eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › budowa kanalizacji sanitarnej w prawobrzeżnej części gminy Białobrzegi w miejscowościach Białobrzegi, Korniaktów Płd., Budy Łańcuckie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-01

POZYCJA 45397

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białobrzegi: budowa kanalizacji sanitarnej w prawobrzeżnej części gminy Białobrzegi w miejscowościach Białobrzegi, Korniaktów Płd., Budy Łańcuckie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Białobrzegi, do kontaktów: Irena Gosztyła, Białobrzegi 4, 37-114 Białobrzegi, woj. podkarpackie, tel. 017 2245220, 2245227, e-mail: urzad@bial.regiony.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bial.regiony.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: GMINA BIAŁOBRZEGI, Irena Gosztyła, BIAŁOBRZEGI 4, 37-114 BIAŁOBRZEGI, woj. podkarpackie, tel. 017 224 03 50, fax 017 224 03 55, e-mail: inwestycje@bial.regiony.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej w prawobrzeżnej części gminy Białobrzegi w miejscowościach Białobrzegi, Korniaktów Płd., Budy Łańcuckie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miejscowości:Białobrzegi,Korniaktów Płd.,Budy Łańcuckie położone w prawobrzeżnej części gminy Białobrzegi . 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej z przykanalikami ,przepompowniami ścieków i ich zasilaniem ,kanałem tłocznym w miejscowościach Białobrzegi(P),Korniaktów Płd.,Budy Łańcuckie (P). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wykaz wykonanych w ciagu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień o charakterze i złożoności technologicznej porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. 2.Referencje od zamawiajacych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje budowę : - kanałów grawitacyjnych z rur PCV fi 200 o długości 25033 mb, - kanałów grawitacyjnych z rur PCV fi 160 o długości 7480 mb, - kanałów tłocznych z rur PE fi 110-125 o długości 2974 mb, - kanałów tłocznych z rur PE fi 90 o długości 6320 mb, - kompletne przepompownie ścieków z poliestru i polimerobetonu z zasilaniem energetycznym , ogrodzeniem i wyposażeniem kpl - 23 kpl + 2kpl Pz), przyłącza kanlizacyjne z rur PCV fi 160 o długości 3337,5mb/371 szt, - obsługa geodezyjna, roboty pomocnicze: odwodnienie terenu,odbudowa dróg,odtworzenie terenu i granic działek ,próby,rozruch,odbiory. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na całość zamówienia w wysokości 100 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy spełniają następujace warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie objętym zamówieniem , - posiadają nizbędną wiedzę i doświadczenie , w tym wykażą się wykonaniem ,w ciągu ostatnich 5 lat min. dwóch zadań o charakterze i złożoności technologicznej porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej równej 3 000 000,00 zł każde , oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , - nie podlegaja wykluczeniu na podstawie przepisów art.24 ust.1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymaganych postanowieniami siwz wg. reguły : spełnia /nie spełnia .Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy winni dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , - dokumenty potwierdzajace uprawnienie osób podpisujących ofertę, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1,pkt4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24,ust.1,pkt9 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat i składek , - dokumenty stwierdzajace , że osoby , które będą wykonywć zamówienie posiadają uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich upawnień, -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24,yst1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych , -informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi ,urządzeń ,sprzętu jakimi dysponuje Wykonawca, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywć zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , to w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzajacych , że roboty te zostały wykonane należycie , - sprawozdanie finansowe, albo w przypadku Wykonawców nie zbowiazanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określajace obroty,zysk oraz zobowiazania i należności za 3 lata obrotowe, - informację banku , w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, -polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bial.regiony.pl- zakładka przetargi. Opłata: 122 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy zamawiajacy przygotuje w terminie 3 dni SIWZ .Opłata za specyfikacje pobieraną u Zamawiajacego lub przesyłaną drogą pocztową płatna w kasie u Zamawiajacego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiajacego - Urząd Gminy w Białobrzegach , pokój nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego - ZPORR 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.