eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sejnyna utworzenie Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Sejny: na utworzenie Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej
Numer ogłoszenia: 45428 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach , ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 517 34 15, faks 87 517 34 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr.sejny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na utworzenie Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utworzenie Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej stworzonej z 10-osobowego zespołu działającej w ramach projektu systemowego pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Mobilna Grupa Interdyscyplinarna zostaje powołana do pracy z 10 zrekrutowanymi rodzinami, pozostającymi pod długotrwałą opieką Instytucji Pomocy Społecznej oraz borykającymi się z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, beneficjentami projektu. Każdy członek MGI przyjmuje zadania opiekuna, który koordynuje działania związane z rodziną, pracuje w środowisku wypracowuje i wspiera w realizacji rodzinnych programów aktywizacji zawodowej, pomocy i integracji społecznej. Każdy członek MGI obejmuje rolę opiekuna rodziny co oznacza, że w szczególny sposób jest odpowiedzialny za rodzinę. Do zadań takiego opiekuna rodziny należy m. in.: - Koordynowanie działań związanych z rodziną. - Praca z rodziną w środowisku (odwiedziny, ustalenie składu zespołu - specjalistów, członków rodziny itp.). - Spotkania rewizyjne dotyczące rodzinnych programów. - Przygotowanie niestałych członków rodziny oraz specjalistów na spotkanie zespołu. - Moderowanie spotkania MGI. Szczegóły dotyczące pracy Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej: Termin realizacji: luty - grudzień 2014r. Wymiar czasu: 80h pracy każdego członka MGI, w każdym miesiącu łącznie 800 godzin pracy. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta i gminy Sejny (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Wymagania szczegółowe dotyczące pracy Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej: a) MGI zobowiązuje się do wypracowania na pierwszym spotkaniu: - misji MGI, - głównych i szczegółowych celów zespołu, - głównych i szczegółowych celów pracy z rodziną, - oczekiwanych efektów wraz ze wskaźnikami, - kryteriów rekrutacji rodzin do projektu, - zasad działania zespołu, w tym: sposobów podejmowania decyzji, priorytetów zespołu, zasad pracy i współdziałania; b) MGI zobowiązuje się do wypracowania 10 Rodzinnych programów aktywizacji zawodowej, pomocy i integracji społecznej w nieprzekraczalnym terminie do 28.02.2014 r. dla 10 rodzin, beneficjentów projektu; c) MGI zobowiązuje się do współpracy z ekspertem z ramienia Centrum RZL, którego zadaniem będzie pomoc w wypracowaniu przez MGI rodzinnych programów aktywizacji zawodowej, pomocy i integracji społecznej oraz do współpracy z Powiatowym Zespołem Koordynującym Współpracę, który opiniuje i zatwierdza programy; d) MGI zobowiązuje się do aktualizowania Rodzinnych programów aktywizacji zawodowej, pomocy i integracji społecznej po każdym spotkaniu rewizyjnym dotyczącym danej rodziny; e) MGI zobowiązuje się do prowadzenia teczek zawierających dokumentację rodzin; zawartość teczek zostanie ustalona podczas pierwszych spotkań MGI, aktualizowanie zawartości będzie odbywać się podczas spotkań rewizyjnych dwa razy w miesiącu; f) MGI zobowiązuje się do uczestnictwa 2 razy w miesiącu w posiedzeniach rewizyjnych, zgodnie z harmonogramem wypracowanym podczas pierwszego posiedzenia, harmonogram może być aktualizowany w porozumieniu z Zamawiającym; g) liczba godzin pracy nie może by mniejsza od podanej w SIWZ; h) MGI zobowiązuje się do przeprowadzenia wśród beneficjentów projektu ankiet mających na celu ocenę otrzymanego wsparcia oraz poszczególnych elementów rodzinnych programów aktywizacji zawodowej, pomocy i integracji społecznej. Jednocześnie wykonawcy są zobligowani do przesłania oryginałów przeprowadzonych ankiet do Zamawiającego; i) MGI zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności rodzin podczas kursów/warsztatów/spotkań oraz bieżącego informowania Zamawiającego o nieobecności/nie przystąpieniu osób skierowanych lub też rezygnacji z uczestnictwa w trakcie ich trwania; j) Zespół MGI zobowiązuje się do sporządzania i przekazywania comiesięcznych sprawozdań dotyczących realizacji