Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Poznań: Wycena nieruchomości - postępowanie nr016/POZ/61/2012
Numer ogłoszenia: 454658 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości - postępowanie nr016/POZ/61/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Łężce, Śródka - Strzyżmin gm. Chrzypsko Wielkie Część 2: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Sowiniec gm. Mosina. Część 3: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Kosowo i Siemowo gm. Gostyń Część 4: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Wronczyn gm. Pobiedziska (tzw. Obiekt Rolny Wronczyn) Część 5: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Żerniki gm. Września Część 6: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Czeluścin gm. Czerniejewo (tzw. Obiekt Tuczu Trzody Chlewnej Ferma Czeluścin) Część 7: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Rakownia gm. Murowana Goślina Część 8: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Niemierzewo gm. Kwilcz. Część 9: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Nowa Wieś gm. Zbąszyń. Część 10: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami mieszkalnymi, wypełnienie Arkusza Danych Ewidencyjnych w celu założenia kartoteki lokalu oraz wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali w m. Teresa gm. Nowe Miasto n/Wartą. Część 11: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem mieszkalnym, wypełnienie Arkusza Danych Ewidencyjnych w celu założenia kartoteki lokalu oraz wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość lokali w m. Kruchowo gm. Trzemeszno. Część 12: Wykonanie inwentaryzacji, Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami mieszkalnymi, wypełnienie Arkusza Danych Ewidencyjnych w celu założenia kartoteki lokalu oraz wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali w m. Żółcz gm. Niechanowo Część 13: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami mieszkalnymi, wypełnienie Arkusza Danych Ewidencyjnych w celu założenia kartoteki lokalu oraz wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali w m. Aleksandrów gm. Nowe Miasto n/Wartą Część 14: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Trzebuchów, Szarłatów, Smólniki Osieckie gm. Osiek Mały. Część 15: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Bledzianow, Garki gm. Odolanów, Kuźnica Myślniewska gm. Kobyla Góra, Rogaszyce gm. Ostrzeszów. Część 16: Wycena nieruchomości położonych w obrębach Jamnice, Brzeziny gm. Brzeziny część Obiektu Stawowego Czajków Dzikie Nowe. Część 17: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Dąbcze gm. Rydzyna. WARUNKI OGÓLNE WYCENY: 1. Jeśli w danej części inaczej nie określono, to wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia sporządzi odrębne operaty szacunkowe w ramach poszczególnych części zamówienia - dla każdej nieruchomości. 2. Wycena dokonana musi być na piśmie w formie operatu szacunkowego wartości nieruchomości będącej przedmiotem wyceny. Każdy operat szacunkowy dostarczony musi być w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu na nośniku cyfrowym tj. na opisanej płycie CD. Zapisany cyfrowo przedmiot zamówienia powinien zawierać wszystkie elementy dokumentu papierowego. Zamawiający preferuje i oczekuje zastosowania do określenia wartości nieruchomości podejścia porównawczego, chyba, że przedmiot wyceny lub inne okoliczności uzasadniają wybór przez Wykonawcę innego podejścia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego uzasadnienia zastosowania innego podejścia. Przy wycenie nieruchomości o powierzchni pow. 50 ha, Wykonawca zobowiązany jest wykonać ocenę punktową nieruchomości. 3. Inwentaryzację wykonać musi osoba posiadająca uprawnienia budowlane. 4. Termin płatności za wykonaną usługę wynosi 21 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego faktury za wykonanie usługi. W treści faktury Wykonawca dla celów obowiązkowej rejestracji faktur obcych VAT zamieści adnotację o wykonaniu usługi odnoszącej się odpowiednio do: nieruchomości przeznaczonej na cele rolnicze względnie nieruchomości przeznaczonej na cele nierolnicze. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę zgodnie z aktualnymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych, określonymi przez Polską Federację Rzeczoznawców Majątkowych oraz obowiązującymi przepisami prawa. 6. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Podstawą wystawienia faktury za wykonaną usługę będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany bez uwag po zweryfikowaniu operatów ze strony zamawiającego. 8. W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca dysponuje rzeczoznawcą majątkowym posiadającym uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, czyli posiadającym świadectwo nadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. 2. Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo budowlane (dotyczy 8, 9, 10, 11, 12, 13, części zamówienia). Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, Wykonawca: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich c) przystąpienie do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie lustracji wycenianej nieruchomości bądź inwentaryzacji lokali 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 1.6 udokumentowany wypadek lub choroba osoby/osób biorącej/biorących udział w wykonaniu zamówienia, uniemożliwiający wykonanie w terminie przedmiotu umowy. 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12
