Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-13
Piła: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla gminy Szydłowo - obręby ewidencyjne nr: 74, 75, 76, 77, 70 i 73
Numer ogłoszenia: 4543 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla gminy Szydłowo - obręby ewidencyjne nr: 74, 75, 76, 77, 70 i 73.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla gminy Szydłowo, w systemie EGB 2000 oraz w systemie GEO-INFO dla 6 obrębów ewidencyjnych: - obręb nr 74 - Szydłowo, - obręb nr 75 - Dolaszewo, - obręb nr 76 - Cyk, - obręb nr 77 - Kotuń, - obręb nr 70 - Wildek, - obręb nr 73 - Jaraczewo. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na sześć części. 2.1. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ - Warunki techniczne - który zawiera następujące informacje: I. DANE FORMALNO - ORGANIZACYJNE 1. Przedmiot opracowania, 2. Obszar opracowania, 3. Obowiązujące podstawowe przepisy prawne, 4. Podstawowe dane o obiekcie. II. ANALIZA ISTNIEJĄCYCH MATERIAŁÓW GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH 1. Pozioma osnowa geodezyjna, 2. Operat mapy zasadniczej, 3. Operat ewidencji gruntów i budynków, 4. Inne materiały geodezyjne i kartograficzne. III. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OPRACOWANIA 1. Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej, 2. Uzupełnienie bazy ewidencyjnych danych opisowych. IV. ZATWIERDZENIE OPERATU OPISOWO - KARTOGRAFICZNEGO V. PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW DLA UJAWNIENIA DANYCH W KSIĘGACH WIECZYSTYCH VI. OPERAT TECHNICZNY 4. Wykonawca zobowiązany będzie do formułowania wniosków dotyczących realizacji zadania, w zakresie i terminach określonych przez Zamawiającego. 5. Gwarancja na wykonane usługi - 36 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru prac. 6. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT odpowiednio do wykonywanej części zamówienia; - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia jej wystawienia; - wystawienie i zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem wykonanych usług.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanymi osobami do wykonania usług objętych zamówieniem. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące zamówienie posiadały uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii przynajmniej w zakresie 1 (pierwszym) i 2 (drugim). Wykonawca musi wskazać: a) przynajmniej jedną osobę z uprawnieniami jak wyżej w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na jedną lub dwie części, b) przynajmniej dwie osoby z uprawnieniami jak wyżej w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na trzy lub więcej części.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy jeżeli forma reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. 3. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji prac, stanowiących przedmiot umowy, określonego w § 2 pkt 2 umowy w przypadku, gdy niedotrzymanie tego terminu niezwiązane jest z przyczynami zależnymi od Wykonawcy, takimi jak: kradzież, siła wyższa czy zmiana przepisów prawa. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile
al. Niepodległości 33/35
64-920 Piła
p. 314.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła p. 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pierwsza część zamówienia (I część zamówienia): Obręb nr 74 - Szydłowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w systemie EGB 2000 oraz w systemie GEO-INFO. Obszar opracowania: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Gmina Szydłowo - obręb ewidencyjny nr 74 (Szydłowo).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druga część zamówienia (II część zamówienia): Obręb nr 75 - Dolaszewo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w systemie EGB 2000 oraz w systemie GEO-INFO. Obszar opracowania: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Gmina Szydłowo - obręb ewidencyjny nr 75 (Dolaszewo).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trzecia część zamówienia (III część zamówienia): Obręb nr 76 - Cyk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w systemie EGB 2000 oraz w systemie GEO-INFO. Obszar opracowania: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Gmina Szydłowo - obręb ewidencyjny nr 76 (Cyk).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czwarta część zamówienia (IV część zamówienia): Obręb nr 77 - Kotuń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w systemie EGB 2000 oraz w systemie GEO-INFO. Obszar opracowania: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Gmina Szydłowo - obręb ewidencyjny nr 77 (Kotuń).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Piąta część zamówienia (V część zamówienia): Obręb nr 70 - Wildek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w systemie EGB 2000 oraz w systemie GEO-INFO. Obszar opracowania: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Gmina Szydłowo - obręb ewidencyjny nr 70 (Wildek).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szósta część zamówienia (VI część zamówienia): Obręb nr 73 - Jaraczewo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w systemie EGB 2000 oraz w systemie GEO-INFO. Obszar opracowania: Województwo: wielkopolskie Powiat: pilski Gmina Szydłowo - obręb ewidencyjny nr 70 (Jaraczewo).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile przy ul. Lelewela 140
- Sukcesywne dostawy odczynników, materiałów kalibracyjnych, kontrolnych, odczynników dodatkowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Wykonanie remontu sieci kanalizacyjnej na terenie oczyszczalni ścieków GWDA w Pile
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- OBSŁUGA INFORMATYCZNA W SĄDZIE REJONOWYM W PILE, PRZY UL. ALEJA POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 79
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków 8 obrębów na terenie powiatu pińczowskiego
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów: Derkacze, Radachowo i Lipinka - jednostka ewidencyjna 080601_5 Dobiegniew - obszar wiejski
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 5 części
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla 9 obrębów ewidencyjnych z jednostki ewidencyjnej Kraszewie
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi.
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.