Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Wrocław: Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 5 przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 4542 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN sp. z o.o. , ul. Wejherowska 34, 54-239 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563501, 3548172, faks 071 3509766.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartan.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 5 przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie, czyli wykonywanie wszystkich czynności związanych z utrzymaniem czystości, Centrum Treningowego Nr 5 przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu. Usługą utrzymania czystości objęte będą następujące pomieszczenia: 1) Sala Cardio i ćwiczeń siłowych - 300m2, 2) sala fitness - 100m2, 3) klatki schodowe, hole, ciągi komunikacyjne - 150m2 (część siłowni i fitness), 4) pawilon odnowy biologicznej - 108 m2 ( w tym łaźnia parowa, sauna sucha, szatnie, natryski, pokój wypoczynkowy ), 150m2 glazury na ścianach, 5m2 luster, 5 okien o pow. 5m2), 5) toalety + natryski (węzeł damski - 15m2, węzeł męski - 48m2), 6) pomieszczenia szatniowe (damskie - 50m2, męskie - 55m2), 7) pomieszczenia pracownicze, techniczne - 60m2. Wielkość lub zakres zamówienia: ogólna powierzchnia pomieszczeń do sprzątania: 886,00m2. Wykonawca przed przygotowaniem oferty musi dokonać wizji lokalnej obiektu. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o wykonanej wizji lokalnej potwierdzonej przez p. Magdalenę Wiśniewską-Huczak..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należyte wykonanie co najmniej dwóch usług sprzątania obiektów sportowo-rekreacyjnych (doświadczenie w sprzątaniu siłowni, sal fitness, odnowy biologicznej, w tym prace związane z doczyszczaniem i polimeryzacją podłóg obiektów sportowych) trwających nie krócej niż 12 miesięcy każda z nich
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje dysponowanie następującymi narzędziami: a) zestaw wózków dwuwiaderkowych z prasą wyciskową, stelaże do mopa - płaskie 40cm, mopy 40cm z włókna mikrofaza - 2 komplety, b) odkurzacz przemysłowy, do prac na sucho i mokro z kompletem ssaw - 1 sztuka, c) miotła do pajęczyn, długość teleskopu min. 4m - 1 sztuka, d) drabina rozkładana, min. 5 stopni - 1 sztuka, e) szczotki, zmiotki, szufelki - min po 3 komplety, f) sprzęt do mycia okien na teleskopach - 2 komplety
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje dysponowanie co najmniej trzema osobami przeszkolonymi w zakresie przepisów BHP i posiadającymi aktualne książeczki do celów sanitarno- epidemiologicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika, 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez wszystkich uczestników konsorcjum, 3) oświadczenie Wykonawcy, w którym wykonawca wskaże części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Nastąpiła ustawowa zmiana wysokości podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulegnie zmianie, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spartan.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o. ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o. ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, pokój nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba do kontaktu: Alina Onzol, e-mail: alina.onzol@spartan.wroc.pl; dotyczy terminu realizacji: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 01.02.2013r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- SZP/242-082/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu pl. Powstańców Warszawy 1 - II ETAP
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa utrzymania czystości w budynkach Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w podziale na dwie części"
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na stałym utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków - na obszarze administrowanym przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.