61 - 701 Poznań, pok. 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12 61 - 701 Poznań, Recepcja Zamawiającego (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Łężce, Śródka - Strzyżmin gm. Chrzypsko Wielkie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego następujących nieruchomości: 1. Poz. I: Kompleks działek położonych w obrębie Łężce, gmina Chrzypsko Wielkie oznaczone w ewidencji gruntów nr 123, 125, 126, 128 o łącznej powierzchni 0,94 ha, w tym: ŁV - 0,08 ha, ŁVI - 0,57 ha, Lz - 0,22 ha, LsV - 0,03 ha, rowy - 0,04 ha. Nieruchomości zapisane są w KW PO2A/00028226/8 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach Zamiejscowy Wydział KW w Międzychodzie. Zgodnie z pismem Urzędu Gminy w Chrzypsku Wielkim z dnia 27.08.2012 r. brak jest obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Chrzypsko Wielkie, zatwierdzone uchwałą nr XVII/102/04 Rady Gminy w Chrzypsku Wielkim z dnia 06.04.2004 r. przewiduje - użytki zielone. Na działkach znajduje się drzewostan podlegający wycenie. Wycenę należy wykonać zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Chrzypsko Wielkie. 2. Poz. II: Kompleks działek położonych w obrębie Łężeczki, gmina Chrzypsko Wielkie oznaczone w ewidencji gruntów nr 99, 101, 103, 105, 107, 109, 111, 113, 117, 119 o łącznej powierzchni 2,296 ha, w tym: RV - 0,12 ha, ŁV - 0,24 ha, ŁVI - 0,11 ha, Lz - 1,286 ha, N - 0,54 ha. Działki bez dostępu do drogi. Nieruchomości zapisane są w KW PO2A/00040589/0 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach Zamiejscowy Wydział KW w Międzychodzie. Zgodnie z pismem Urzędu Gminy w Chrzypsku Wielkim z dnia 27.08.2012 r. brak jest obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Chrzypsko Wielkie, zatwierdzone uchwałą nr XVII/102/04 Rady Gminy w Chrzypsku Wielkim z dnia 06.04.2004 r. przewiduje - użytki zielone. Na działkach znajduje się drzewostan podlegający wycenie. Wycenę należy wykonać zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Chrzypsko Wielkie. 3. Poz. III: działka położona w obrębie Śródka - Strzyżmin, gmina Chrzypsko Wielkie oznaczona w ewidencji gruntów nr 29/2o powierzchni 0,2208 ha, w tym: RV - 0,2208 ha. Nieruchomości zapisane są w KW nr T. I. K. 2 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach Zamiejscowy Wydział KW w Międzychodzie. Zgodnie z pismem Urzędu Gminy w Chrzypsku Wielkim z dnia 27.08.2012 r. brak jest obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Chrzypsko Wielkie, zatwierdzone uchwałą nr XVII/102/04 Rady Gminy w Chrzypsku Wielkim z dnia 06.04.2004 r. przewiduje teren gruntów rolnych chroniony przed zmianą użytkowania. Na działce znajduje się drzewostan podlegający wycenie. Wycenę należy wykonać zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Chrzypsko Wielkie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Sowiniec gm. Mosina..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Sowiniec gmina Mosina oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 27/6 o pow. 1,0199 ha. Zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mosina przyjętym uchwałą Nr LVI/386/10 Rady Miejskiej w Mosinie z dnia 25 lutego 2012 roku dla działki nr 27/6 wyznaczono kierunek zagospodarowania przestrzennego: w części tj. narożnika pomiędzy działkami nr 27/7 i nr 28 obręb Sowiniec pod tereny zabudowy mieszkaniowej, oznaczone symbolem D1_M na rysunku studium, w części (do przebiegającego przez działkę rowu) pod tereny lasów w strefie bezpośredniego zagrożenia powodzią i w pozostałej części (na południe od przebiegającego przez działkę rowu) pod tereny łączników ekologicznych w strefie bezpośredniego zagrożenia powodzią. Rzeczoznawca winien wyodrębnić wartość poszczególnych funkcji zapisanych w studium dla w/w nieruchomości. Na działce znajduje się nakład w postaci wału z worków z piaskiem niewiadomego pochodzenia oraz linie elektroenergetyczna. Sprzedaż nastąpi w trybie bezprzetargowym na rzecz spadkobiercy byłego właściciela..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Kosowo i Siemowo gm. Gostyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie, dla celów sprzedaży, wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości stanowiącej: - grunty położone w gminie Gostyń, pow. gostyński, w obrębach: a) Siemowo, działki nr: 336, 338/4, 339 i 340/2 b) Kosowo, działka nr 166, o łącznej powierzchni 46,8023 ha, w tym: łąki - 45,9523 ha w klasach: ŁIV - 14,2182 ha, ŁV - 26,3165 ha, ŁVI - 5,4176 ha; rowy - 0,8500 ha, dla których w Sądzie Rejonowym w Gostyniu prowadzona jest księga wieczysta PO1Y/00036193/0, - środki trwałe: a) stodoła polna - nr inwentarzowy 180/57/K b) melioracje na łąkach - nr inwentarzowy 226/2/K/+13 - drzewostan.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Wronczyn gm. Pobiedziska (tzw. Obiekt Rolny Wronczyn).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości zabudowanej (tzw. Obiekt Rolny Wronczyn) położonej w obrębie Wronczyn, gmina Pobiedziska, w tym: 1.) grunty o ogólnej powierzchni 151,9272 ha, (UR-146,5771 ha) w tym: RIIIb-9,6095ha,RIVa - 49,2835ha, RIVb-23,3860ha, RV-27,7830ha, RVI-29,9700ha, PsV-1,4700ha, B/R- 2,8271ha, rowy-2,2480ha,Ls- 3,8200ha, Lz-1,5300ha. W skład nieruchomości wchodzą działki położone na ark. 1, oznaczone jako numer: 6/2, 6/3, 8/1, 13/1,13/5, 17/1, 17/4, 19, 9, 14, 16, 4, 7/1, 10, 18, 12, 2/2, 3, 11, 31/1, zapisane w KW nr PO1G/00033774/1 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie. 2) budynki, budowle i urządzenia: a) znajdujące się na działce nr 31/1 i 3: 1. nr 102/18/+44- GARAZE 6-SEGM.Z WARSZTATEM; 2. nr 643/189/+5- WAGA WOZOWA; 3. nr 135/21/+44- MAGAZYN MATERIALOW PEDNYCH; 4. nr 104/35/+45- ZBIORNIK PALIWA; 5. nr 104/494/+4 - ZBIORNIK BAZY PALIW; 6. nr 132/11/+73- MAGAZYN GOSPODARSKI; 7. nr 132/17/+40- PASZARNIA; 8. nr 132/4/+104- MAGAZYN MIESZALNIA; 9. nr 180/20/+33- SZOPA NA MASZYNY; 10. nr 182/10/+82- BUDYNEK GOSPOD.INWENTARSKI; 11. nr 182/8/+71- OBORA I-BUKACIARNIA; 12. nr 182/9/+44- OBORA II-BUKACIARNIA; 13. nr 101/1/+260- BUDYNEK GORZELNI; 14. nr 104/190/+6- ZBIORNIK DO MELASY; 15. nr 104/245/+5- ZBIORNIK METALOWY DO WODY; 16. nr 200/36/+32- KOMIN PRZEMYSLOWY; 17. nr 604/253/+3-ZBIORNIK SPRYTUSOWY; 18. nr 643/254/+5- TRANSPORTER SKOSNY; 19. nr 210/32/+27- SIEC WODOCIAGOWA; 20. nr 211/2/+193- OSADNIK PRZY GORZELNI; 21. nr 311/296/+5- KOCIOL PAROWY; 22. nr 563/174/+4- OZIĘBIALNIK DO GORZELNI; 23. nr 563/293/+6- KADZ FERMENTACYJNA; 24. nr 563/294/+4- KADZ FERMENTACYJNA; 25. nr 563/320/+2- SLODOWNIA MECHANICZNA; 26. nr 563/321/+6- SLODOWNIA MECHANICZNA; 27. nr 563/326/+6- PARNIK GORZELNICZY; 28. nr 563/381/+3- KADZ FERMENTACYJNA; 29. nr 563/382/+4- KADZ FERMENTACYJNA; 30. nr 563/383/+1- KADZ FERMENTACYJNA; 31. nr 563/384/+3- KADZ FERMENTACYJNA; 32. nr 563/424/+3- KADZ ZACIEROWA; 33. nr 563/505/+3- MLYNEK DO MLECZKA SLOD. 34. nr 563/55/+15- PLUCZKA DO ZIEMNIAKOW; 35. nr 563/57/+20- APARAT ODPEDOWY; 36. nr 563/67/+21- ZBIORNIK WYWARU; 37. nr 563/74/+14- KADZ DROZDZOWA; 38. nr 563/75/+22- KADZ DROZDZOWA; 39. nr 211/33/+44- SIEC