eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówZakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Głogów: Zakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
Numer ogłoszenia: 453718 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387042 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Głogowski, ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie oraz serwisowanie sprzętu komputerowego przeznaczonego do zakładania i aktualizowania operatów ewidencji gruntów oraz prowadzenia spraw ochrony gruntów rolnych na terenie powiatu głogowskiego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu o takich samych lub lepszych parametrach, aniżeli wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna sprzętu). 3. Dostawa obejmuje dostarczenie sprzętu na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis wraz z kosztami dojazdu w okresie udzielonej gwarancji. 5. W przypadku stwierdzenia wad towaru Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tych wadach Wykonawcę, który naprawi, względnie wymieni i dostarczy towar w okresie objętym gwarancją na swój koszt, w terminie 21 dni od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 6. Wykonawca udostępnia sprzęt zastępczy do czasu usunięcia stwierdzonej usterki. 7. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad i usterek za pomocą internetu lub telefonicznie. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 9. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 10. Sprzęt objęty zamówieniem powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 11. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: -Specyfikacja techniczna - załącznik nr 1A do SIWZ, -Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze specyfikacją techniczną sprzętu, jak również zgodnie z postanowieniami projektu umowy. 13. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, tj.: a) na komputery stacjonarne na okres 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewnienia dostępności oryginalnych części zamiennych przez okres min. 2 lat po upływie gwarancji, b) na monitory komputerowe na okres 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewnienia 1 roku nieodpłatnego serwisu pogwarancyjnego, c) na urządzenie wielofunkcyjne na okres 24 miesięcy lub 100 000 kopii formatu A4. 14. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 15. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za dostawy, które wykonuje przy pomocy podwykonawcy. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W.PEN Sp. j Ryszard Kulesza, ul. Mickiewicza 50, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53209,80

  • Oferta z najniższą ceną: 53209,80 / Oferta z najwyższą ceną: 53209,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.