eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borów"Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. SANITACJA GMINY BORÓW etap III - budowa kanalizacji sanitarnej w Borowie (zadanie 3B) oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Borku Strzelińskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-16

Ogłoszenie nr 45452 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.

Borów: "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. SANITACJA GMINY BORÓW etap III - budowa kanalizacji sanitarnej w Borowie (zadanie 3B) oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Borku Strzelińskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4. Środowisko i zasoby, działanie 4.2 Gospodarka wodno-ściekowa 1.OSI - 4.2.1 Gospodarka wodno-ściekowa

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33868


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34090,3311


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Borowie, krajowy numer identyfikacyjny 93296296700000, ul. ul. Konstytucji 3 Maja  22, 57-160   Borów, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3927639, 3933450, faks 713 933 035, e-mail gzgk@borow.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.gzgk.gwborow.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład budżetowy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. SANITACJA GMINY BORÓW etap III - budowa kanalizacji sanitarnej w Borowie (zadanie 3B) oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Borku Strzelińskim"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GZGK/ZP/03/217

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. SANITACJA GMINY BORÓW etap III - budowa kanalizacji sanitarnej w Borowie (zadanie 3B) oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Borku Strzelińskim". Przez pełnienie w/w czynności należy rozumieć świadczenie usługi nadzoru nad robotami budowlanymi i pracami projektowymi przez Wykonawcę dysponującego zespołem wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające nadzorowanie inwestycji od jej początkowego stadium (wyboru Wykonawcy), poprzez kompleksowe prowadzenie nadzoru prac projektowych (oczyszczalnia ścieków) i robót budowlanych oraz ich monitoring. Sprawowany nadzór inwestorski wymagany będzie w zakresie robót budowlanych w branży: sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej i AKPiA. Zamawiający ustala Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie robót budowlanych w branży sanitarnej koordynatorem zespołu nadzoru inwestorskiego. Zakres rzeczowy inwestycji podzielony jest na następujące zadania: Zadanie nr 1 "SANITACJA GMINY BORÓW etap III - rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Borku Strzelińskim" Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy i rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę; b) wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową (po uzyskaniu pozwolenia na budowę) wszystkich robót budowlanych i prac montażowych związanych z niezbędnymi urządzeniami, instalacjami technologicznymi i wyposażeniem w nowy sprzęt oczyszczalni; c) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach ), d) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji, przeprowadzenie rozruchu, wykonanie prób eksploatacyjnych, a następnie przekazanie po uzyskaniu założonego efektu ekologicznego i pozwolenia na użytkowanie oczyszczalni do eksploatacji, e) dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika wybudowanych obiektów, f) zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy. Zaprojektowana do przebudowy i rozbudowy istniejąca oczyszczalnia ścieków musi uwzględniać założenia i uwarunkowania przedstawione w Programie funkcjonalno -użytkowym inwestycji. Projektuje się rozbudowę i przebudowę oczyszczalni polegającą na : o części mechanicznej oczyszczalni ścieków: - przebudowę istniejącej studni rozdzielczej przed oczyszczalnią ścieków, - przebudowa istniejącego budynku i przepompowni ścieków, surowych , - budowę stacji mechanicznego podczyszczania ścieków, doprowadzanych siecią kanalizacyjną umieszczonego w wiacie , - budowę pompowni II-go stopnia ścieków, oczyszczonych mechanicznie , - budowę kontenerowej stacji zlewnej z wstępnym podczyszczaniem cieków dowożonych sprzętem asenizacyjnym, - przebudowę istniejącego zbiornika ścieków, dowożonych sprzętem asenizacyjnym, - budowę zbiornika retencyjnego dla ścieków deszczowych, o część biologiczna oczyszczalni ścieków: - budowa reaktora biologicznego pracującego w technologii niskoobciążonego osadu czynnego z defosfatacją i denitryfikacją składającego się z komór osadu czynnego, osadników wtórnych i komór stabilizacji tlenowej osadu nadmiernego , - likwidację istniejącego bloku biologicznego Wsm 400, - budowę punktu pomiarowego ścieków oczyszczonych , - budowę pompowni III-go stopnia ścieków oczyszczonych, o część gospodarki osadowej oczyszczalni ścieków: - likwidacja poletek osadowych , - kompletna linia odwadniania i higienizacji osadów wraz z wiatą osłonową, o budowa lub przebudowa budynku zaplecza socjalno-technicznego wraz z drogami, zielenią i małą architekturą , agregatem prądotwórczym wolnostojącym, oczkiem wodnym. Przebudowę i rozbudowę oczyszczalni należy prowadzić na pracującym obiekcie - tzn.: bez przerw technologicznych w procesie oczyszczania ścieków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie funkcjonalno- użytkowym, który jest dostępny w wersji elektronicznej na stronie internetowej bip.gzgk.gwborow.finn.pl w zakładce Zamówienia publiczne Zadanie nr 2 "SANITACJA GMINY BORÓW etap III - budowa kanalizacji sanitarnej w Borowie (zadanie 3B)". Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę kanalizacji sanitarnej (grawitacyjno-ciśnieniowej) wraz z pompowniami ścieków i przyłączami do granic posesji w miejscowości Borów. - budowę przepompowni ścieków P-B1, P-B2, P-B3, P-B5k w m. Borów - budowę rurociągu tłocznego w m. Borów - o 125 PE L = 306,16 m - budowę rurociągu tłocznego w m. Borów - o 63 PE L = 200,77 m - budowę rurociągu tłocznego w m. Borów - o 90 PE L = 521,28 m - budowę grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej w m. Borów - o 200 PCV L = 5583,22 m - budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Borów - o 160 PCV L = 694,33 m - budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Borów - o 200 PCV L = 295,26 m Opis zadania oraz robót z nim związanych przedstawiony został w dokumentacji projektowej udostępnionej na stronie internetowej bip.gzgk.gwborow.finn.pl w zakładce Zamówienia publiczne 4. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego: 1. Kontrola zgodności realizacji inwestycji oraz egzekwowanie właściwej jakości robót i wyrobów budowlanych z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz z przyjętym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych , o których mowa w § 2 Umowy harmonogramem rzeczowo finansowym realizacji robót. 2. Systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów w realizacji dokumentacji projektowej, o której mowa w § 2 Umowy zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz przyjętym harmonogramem oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu oraz proponowanie programów naprawczych. 3. Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru przez osoby posiadające uprawienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane) i zasadami wiedzy technicznej. 4. Sprawdzenie dokumentacji projektowej dotyczącej rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Borku Strzelińskim pod względem jej zgodności z warunkami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym opracowanym dla zadania. 5. Wnioskowanie o wprowadzenie rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy w ramach wartości umownych zadania. 6. Kontrolowanie prawidłowości realizacji zadania z planem BIOZ. 7. Czuwanie i odpowiedzialność nad przestrzeganiem przepisów BHP przy realizacji inwestycji. 8. Udzielanie stosownych wyjaśnień Wykonawcy odnośnie wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji zadania. 9. Dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy. 10. Podejmowanie działań dla zabezpieczenia terminowej realizacji robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robot oraz informowanie Zamawiającego o konieczności ewentualnej aktualizacji w/w harmonogramu, niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia, stanowiącego podstawę wprowadzenia przedmiotowych zmian. 11. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad i usterek. 12. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 13. Dokonanie w dzienniku budowy wpisu o gotowości do odbioru oraz udział w czynnościach odbioru technicznego poszczególnych części określonych w umowie z Wykonawcą oraz odbioru końcowego inwestycji i przekazywaniu ich do użytkowania. 14. Kompletowanie dokumentacji powykonawczej, w tym sprawdzanie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów powykonawczych oraz kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe, zamienne. 15. W przypadku wyniknięcia po zakończeniu inwestycji kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do nieodpłatnego uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie tych kwestii poprzez sporządzanie niezbędnych dokumentów w tym m.in. opinii, weryfikacji itp. przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji i rękojmi. 16. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad w okresie gwarancji i rękojmi dla robót objętych zamówieniem. 17. Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, oraz na każde żądanie zamawiającego, a także w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych. 18. Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu o zaistniałych okolicznościach mogących mieć wpływ na jakość, rzetelność, terminowość wykonania nadzorowanych robót budowlanych. 19. Udział w naradach technicznych, problemowych i w innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby oraz przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. 20. Udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji projektu oraz udzielanie wyjaśnień. 21. Czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowywania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, w tym sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów), dokonywanie ich oceny na placu budowy przed ich wbudowaniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: W terminie składania ofert tj. do dnia 13 marca 2017r. , do godz. 10:00, do Zamawiającego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego pod nazwą: "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. SANITACJA GMINY BORÓW etap III - budowa kanalizacji sanitarnej w Borowie (zadanie 3B) oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Borku Strzelińskim", wpłynęła 1 oferta za cenę 405162,00 zł. brutto. Z uwagi na fakt, iż cena oferty Wykonawcy przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę w wysokości 324 907,96 zł. złotych brutto, wypełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, określona w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 roku. Decyzja Zamawiającego wynika także z obowiązku przestrzegania zasad dotyczących finansów publicznych, zgodnie z którymi gospodarowanie środkami publicznymi musi odbywać się w sposób celowy i oszczędny.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT264152.81
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 405162,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 405162,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.