ELEKTRYCZNA; 40. nr 211/362/+7-SIEĆ ELEKTRYCZNA WEWNĘTRZNA; 41. nr 291/37/+41-OGRODZENIE PODWORZA; 42. nr 210/32/+32- HYDROFORNIA ze studnią- nieczynna; 43. nr 139/19/+55- MAGAZYN NAWOZOW - dz. nr 3; 44. nr inw. 226/512/+4-MELIORACJE; Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego n/w działki położone w obrębie Wronczyn mają następujące przeznaczenie: 1) nr 6/2, 6/3, 8/1, 13/1,13/5, 17/1, 17/4, 19, 9, 14, 16, 4, 7/1, 10, 18, 12- w części pod tereny lasów, tereny ciągów zieleni ekologicznej, w części tereny pól uprawnych 2) nr 2/2 - w części pod tereny dolesień, w części pod teren lasów, 3) nr 3- w części pod tereny urządzeń doprowadzania i usuwania ścieków, w części pod tereny dolesień, w części pod teren lasów, 4) nr 11 - w części pod tereny dolesień, w części pod teren ciągów zieleni ekologicznej 5) nr 31/1- w części pod tereny urządzeń produkcji rolniczej, w części pod tereny parków objętych częściowo ochroną zabytków. Na działce nr 3 (przy drodze ozn. jako dz. nr 1) usytuowany jest transformator stanowiący własność ENEI. Przez działki nr 6/3, 10, 13/5, 17/1, 17/4, 3, 2/2 i 31/1 - przebiega linia elektroenergetyczna. Działka nr 31/1 nie posiada bezpośredniego dostępu do drogi publicznej, zostanie dla niej zapewniony dostęp do drogi publicznej poprzez ustanowienie służebności drogi koniecznej na rzecz każdoczesnego właściciela, poprzez działkę nr 31/2, własność Skarbu Państwa -ANR. Na działkach o nr ewid. 4, 6/1, 6/3, 8/1, 13/1, 13/5, 17/4, 9, 4, 7/1, 10, 18, 12 2/2, 3,11, 31/1 zlokalizowane są zewidencjonowane stanowiska archeologiczne objęte ochroną konserwatorską (pismo w załączeniu). W dniu 21.03.2005r do rejestru zabytków decyzją WWKZ nr 199/Wlkp/A został wpisany park krajobrazowy o pow. 9,5100 ha, położony na części dz. nr 2/2 o pow. 2/2 (użytek: Ls) i działce nr 3 o pow. 5,4300 ha oraz na działce nr 31/1 ok. 3,00 ha. Dla w/w obiektów Wojewódzki Konserwator Zabytków wydał zalecenia konserwatorskie (opisane w załączonym piśmie). Na działce o nr ewidencyjnym 31/1 zlokalizowany jest zespół folwarczny, w skład którego wchodzą następujące obiekty ujęte w wojewódzkiej ewidencji zabytków: 1) obora o nr 182/8/+71 2) obora o nr 182/9/+44 3) spichlerz o nr 132/4/+104 ( magazyn mieszalnia) 4) gorzelnia o nr 101/1/+260 W ogólnej wartości nieruchomości wyszczególnić należy: a) wartość gruntu przeznaczonego na cele rolne, b) wartość gruntu pod zabudowaniami, c) wartość gruntu wpisanego do rejestru zabytków, d) wartość budynków i budowli, e) wartość drzewostanu. Wyceny w/w nieruchomości należy dokonać zgodnie z funkcją określoną w aktualnym planie zagospodarowania przestrzennego gminy celem sprzedaży. Ponadto należy oszacować wartość służebności w związku z lokalizacją transformatora na działce nr 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Żerniki gm. Września.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości niezabudowanej oznaczonej jako działka nr 30/7 (mapa 2) o pow. 6,5501 ha(w tym: R kl. IVa, IVb, RV), położona w obrębie Żerniki, gmina Września, powiat wrzesiński, zapisana w KW nr PO1F/00003240/9. Dla w/w nieruchomości brak jest obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego. W nieaktualnym planie działka przeznaczona była na cele rolne. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka przeznaczona jest na cele rolne. Wycenę sporządzić należy zgodnie z aktualnym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy celem sprzedaży..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Czeluścin gm. Czerniejewo (tzw. Obiekt Tuczu Trzody Chlewnej Ferma Czeluścin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości rolnej, (tzw. Ferma Tuczu Trzody Chlewnej Czeluścin) położonej w obrębie Czeluścin, gmina Czerniejewo, zapisanej w KW nr PO1G/00045788/9 w SR w Gnieźnie, oznaczonej w ewidencji geodezyjnej jako działki numer: 13/4 o powierzchni 7,3942ha. Na działce nr 13/4 znajdują się następujące budynki i budowle: 1. 102/CZ/2/+1 GARAŻE DO MASZYN; 2. 104/CZ/216 SILOS PASZOWY; 3. 104/CZ/42/+1 ZBIORNIK PALIWA; 4. 104/CZ/58 ZBIORNIK BEZODPŁYWOWY; 5. 104/CZ/60 ZBIORNIK BEZODPŁYWOWY; 6. 104/CZ/61/+1 ZBIORNIK; 7. 104/CZ/62/+1 ZBIORNIK BEZODPŁYWOWY; 8. 108/CZ/16/+1 MAGAZYN PASZ CZELUŚCIN; 9. 108/CZ/17/+1 CHLEWNIA CZELUŚCIN; 10. 108/CZ/21/+1 BUDYNEK GOSPODARCZY; 11. 108/CZ/26 CHLEWNIA CZELUŚCIN; 12. 108/CZ/27/+1 CHLEWNIA CZELUŚCIN; 13. 108/CZ/29 WARCHLAKARNIA; 14. 108/CZ/30/+1 TUCZARNIA; 15. 108/CZ/31 CHLEWNIA MACIOR; 16. 108/CZ/32/+1 CHLEWNIA MACIOR; 17. 108/CZ/36 CHLEWNIA CZELUŚCIN; 18.108/CZ/37 CHLEWNIA CZELUŚCIN; 19.109/CZ/10 SZATNIA I UMYWALNIA; 20.109/CZ/204 BUD.AGREGATU PRĄDOTWÓR; 21.109/CZ/65 PORTIERNIA; 22.110/CZ/4/+1 BUDYNEK MIESZKALNY-PAŁAC; 23.211/CZ/209 LINIE ENERGETYCZNE; 24.211/CZ/234 PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWE; 25.211/CZ/44 ROZPROWADZENIE WODY; 26.220/CZ/253 DROGI WEWNĘTRZNE; 27.220/CZ/51 PLAC Z TRYLINKI K/CHLEWNI; 28.220/CZ/52/+1 PLAC Z TRYLINKI; 29.221/CZ/175 RAMPA ZAŁĄDOWCZA; 30.221/CZ/176 DROGI WEW. I ETAP; 31.221/CZ/54 RAMPOMYJNIA; 32.226/ CZ /1 DRENY; 33.291/CZ/68 OPŁOTOWANIE; 34.291/CZ/69 PARKAN; 35.291/CZ/71 OGRODZENIE; 36.291/CZ/73 OGODZENIE Z PREFABRYKATÓW; 37.291/CZ/74 OGRODZENIE ŻELBETOWE; Dla przedmiotowego terenu brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W planie, który utracił ważność działka nr 13/4 oznaczona była jako teren istniejącego ośrodka PGR (symbol 9RPZ), teren budynku administracyjnego (symbol 4A) oraz istniejącego parku zabytkowego (symbol 8ZP). W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Czerniejewo - działka nr 13/4 zlokalizowana jest na terenach istniejącego zainwestowania, oznaczona w części jako tereny obsługi i produkcji rolnej oraz tereny usługowe, w części jako parki podworskie. Założenia dworsko- parkowe o pow. 1,16 ha wraz z budynkiem mieszkalnym o nr inw. 110/CZ/4/+1wpisane do rejestru zabytków pod numerem 2163/A, z dnia 29 września 1988r. Teren zespołu dworsko-parkowego zlokalizowany jest w strefie nawarstwień kulturowych średniowiecznego i nowożytnego osadnictwa. Zespół folwarczny ujęty jest w wojewódzkiej ewidencji zabytków. W ogólnej wartości nieruchomości należy wyodrębnić: - wartość gruntów przeznaczonych na cele rolne, - wartość gruntu przeznaczonego na cele usług, - wartość gruntów pod zabudowaniami , - wartość gruntu objętego wpisem do rejestru zabytków (parki podworskie z drzewostanem), - wartość budynku wpisanego do rejestru zabytków, - wartość pozostałych budynków i budowli, Ponadto należy wycenić nakłady wykonane przez dzierżawcę w postaci : - czterech silosów paszowych posadowionych przy budynku tuczarni nr inw. 108/CZ/30/+1 - silosu paszowego przy budynku chlewni macior nr inw. 108/CZ/32/+1, - silosu paszowego przy budynku chlewni nr inw. 110/CZ/237, - silosu paszowego przy budynku oraz zbiornika paszowego wewnątrz budynku chlewni nr inw. 108/CZ/238. Wycenę powyższych nieruchomości wykonać należy zgodnie z funkcją określoną w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy celem sprzedaży..