To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-07
Kraków: usługi drukowania wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 453710 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 402718 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkrakowskie Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie, Ul. Skwerowa 3, 30-317 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 357 75 71, faks 12 269 46 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi drukowania wraz z dostawą.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku teczek wraz z wykonaniem jej projektu oraz druku materiałów informacyjnych/szkoleniowych dla uczestników spotkań/szkoleń organizowanych w ramach realizacji projektu Nowa jakość doskonalenia nauczycieli w Powiecie Krakowskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje druk następujących rodzajów materiałów: 1. Druk teczki wraz z wykonaniem jej projektu - 2 bigowe, Format 527x363mm, papier kreda mat 350g, grzbiet 5,5 mm, kolorystyka 4+0 (jednostronny kolor), uszlachetnianie: folia matowa + Lakier UV wybiórczo 1+02. Na okładce Logo POKL, Flaga Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, Hasło Człowiek Najlepsza Inwestycja Informacja o współfinansowaniu - zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki http://www.efs.gov.pl/Dokumenty/Lists/Dokumenty%20programowe/Attachments/129/wytyczne_04_02.pdf, logo Podkrakowskiego Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie i logo Powiatu Krakowskiego. Ponadto tytuł projektu, nazwa i adres realizatora projektu. Przed wydrukiem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie papierowej projekt teczki do jego akceptacji. Nakład teczek: 3 400 szt. Zamawiający zakłada możliwość zmniejszenia ilości teczek do wydruku o 20%. Druk teczek następować będzie partiami po przekazaniu Wykonawcy, zlecenia częściowego na druk określonej ilości teczek. Poszczególne zlecenia częściowe mogą obejmować różną ilość teczek. Zamawiający planuje zamówić teczki w roku 2013 w ilości 1750 szt. oraz w roku 2014 w ilości 1650 szt. Zlecenia będą przekazywane w formie elektronicznej. Szacunkowa ilość zleceń 2. 2. Druk materiałów informacyjnych/szkoleniowych o następujących parametrach technicznych: Druk dwustronny czarno-biały na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, format A4, gramatura - 80g/m2. Materiał informacyjny/szkoleniowy - obejmować będzie nie więcej niż 40 stron tekstu lub prezentacji na 1 spotkanie/szkolenie, w tym 90% materiału tekstowego 10% grafiki. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zszyte materiały tj. komplety materiałów. Materiały winny być zszyte zszywką metalową w lewym górnym rogu. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający przewiduje organizację nie więcej niż 889 spotkań/szkoleń. Dla każdego ze spotkań/szkoleń będą drukowane różne treści materiałów. Szacunkowa ilość stron wydruku to 714 400 (siedemset czternaście tysięcy czterysta). Zamawiający zakłada możliwość zmniejszenia ilości stron wydruku o 20%. Druk materiałów informacyjnych/szkoleniowych następować będzie partiami po przekazaniu Wykonawcy, zlecenia częściowego na druk określonej ilości stron konkretnego materiału informacyjnego/szkoleniowego. Poszczególne zlecenia częściowe mogą obejmować różną ilość stron wydruku. Zamawiający wraz ze zleceniem częściowym będzie przekazywał treść materiałów (w wersji elektronicznej) do druku w ramach danego zlecenia częściowego. Zlecenia będą przekazywane w formie elektronicznej. Szacunkowa ilość zleceń 889. Dodatkowe ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie dostarczał wydrukowane materiały do siedziby Zamawiającego ul. Skwerowa 3, Kraków oraz dokona ich rozładunku. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego zamówienia do dnia 31 grudnia 2020 roku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Nowa jakość doskonalenia nauczycieli w Powiecie Krakowskim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DjaF Jakub Furyk, ul. Kmietowicza 1/1, 30-092 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98482,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54700,00
Oferta z najniższą ceną: 36532,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148830,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu chodnika ul. Lipińskiego 22, remontu nawierzchni drogi wewn., miejsc postojowych, wymiany krawężników ul. Grota Roweckiego 31 - Mienie
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk, dostawa i wniesienie do wskazanego miejsca publikacji na potrzeby Wydawnictwa Warsztatów Kultury w Lublinie (z podziałem na 3 części)
- Wykonanie i dostawa puzzli informacyjno-promocyjnych oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów muzealnych Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury na potrzeby realizacji operacji: "Innowacyjne wykorzystanie produktów pszczelich" w ramach KSOW+
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.