Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Łódź: Usługi drukowania i powiązane dla WUP w Łodzi - 4 edycja
Numer ogłoszenia: 454514 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6320112 w.166, faks 0-42 6367797.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania i powiązane dla WUP w Łodzi - 4 edycja.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania i powiązane - druk kalendarzy wiszących w nakładzie 100 sztuk i kalendarzy piramidek w nakładzie 200 sztuk (część I zamówienia), trzech rodzajów poradników w łącznym nakładzie 6000 sztuk ( 2x2000 sztuk + 2x1000 sztuk), trzech rodzajów ulotek informacyjnych w łącznym nakładzie 3000 sztuk ( 3x1000 sztuk) oraz teczek standardowych w nakładzie 1000 sztuk (część II zamówienia) oraz raportu z badania w nakładzie 400 sztuk (część III zamówienia)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie części I i III.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFICYNA WYDAWNICZO-REKLAMOWA SAGALARA - WOJCIECH SAGALARA
jakie przetargi wygrała firma
OFICYNA WYDAWNICZO-REKLAMOWA SAGALARA - WOJCIECH SAGALARA
- Oficyna Wydawniczo-Reklamowa Sagalara S.C. - Monika Sagalara, Wojciech Sagalara, Lodowa 106 A,, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84571,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34250,13
Oferta z najniższą ceną: 34250,13 / Oferta z najwyższą ceną: 41001,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFICYNA WYDAWNICZO-REKLAMOWA SAGALARA - WOJCIECH SAGALARA
jakie przetargi wygrała firma
OFICYNA WYDAWNICZO-REKLAMOWA SAGALARA - WOJCIECH SAGALARA
- Oficyna Wydawniczo-Reklamowa Sagalara S.C. - Monika Sagalara, Wojciech Sagalara, Lodowa 106 A, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24761,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8610,00
Oferta z najniższą ceną: 8610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16254,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są - z uwagi na dużą liczbę wykonawców - usługi powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych ( niezleżenie od wykonawcy ) Wartość usług jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust 8 p.z.p.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów edukacyjno-informacyjnych (przewodnik - 700 sztuk, mapa - 1200 sztuk) dla Gminy Lublin
- Sukcesywne usługi poligraficzne na wydruki wielkoformatowe dla potrzeb działań wystawienniczych Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z dostawą
- Świadczenie usług poligraficznych dla Teatru Wielkiego w Łodzi
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.