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Rakownia gm. Murowana Goślina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości niezabudowanych położonych w obrębie Rakownia gm. Murowana Goślina oznaczonych w ewidencji geodezyjnej jako działki: - nr 91/1 (arkusz mapy 1) o pow. 0,2402 ha, w tym: RV-0,0720 ha, RVI-0,0836 ha, ŁV-0,0846 ha + udział wynoszący 1/5 części działki nr 91/6 o pow. 0,0579 ha, w tym:RV-0,0579 ha. Działka nr 91/1 zapisana jest w KW nr PO1P/ 00109396/ 0 w SR w Poznaniu, działka nr 91/6 zapisana jest w KW nr PO1P/00274241/6. - nr 91/2 (arkusz mapy 1) o pow. 0,2402 ha, w tym: RV-0,1447 ha, RVI-0,0395 ha, ŁV -0,0560 ha + udział wynoszący 1/5 części działki nr 91/6 o pow. 0,0579 ha, w tym:RV-0,0579 ha. Działka nr 91/1 zapisana jest w KW nr PO1P/ 00109396/ 0 w SR w Poznaniu, działka nr 91/6 zapisana jest w KW nr PO1P/00274241/6. - nr 91/4 (arkusz mapy 1) o pow. 0,2402 ha, w tym: RV-0,1991 ha, ŁV-0,0411 ha + udział wynoszący 1/5 część działki nr 91/6 o pow. 0,0579 ha, w tym:RV-0,0579 ha. Działka nr 91/1 zapisana jest w KW nr PO1P/ 00109396/ 0 w SR w Poznaniu, działka nr 91/6 zapisana jest w KW nr PO1P/00274241/6. W aktualnie obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Dolnej w Rakowni, zatwierdzonym uchwałą nr XIII/134/2012 Rady Miejskiej w Murowanej Goślinie z dnia 31.01.2012r. - działki nr 91/1,91/2,91/4 i 91/6 przeznaczone są pod tereny rolnicze (2R). Wycenę nieruchomości wykonać należy zgodnie z przeznaczeniem w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy celem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Niemierzewo gm. Kwilcz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość pomieszczenia gospodarczego o pow. 9,00 m2 wraz z udziałem w gruncie wynoszącym 90/313, położonego w budynku gospodarczym w m. Niemierzewo, gm. Kwilcz, na dz. nr 58/5 o pow. 0,0999 ha, zapisanej w księdze wieczystej PO2A/00033983/0 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach - Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Międzychodzie. Wykonanie szkicu tego pomieszczenia do celów sprzedaży. Zalecenia zamawiającego dot. wykonania operatu szacunkowego: a) Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach oraz na nośniku cyfrowym. b) W operacie należy podać wartość nieruchomości z rozbiciem na wartość pomieszczenia gospodarczego bez gruntu oraz wartość udziału w gruncie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Nowa Wieś gm. Zbąszyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym i gospodarczym. Nieruchomości położona w m. Nowa Wieś 1, gmina Zbąszyń, powiat Nowy Tomyśl, budynek z najemcą. Budynek mieszkalny i gospodarczy położone na działce nr 66/3 o pow. 0,0761 ha zapisanej w KW PO1N/00030266/3 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu. Pomieszczenie gospodarcze położone na tej samej działce. Zalecenia zamawiającego dot. wykonania operatów szacunkowych: 1) Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach oraz na nośniku cyfrowym. 2) W operacie należy podać wartość nieruchomości z rozbiciem na: wartość budynku mieszkalnego bez gruntu, wartość budynku gospodarczego bez gruntu, oraz wartość gruntu. Należy podać powierzchnię użytkową budynku mieszkalnego oraz budynku gospodarczego. 3) Do operatu dot. wyceny lokali zamieszkanego należy załączyć protokół z oględzin nieruchomości podpisany przez najemcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami mieszkalnymi, wypełnienie Arkusza Danych Ewidencyjnych w celu założenia kartoteki lokalu oraz wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali w m. Teresa gm. Nowe Miasto n/Wartą..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali w celu uzyskania przez rzeczoznawcę zaświadczenia stwierdzającego, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami mieszkalnymi w rozumieniu ustawy z dnia 24 czerwca 1994r o własności lokali dla celów ustanowienia odrębnej własności lokali. Rzuty lokali z przynależnościami należy wykonać w trzech egzemplarzach. Zaświadczenie o samodzielności lokali mieszkalnych należy uzyskać w dwóch egzemplarzach. Wypełnienie i podpisanie Arkusza Danych Ewidencyjnych Lokali przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w celu założenia w ewidencji gruntów i budynków kartoteki lokali oraz wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość tych nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnym wraz z przynależnościami dla celów sprzedaży. W przypadku gdy budynki gospodarcze położone są na tej samej działce co lokal mieszkalny, należy podać w operacie wartość tego budynku. Do operatu należy dołączyć Protokół z wizji lokalowej podpisany przez najemcę. UWAGA: Pełnomocnictwo do wystąpienia do Starostwa Powiatowego o wydanie zaświadczeń o samodzielności lokalu będzie dostarczone przy podpisaniu umowy. Zaświadczenie o samodzielności lokalu winno być wystawione na każdy lokal oddzielnie. GMINA NOWE MIASTO N/WARTĄ 1. Teresa 9/1 - najemca Lokal mieszkalny nr 1 w budynku nr 9 ( nr inwentarz. 110/28T) o powierzchni użytkowej 54,50 m2 położony na działce nr 8/12 o pow. 0,2157 ha , zapisana w KW PO1D/00031983/2 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 545/4428 cz. 2. Teresa 9/6 - najemca Lokal mieszkalny nr 6 w budynku nr 9 ( nr inwentarz. 110/28T) o powierzchni użytkowej 54,50 m2 położony na działce nr 8/12 o pow. 0,2157 ha , zapisana w KW PO1D/00031983/2 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 545/4428 cz. 3. Teresa 8/3 - najemca Lokal mieszkalny nr 3 w budynku nr 8 (nr inwentarz. 