eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrońBudowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Wymysłów Francuski i Wymysłów Piaski - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Dobroń: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Wymysłów Francuski i Wymysłów Piaski - Etap I
Numer ogłoszenia: 45376 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń , ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobron.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Wymysłów Francuski i Wymysłów Piaski - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Wincentów , Wymysłów Francuski. Etap I - przebieg sieci ujęty na mapach nr I-1, I-2, I-3, I-4, I-5 w tym : od W39 do W67, od W 40 do W83, od W40 do W41 a) sieć wodociągowa z rur PCV o łącznej długości 3623,99 mb, w tym : O 160 - dł. 2838,68 mb O 110 - dł. 785,31 mb b) przyłącza wodociągowe z rur PEHD- łącznie : szt.30/ dł. 700,42mb, w tym : O 40 - szt. 23/dł. 632,59mb O 40 - szt. 5/dł.18,82mb do przełączenia O 63 - szt. 2/dł. 49,01mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy : 1) spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , tzn. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) W ciągu ostatnich pięciu lat tj. 2004 - 2008 wykonał przynajmniej 2 roboty dotyczące budowy , rozbudowy, modernizacji sieci wodociągowej wraz z przyłączami o zakresie porównywalnym ilościowo z przedmiotem zamówienia . Dokumentami potwierdzającym jest wykaz wykonanych robót oraz dokumenty potwierdzające że prace zostały wykonane z należytą starannością np.( referencje) - ocena nastąpi w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. 3) Zatrudnia pracowników zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia , w tym : co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej w zakresie : sieci i instalacji sanitarnych , należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku będzie wykaz imienny osób i podmiotów z informacją na temat ich kwalifikacji, uprawnienia i ważne zaświadczenia z IIB dla osób , które będą pełnić funkcje kierownika budowy - ocena nastąpi w oparciu o te dokumenty. 4) przeciętna liczba zatrudnieniowych pracowników w każdym z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania tj.2006/2007/2008 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , wynosi minimum 15 pracowników(łącznie z personelem kierowniczym) zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku będzie informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. 5) zapewni minimum 5 - letni okres gwarancji , licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku będzie oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu gwarancji. 4) przeciętna liczba zatrudnieniowych pracowników w każdym z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania tj.2006/2007/2008 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , wynosi minimum 15 pracowników(łącznie z personelem kierowniczym) zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku będzie informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. 5) zapewni minimum 5 - letni okres gwarancji , licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku będzie oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu gwarancji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5 niniejszej SIWZ Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty : 1) Oświadczenie wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 2, Przez pojęcie aktualny należy rozumieć : datę wystawienia dokumentu przez organ uprawniony do wystawienia lub datę potwierdzenia na oryginale lub kserokopii dokumentu przez organ uprawniony , iż dokument ten jest aktualny na dzień ................ 3) Aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat - Urząd Skarbowy , oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne( ZUS, KRUS) , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 3 , w tym : zaświadczenie - US - nr 3a zaświadczenie - ZUS lub KRUS - nr 3 b 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, - stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 5) Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z załączonymi : kserokopiami uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej , w zakresie : sieci i instalacji sanitarnych , aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5 6) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników(łącznie z personelem kierowniczym) , w okresie ostatnich trzech lat tj. 2006/2007/2008 , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z wykorzystaniem wzoru - załącznik 6 7) Oświadczenie o zapewnieniu gwarancji min. 5 lat od daty odbioru końcowego - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 7. 8) Kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 8, 9) Oświadczenie wykonawcy - tajemnica przedsiębiorstwa ,z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 9, 10) Informację dotyczącą Podwykonawcy - w przypadku , jeżeli część robót zostanie zlecona podwykonawcy , wypełnić wg załączonego wzoru - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 10, 11) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 11,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dobroniu , 95-082 Dobroń ul. 11 Listopada 9 , pok.3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobroniu , 95-082 Dobroń ul. 11 Listopada 9 - pokój nr 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.04.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.