce) - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawy artykułów spożywczych (soja, kasze, cukier, makaron, przyprawy) dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
- " Dostawy artykułów spożywczych do DPS w Wysocku I półrocze 2025"
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - produkty sypkie i przyprawy - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
więcej: Produkty przemiału owsa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.