110/4T ) o powierzchni użytkowej 46,40 m2 oraz piwnicy o powierzchni użytkowej 5,60 m2 położony na działce nr 8/13 o pow. 0,2480 ha , zapisana w KW PO1D/00031981/8 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 520/5221 cz. 4. Teresa 8/6 - najemca Lokal mieszkalny nr 6 w budynku nr 8 (nr inwentarz. 110/4T ) o powierzchni użytkowej 51,10 m2 oraz piwnicy o powierzchni użytkowej 5,60 m2 położony na działce nr 8/13 o pow. 0,2480 ha , zapisana w KW PO1D/00031981/8 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 567/5221 cz. 5. Teresa 8/9 - najemca Lokal mieszkalny nr 9 w budynku nr 8 (nr inwentarz. 110/4T ) o powierzchni użytkowej 46,10 m2 oraz piwnicy o powierzchni użytkowej 5,60 m2 położony na działce nr 8/13 o pow. 0,2480 ha , zapisana w KW PO1D/00031981/8 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 517/5221 cz. 6. Teresa 8/10 - najemca Lokal mieszkalny nr 10 w budynku nr 8 (nr inwentarz. 110/4T ) o powierzchni użytkowej 46,40 m2 oraz piwnicy o powierzchni użytkowej 5,60 m2 położony na działce nr 8/13 o pow. 0,2480 ha, zapisana w KW PO1D/00031981/8 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 520/5221 cz. 7. Teresa 8/11 - najemca Lokal mieszkalny nr 11 w budynku nr 8 (nr inwentarz. 110/4T ) o powierzchni użytkowej 46,40 m2 oraz piwnicy o powierzchni użytkowej 5,60 m2 położony na działce nr 8/13 o pow. 0,2480 ha, zapisana w KW PO1D/00031981/8 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 520/5221 cz. 8. Teresa 6/1 - najemca Lokal mieszkalny nr 1 w budynku nr 6 (nr inwentarz. 110/27T ) o powierzchni użytkowej 46,60 m2 oraz piwnicy o powierzchni użytkowej 6,00 m2 położony na działce nr 8/15 o pow. 0,1163 ha, zapisana w KW PO1D/00031982/5 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 526/1804 cz. Część II. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość dwurodzinnego budynku mieszkalnego wraz z przynależnościami dla celów sprzedaży. Wypełnienie i podpisanie Arkusza Danych Ewidencyjnych Lokali przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w celu założenia w ewidencji gruntów i budynków kartoteki lokali. W operacie należy podać wartość nieruchomości z rozbiciem na wartość lokalu mieszkalnego bez gruntu, wartość pomieszczenia gospodarczego bez gruntu oraz wartość udziału w gruncie. Do operatu należy dołączyć Protokół z wizji lokalowej podpisany przez najemcę. 9. Teresa 5/1 - najemca Lokal mieszkalny nr 1 w budynku nr 5 (nr inwentarz. 110/26/+50 ) o powierzchni użytkowej 69,60 m2 oraz piwnicy o powierzchni użytkowej 17,30 m2 położony na działce nr 18/4 o pow. 0,1517 ha , zapisana w KW PO1D/00010538/5 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 988/1921 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz. 182/129T)o powierzchni użytkowej 11,90 m2 położony na tej samej działce. 10. Teresa 5/2- najemca Lokal mieszkalny nr 2 w budynku nr 5 (nr inwentarz. 110/26/+50 ) o powierzchni użytkowej 64,10 m2 oraz piwnicy o powierzchni użytkowej 17,30 m2 położony na działce nr 18/4 o pow. 0,1517 ha , zapisana w KW PO1D/00010538/5 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 933/1921 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz. 182/129T)o powierzchni użytkowej 11,90 m2 położony na tej samej działce. Zalecenia zamawiającego dot. wykonania operatów szacunkowych. 1. Szkice inwentaryzacyjne wraz z uzyskanym przez rzeczoznawcę zaświadczeniem o samodzielności lokalu należy dostarczyć zamawiającemu wraz z operatem szacunkowym w dniu składania operatów do Oddziału Terenowego ANR w Poznaniu. Zaświadczenie o samodzielności lokalu należy uzyskać w dwóch egzemplarzach. 2. Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach dla każdego lokalu mieszkalnego wraz z przynależnościami oddzielnie oraz na nośniku cyfrowym. 3. w operacie należy podać wartość nieruchomości z rozbiciem na wartość lokalu mieszkalnego bez gruntu, wartość pomieszczenia gospodarczego bez gruntu oraz wartość udziału w gruncie. 4. Arkusz Danych Ewidencyjnych należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach podpisany przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem mieszkalnym, wypełnienie Arkusza Danych Ewidencyjnych w celu założenia kartoteki lokalu oraz wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość lokali w m. Kruchowo gm. Trzemeszno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu mieszkalnego oraz uzyskanie przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem w rozumieniu Ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali dla celów ustanowienia odrębnej własności lokalu (łącznie ze szkicami piwnic, strychów i budynków gospodarczych), położonego w m. Kruchowo 72/6, gm. Trzemeszno, powiat gnieźnieński. II. Wypełnienie i podpisanie: Arkusza Danych Ewidencyjnych Lokali dla ww. nieruchomości. III. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość tego lokalu mieszkalnego dla celów sprzedaży. m. Kruchowo 72/6, gm. Trzemeszno, powiat gnieźnieński - najemca Lokal mieszkalny nr 6 w budynku nr 72, o pow. 31,90 m2, położony na dz. nr 200/1 o pow. 0,1631 ha, zapisanej w księdze wieczystej PO1G/00054183/4, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 1/8 cz. Zalecenia zamawiającego dot. wykonania operatu szacunkowego: a) Opracowanie oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu mieszkalnego (szkice) należy wykonać w trzech egzemplarzach, z czego dwa egzemplarze wraz z uzyskanym przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczeniem o samodzielności lokalu należy dostarczyć zamawiającemu wraz z operatem szacunkowym w dniu składania operatów do Oddziału Terenowego ANR w Poznaniu. Pełnomocnictwo do wystąpienia do właściwego Starostwa Powiatowego o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokalu będzie dostarczone w dniu podpisania umowy. b) Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach oraz na nośniku cyfrowym. c) W operacie należy podać wartość nieruchomości z rozbiciem na wartość lokalu mieszkalnego bez gruntu oraz wartość udziału w gruncie d) Do operatu należy dołączyć Protokół z wizji lokalowej podpisany przez najemcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.33.20.00-7, 77.33.