rodzinnych programów; k) MGI zobowiązuje się do stosowania i umieszczania na wszystkich dokumentach logotypów i wzorów wynikających z identyfikacji wizualnej i graficznej Projektu. Zamawiający wskazuje obowiązujące logotypy do oznaczania Pilotażu na stronie internetowej www.crzl.gov.pl oraz napisu: Projekt systemowy pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,; a) MGI zobowiązuje się do informowania uczestników, że zajęcia są realizowane w ramach wymienionego w tytule projektu, a projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia monitoringu spotkań, łącznie z fotografowaniem; c) MGI zobowiązuje się do zawarcia umów powierzenia danych osobowych (pod warunkiem uzyskania przez Beneficjenta zgody Instytucji Pośredniczącej na powierzanie danych osobowych podmiotom wykonującym zadania związane z udzieleniem wsparcia i realizacją tegoż projektu) oraz do ochrony uzyskanych danych osobowych beneficjentów projektu przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.); d) wykonawcy przedłożą Zamawiającemu (na koniec projektu) raport z realizacji projektu zawierającego; - MGI zobowiązuje się do ponoszenia kosztów dojazdu we własnym zakresie. WYMAGANIA OGÓLNE STAWIANE WYKONAWCY: 1. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie celu, którym jest efektywna pomoc rodzinom zagrożonym lub wykluczonym społecznie, szczególnie wielodzietnym. 2. Wymagane jest, żeby Wykonawcy na bieżąco monitorowali osiąganie zakładanych rezultatów i po zakończeniu realizacji zamówienia przeprowadzili ich ewaluację. Raport ewaluacyjny walidujący osiągnięcie zakładanych rezultatów w formie pisemnej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. 3. Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak szczegółowy harmonogram itp.) uzgadniane będą przez Zamawiającym. 4. Wykonawcy określą telefony kontaktowe i adresy e-mail w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 85.32.00.00 - Usługi społeczne 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 PLN (tysiąc złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r.,Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na konto: PCPR SEJNY BANK SPÓŁDZIELCZY W SEJNACH: 57 9354 0007 0000 0000 3870 0001

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował 10 osobowym zespołem składającym się z następujących osób: - dwie osoby posiadające wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika i/lub praca socjalna i/lub pedagogika resocjalizacyjna oraz kwalifikacje pracownika socjalnego zgodnie z Ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz minimum 2 letni (w ostatnich 5 latach) staż pracy na stanowisku pracownik socjalny w PCPR - dwie osoby posiadające wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika i/lub praca socjalna i/lub pedagogika resocjalizacyjna oraz kwalifikacje pracownika socjalnego zgodnie z Ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz minimum 2 letni (w ostatnich 5 latach) staż pracy na stanowisku pracownik socjalny w MOPS - dwie osoby posiadające wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika i/lub praca socjalna i/lub pedagogika resocjalizacyjna oraz kwalifikacje pracownika socjalnego zgodnie z Ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz minimum 2 letni (w ostatnich 5 latach) staż pracy na stanowisku pracownik socjalny w GOPS - jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz Posiada kwalifikacje kuratora sądowego zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. o kuratorach sądowych oraz minimum 3 letni (w ostatnich 5 latach) staż pracy na stanowisku kuratora zawodowego - jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letni (w ostatnich 5 latach) staż pracy na stanowisku dyrektora (PCPR i/lub OPS i/lub PUP) - jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika i/lub praca socjalna i/lub pedagogika resocjalizacyjna oraz minimum 2 letni (w ostatnich 3 latach) staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego - jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe humanistyczne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zleceniodawcy będą mogły zostać zastąpione innymi - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr.sejny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach, ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 12:00, miejsce: w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach, ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.