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji, Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami mieszkalnymi, wypełnienie Arkusza Danych Ewidencyjnych w celu założenia kartoteki lokalu oraz wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali w m. Żółcz gm. Niechanowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu mieszkalnego oraz uzyskanie przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem w rozumieniu Ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali dla celów ustanowienia odrębnej własności lokalu (łącznie ze szkicami piwnic, strychów i budynków gospodarczych), położonego w m. Żółcz, gm. Niechanowo, powiat gnieźnieński. II. Wypełnienie i podpisanie: Arkusza Danych Ewidencyjnych Lokali dla ww. nieruchomości. III. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość tego lokalu mieszkalnego dla celów sprzedaży. m. Żółcz 6/2, gm. Niechanowo, powiat gnieźnieński - najemca Lokal mieszkalny nr 2 w budynku nr 6 o pow. 46,50 m2, położony na dz. nr 34/2 o pow. 0,2887 ha, zapisanej w księdze wieczystej PO1G/00040792/5, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie. Do lokalu przynależy pomieszczenie gospodarcze o pow. 19,00 m2, położone na tej samej działce. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 465/1881 cz. Zalecenia zamawiającego dot. wykonania operatu szacunkowego: a) Opracowanie oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu mieszkalnego (szkice) należy wykonać w trzech egzemplarzach, z czego dwa egzemplarze wraz z uzyskanym przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczeniem o samodzielności lokalu należy dostarczyć zamawiającemu wraz z operatem szacunkowym w dniu składania operatów do Oddziału Terenowego ANR w Poznaniu. Pełnomocnictwo do wystąpienia do właściwego Starostwa Powiatowego o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokalu będzie dostarczone w dniu podpisania umowy. b) Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach oraz na nośniku cyfrowym. c) W operacie należy podać wartość nieruchomości z rozbiciem na wartość lokalu mieszkalnego bez gruntu oraz wartość udziału w gruncie d) Do operatu należy dołączyć Protokół z wizji lokalowej podpisany przez najemcę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami mieszkalnymi, wypełnienie Arkusza Danych Ewidencyjnych w celu założenia kartoteki lokalu oraz wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali w m. Aleksandrów gm. Nowe Miasto n/Wartą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali w celu uzyskania przez rzeczoznawcę zaświadczenia stwierdzającego, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami mieszkalnymi w rozumieniu ustawy z dnia 24 czerwca 1994r o własności lokali dla celów ustanowienia odrębnej własności lokali. Rzuty lokali z przynależnościami należy wykonać w trzech egzemplarzach. Zaświadczenie o samodzielności lokali mieszkalnych należy uzyskać w dwóch egzemplarzach. Wypełnienie i podpisanie Arkusza Danych Ewidencyjnych Lokali przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w celu założenia w ewidencji gruntów i budynków kartoteki lokali oraz wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość tych nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnym wraz z przynależnościami dla celów sprzedaży. W przypadku gdy budynki gospodarcze położone są na tej samej działce co lokal mieszkalny, należy podać w operacie wartość tego budynku. Do operatu należy dołączyć Protokół z wizji lokalowej podpisany przez najemcę. Uwaga: lokal Aleksandrów 9/5 posiada zaświadczenie o samodzielności, należy tylko wycenić nieruchomość z przynależnościami. UWAGA: Pełnomocnictwo do wystąpienia do Starostwa Powiatowego o wydanie zaświadczeń o samodzielności lokalu będzie dostarczone przy podpisaniu umowy. Zaświadczenie o samodzielności lokalu winno być wystawione na każdy lokal oddzielnie. GMINA NOWE MIASTO N/WARTĄ 1. Aleksandrów 9/5 - najemca Lokal mieszkalny nr 5 w budynku nr 9 (nr inwentarz. 110/6/9A) o powierzchni użytkowej 55,90 m2 położony na działce nr 4/2 o pow. 0,8074 ha, zapisana w KW PO1D/00024666/2 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 15208/173778 cz. Boks w budynkach gospodarczych (nr inwentarz. 180/22A oraz 108/1051ZA) o łącznej powierzchni użytkowej 29,60 m2 położone na tej samej działce Ogródek przydomowy położony na działce nr 13/12 o pow. 0,0504 ha zapisanej w KW 34111 prowadzonej przez Sad Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w częściach wspólnych 504/1963 cz. 2. Aleksandrów 3/1 - najemca Lokal mieszkalny nr 1 w budynku nr 3 (nr inwentarz.110/6/9A) o powierzchni użytkowej 63,60 m2 położony na działce nr 11/1 o pow. 0,8871 ha, zapisana w KW PO1D/00024207/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 846/16592 cz. Boks w budynkach gospodarczych (nr inwentarz. 182/7/10A/+1) o powierzchni użytkowej 21,00 m2 położony na tej samej działce 3. Aleksandrów 3/2 - najemca Lokal mieszkalny nr 2 w budynku nr 3 (nr inwentarz.110/6/9A) o powierzchni użytkowej 56,40 m2 położony na działce nr 11/1 o pow. 0,8871 ha, zapisana w KW PO1D/00024207/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 564/16592 cz. 4. Aleksandrów 4/1 - najemca Lokal mieszkalny nr 1 w budynku nr 4 (nr inwentarz.110/3/6A) o powierzchni użytkowej 44,80 m2 położony na działce nr 11/1 o pow. 0,8871 ha, zapisana w KW PO1D/00024207/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 448/16592 cz. 5. Aleksandrów 4/2 - najemca Lokal mieszkalny nr 2 w budynku nr 4 (nr inwentarz.110/3/6A) o powierzchni użytkowej 51,20 m2 położony na działce nr 11/1 o pow. 0,8871 ha, zapisana w KW PO1D/00024207/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 512/16592 cz. 6. Aleksandrów 4/4 - najemca Lokal mieszkalny nr 4 w budynku nr 4 (nr inwentarz.110/3/6A) o powierzchni użytkowej 44,80 m2 położony na działce nr 11/1 o pow. 0,8871 ha, zapisana w KW PO1D/00024207/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 448/16592 cz. 7. Aleksandrów 4/5- najemca Lokal mieszkalny nr 5 w budynku nr 4 (nr inwentarz.110/3/6A) o powierzchni użytkowej 54,00 m2 położony na działce nr 11/1 o pow. 0,8871 ha, zapisana w KW PO1D/00024207/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 540/16592 cz. 8. Aleksandrów 6/3 - najemca Lokal mieszkalny nr 3 w budynku nr 6 (nr inwentarz. 110/9/12A) o powierzchni użytkowej 54,60 m2 oraz piwnicy o powierzchni użytkowej 12,70 m2 położony na działce nr 11/1 o pow. 0,8871ha, zapisana w KW PO1D/00024207/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 987/16592 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz. 180/32A) o powierzchni użytkowej 31,40 m2 położony na tej samej działce. 9. Aleksandrów 11/2 - najemca Lokal mieszkalny nr 2 w budynku nr 11 (nr inwentarz. 110/273A) o powierzchni użytkowej 45,80 m2 oraz piwnicy o powierzchni użytkowej 11,80 m2 położony na działce nr 11/1 o pow. 0,8871ha, zapisana w KW PO1D/00024207/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 752/16592 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz. 180/274A) o powierzchni użytkowej 17,60 m2 położony na tej samej działce. 10. Aleksandrów 11/4 - najemca Lokal mieszkalny nr 4 w budynku nr 11 (nr inwentarz. 110/273A) o powierzchni użytkowej 27,30 m2 oraz piwnicy o powierzchni użytkowej 8,80 m2 położony na działce nr 11/1 o pow. 0,8871ha, zapisana w KW PO1D/00024207/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 537/16592 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz. 180/274A) o powierzchni użytkowej 17,60 m2 położony na tej samej działce. 11. Aleksandrów 11/6 - najemca Lokal mieszkalny nr 6 w budynku nr 11 (nr inwentarz. 110/273A) o powierzchni użytkowej 45,80 m2 oraz piwnicy o powierzchni użytkowej 13,10 m2 położony na działce nr 11/1 o pow. 0,8871ha, zapisana w KW PO1D/00024207/7 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 765/16592 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz. 180/274A) o powierzchni użytkowej 17,60 m2 położony na tej samej działce. Zalecenia zamawiającego dot. wykonania operatów szacunkowych. 1. Szkice inwentaryzacyjne wraz z uzyskanym przez rzeczoznawcę zaświadczeniem o samodzielności lokalu należy dostarczyć zamawiającemu wraz z operatem szacunkowym w dniu składania operatów do Oddziału Terenowego ANR w Poznaniu. Zaświadczenie o samodzielności lokalu należy uzyskać w dwóch egzemplarzach. 2. Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach dla każdego lokalu mieszkalnego wraz z przynależnościami oddzielnie oraz na nośniku cyfrowym. 3. w operacie należy podać wartość nieruchomości z rozbiciem na wartość lokalu mieszkalnego bez gruntu, wartość pomieszczenia gospodarczego bez gruntu oraz wartość udziału w gruncie. 4. Arkusz Danych Ewidencyjnych należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach podpisany przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Trzebuchów, Szarłatów, Smólniki Osieckie gm. Osiek Mały..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości rynkowej (wycena) nieruchomości - 6 kompleksów działek o łącznej pow. 30,7600 ha, położonych na terenie gm. Osiek Mały - do celów sprzedaży w trybie bezprzetargowym Zlecenie należy wykonać w osobnych operatach dla każdego wskazanego kompleksu Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości gruntowych - niezabudowanych określonych w ewidencji gruntów jako: 1. Obręb Trzebuchów gm. Osiek Mały - działki nr 25/2, 31, 33/1 o pow. 4,6900 ha; zapisana w KW Nr KN1K/00000152/1, KN1K/00000154/5, KN1K/00018223/9 prowadzonych przez SR WKW w Kole. W obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Osiek Mały nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako: tereny rolnicze, Kompleks o kształcie nieregularnym, położony w obszarze rolniczym, w sąsiedztwie gruntów rolnych i zabudowy mieszkaniowej, dojazd z drogi publicznej, użytkowane rolniczo. 2. Obręb Trzebuchów gm. Osiek Mały - działki nr 90, 91, 92, 96/2, 97 o pow. 14,3900 ha; zapisana w KW Nr KN1K/00039948/0 prowadzonej przez SR WKW w Kole. W obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Osiek Mały nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako: tereny rolnicze, Kompleks o kształcie regularnym, położony w obszarze rolniczym, w sąsiedztwie gruntów rolnych i zabudowy mieszkaniowej, dojazd z dwóch dróg publicznych, użytkowane rolniczo. 3. Obręb Trzebuchów gm. Osiek Mały - działka nr 125 o pow. 2,7500 ha; zapisana w KW Nr KN1K/00001463/9 prowadzonej przez SR WKW w Kole. W obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Osiek Mały nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako: tereny rolnicze, Działka o kształcie regularnym, położona w obszarze rolniczym, w sąsiedztwie gruntów rolnych i zabudowy mieszkaniowej, dojazd z drogi publicznej, użytkowana rolniczo. 4. Obręb Szarłatów gm. Osiek Mały - działki nr 73/2, 72/3 o pow. 1,6600 ha; zapisana w KW Nr KN1K/00018152/0 prowadzonej przez SR WKW w Kole . W obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Osiek Mały nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako: tereny rolnicze planowane do zalesienia, Kompleks o kształcie nieregularnym, położony w obszarze rolniczym, w sąsiedztwie gruntów rolnych i zabudowy mieszkaniowej, dojazd z drogi publicznej, użytkowane rolniczo. 5. Obręb Smólniki Osieckie gm. Osiek Mały - działka nr 172/1 o pow. 2,9100 ha; zapisana w KW Nr KN1K/00000928/2 prowadzonej przez SR WKW w Kole. W obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Osiek Mały nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako: tereny rolnicze planowane do zalesienia, działka o kształcie regularnym, położona w obszarze rolniczym, w sąsiedztwie gruntów rolnych i zabudowy mieszkaniowej, dojazd z drogi publicznej, użytkowane rolniczo. 6. Obręb Smólniki Osieckie gm. Osiek Mały - działka nr 193/6 o pow. 4,3600 ha; zapisana w KW Nr KN1K/00000928/2 prowadzonej przez SR WKW w Kole. W obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Osiek Mały nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako: tereny rolnicze planowane do zalesienia, działka o kształcie regularnym, położona w obszarze rolniczym, w sąsiedztwie gruntów rolnych i zabudowy mieszkaniowej, dojazd z drogi publicznej, użytkowane rolniczo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Bledzianow, Garki gm. Odolanów, Kuźnica Myślniewska gm. Kobyla Góra, Rogaszyce gm. Ostrzeszów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dwóch osobnych operatów szacunkowych w celu: Wykonanie osobnych operatów szacunkowych w celu ustalenia wartości rynkowej dla n/w nieruchomości położonych w gminach: Odolanów powiat Ostrów Wlkp. Kobyla Góra powiat ostrzeszowski, Ostrzeszów powiat ostrzeszowski, woj. wielkopolskie. I. Powiat ostrowski: 1. Gmina Ostrzeszów obręb Bledzianów. a) działka nr 314/1 o pow. 0,9800 ha b) działka nr 315/9 o pow. 0,4900 ha, c) kompleks działek nr 315/2, 315/3, 315/4, 315/10 o łącznej pow. 0,3400 ha. Dla powyższych nieruchomości prowadzona jest w SR WKW W Ostrowie Wlkp. księga wieczysta nr KZ1W/00081709/9. W obowiązującym do dnia 31.12.2003 r. miejscowym planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego gminy Ostrzeszów, zatwierdzonym Uchwałą Nr VI/32/94 Rady Miejskiej w Ostrzeszowie z dnia 10 listopada 1994 r. w/w działki oznaczone były symbolem 15.1 MN/U - zabudowa mieszkaniowa z usługami towarzyszącymi, usługi nieuciążliwe wolnostojące, drobna wytwórczość nieuciążliwa, strefa ochrony pośredniej zew. ujęć wody pitnej. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Ostrzeszów, zatwierdzonym Uchwałą nr X/57/2011 Rady Miejskiej w Ostrzeszowie z dnia 27.06.2011 r. działki nr 314/1, 315/2, 315/3, 315/4 należą do R1 - tereny rolne, - tereny te obejmują zwarte obszary głownie użytkowane rolniczo, stanowiące duże zwarte powierzchnie wykorzystywane do celów produkcyjnych (hodowla i uprawy) z niewielkimi enklawami użytków zielonych, strefa ochrony pośredniej zewnętrznej ujęć wody. Natomiast działki nr 315/2, 315/10 należą do R1 - tereny rolne, - tereny te obejmują zwarte obszary głównie użytkowane rolniczo, stanowiące duże zwarte powierzchnie wykorzystywane do celów produkcyjnych (hodowla i uprawy) z niewielkimi enklawami użytków zielonych - M2 - tereny wielofunkcyjne o dominującym udziale zabudowy mieszkaniowej z udziałem zabudowy zagrodowej. Strefa ochrony pośredniej zewnętrznej ujęć wody. 2. Gmina Odolanów obręb Garki. a) kompleks działek nr 324 i 326 o łącznej pow.0,7500 ha, Dla powyższych nieruchomości prowadzona jest w SR WKW w Ostrowie Wlkp. księga wieczysta nr KZ1W/00090774/1. W planie zagospodarowania przestrzennego, który obowiązywał od 1994 r. w/w działki przeznaczone były jako łąki i pastwiska. Plan został zatwierdzony Uchwałą nr IV/39/94 Rady GiM Odolanów w dniu 1.12.94 r. i ogłoszony w Dz. U. Województwa Kaliskiego Nr 22 poz. 164. W aktualnym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Odolanów działki przeznaczone są jako łąki (Uchwała XLII/194/06 rady Gminy i Miasta w Odolanowie z dnia 27 lutego 2006 r.). II. Powiat ostrzeszowski: 1. Gmina Kobyla Góra obręb Kuźnica Myślniewska. a) działka nr 109/2 o pow. 0,3200 ha b) działka nr 108 o pow. 3,5400 ha Dla powyższych nieruchomości prowadzona jest w SR WKW w Ostrzeszowie księga wieczysta nr KZ1O/00041717/0. W Miejscowym Planie Ogólnym Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Kobyla Góra (uchwała nr XVI/114/2004 Rady Gminy Kobyla Góra z dnia 13 kwietnia 2004 r., opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego nr 88, poz.1836 z dnia 14.06.2004 r., ze zmianami) w/w działki mają przeznaczenia pod: tereny rolne bez prawa zabudowy i znajduje się w jednostce bilansowej oznaczonej w planie symbolem RP. Przez działkę nr 108 przebiegają cieki wodne oznaczone jako - rzeki, cieki i rowy melioracyjne. 2. Gmina Ostrzeszów obręb Rogaszyce. a) działka nr 946 o pow. 0,5100 ha. Dla powyższej nieruchomości prowadzona jest w SR WKW w Ostrzeszowie księga wieczysta nr KZ1O/00048678/3. W obowiązującym do dnia 31.12.2003 r. miejscowym planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego gminy Ostrzeszów, zatwierdzonym Uchwałą Nr VI/32/94 Rady Miejskiej w Ostrzeszowie z dnia 10 listopada 1994 r. w/w działka oznaczona była symbolem 2.32 R - uprawy polowe, łąki, pastwiska, 2.36 RL - lasy, dolesienie działki 939. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Ostrzeszów, zatwierdzonym Uchwałą nr X/57/2011 Rady Miejskiej w Ostrzeszowie z dnia 27.06.2011 r. przedmiotowa działka należy do R1 - tereny rolne,- tereny te obejmują zwarte obszary głównie użytkowane rolniczo, stanowiące duże zwarte powierzchnie wykorzystywane do celów produkcyjnych (hodowla i uprawy) z niewielkimi enklawami użytków zielonych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębach Jamnice, Brzeziny gm. Brzeziny część Obiektu Stawowego Czajków Dzikie Nowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w celu: - Określenia wartości rynkowej n/w nieruchomości stanowiących część Obiektu Stawowego Czajków Dzikie-Nowe, o łącznej powierzchni 41,2611 ha, położonych w obrębach Jamnice, Brzeziny, gm. Brzeziny, powiat kaliski, woj. wielkopolskie. - Nieruchomości obciążone są umową dzierżawy nr 763/R/D/99 z dnia 29.03.1999 r. Umowa zawarta jest do 2018 r. Dla powyższych nieruchomości prowadzone są w SR WKW w Kaliszu księgi wieczyste HIP 86 Brzeziny - Rożenno. W planie zagospodarowania przestrzennego gminy, który obowiązywał do dnia 31.12.2003 r. działki z obrębu Jamnice - nr 5276/1, 5276/2, 5276/3, 5277/1, 5277/2 posiadały przeznaczenie pod tereny wód otwartych a działka z obrębu Brzeziny - nr 211/4 przeznaczona była jako urządzenia obsługi gospodarki polowej, ogrodniczej i zwierzęcej. Dla całej gminy jest opracowane studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zatwierdzone Uchwałą Rady Gminy Brzeziny z dnia 14.08.2000 r. nr 105/XVII/2000. W obowiązującym studium w/w działki z obrębu Jamnice przeznaczone są jako tereny wód otwartych, stawy, rowy, rzeki a działka z obrębu Brzeziny przeznaczona jest jako tereny zabudowy mieszkalnej, zagrodowej, usług i drobnej wytwórczości. Z nieruchomością związane są następujące środki trwałe; groble 2.100 mb nr inw. 38/+7, mnichy betonowe 5 szt. nr inw. 47-51, rurociąg otwarty Wróbel 1 szt. nr inw. 58/+11, odprowadzalniki 5.500 mb nr inw. 59/+5, rowy denny zamulone 1.274 mb nr inw.60/+7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Dąbcze gm. Rydzyna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomosci położonej w obrębie Dąbcze, gm. Rydzyna - działka nr 199/2 o powierzchni 0,1100 ha, w kl.RIIIa - 0,1100 ha, zapisana w księdze wieczystej KW nr PO1L/00001110/1 prowadzonej przez Sad Rejonowy w Lesznie. Nieruchomość należy wycenić jako: tereny uzupełnień istniejącej zabudowy osadniczej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.